Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мәңгілік ел -мұраты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мәңгілік Ел-мұратым Сабақ тақырыбы: |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі:
|
|||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
9.1. Мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру. 9.2.3.1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды, құрастырылған сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға толық жауап береді, түпнұсқамен салыстырады. Мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады; Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
Тілдік құзіреттілік |
Жолдау, үндеу, мәңгілік ел, мұрат |
|||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, қазақ әдебиет |
|||||
Алдыңғы тақырып |
8 сыныпта өткенді қайталау |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
||||
Басталуы 5 минут |
Мұғалім мен оқушылардың амандасуы Кезекші мәліметі Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Әр оқушы өз есімдерінің бас әрпінен аталатын сын есіммен көршісіне комплимент айту Топқа бөлу 2 минут ҚР мемлекеттік рәміздер суреттері арқылы 3 топқа бөлу. 1-топқа Елтаңба суреті 2-топқа Ту суреті 3-топқа Әнұран мәтіні жазылған сурет Бағалау критериийлері:
Дескрипторлар
|
|
||||
Ортасы 20 минут |
Миға шабуыл. Сұрақтарға жауап беріңіздер. -Жолдау деген сөзді қалай түсінесіңдер? -Елбасы жолдауы дегеніміз не? -Жолдау не үшін керек? -Мәңгілік дегенді нені білдіреді? -Мәңгілік ел дегенді қалай түсінесіңдер? -Ұлттық идея қандай болуы керек деп ойлайсыңдар? Оқылым. «Елбасымыз ұсынған «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы – «Мәңгі ел» тұжырымдамалық идеологемасының жаңа әлемдегі, жаңа тарихи дәуірдегі заңды жалғасы» . Мәңгілік ұғым-түсінігі – барша адамзатқа ортақ қазына. Оның негізінде саналы-санасыз тіршілік иесінің өмірге, қоршаған ортаны игеруге құштарлығы жатыр. Мәңгілікке ұмтылған арман-мақсаттың нышанына, ескерткішіне Египет пирамидаларын, мәңгі қала Рим тәмсілін, суға батпайтын, отқа жанбайтын батырлар жайлы тарихқа дейінгі аңыз-ертегілерді жатқызуға болады. Біздің пайымдауымызша, әлемдік және дәстүрлі діндердің бастау-бұлағында да мәңгілікті бейнелейтін түпжаратушы тұр. Оның есімі – Тәңірі, Құдай, Алла, Бог, т.б. Демек, байырғы түркі қоғамында дүниеге келген қысқа да нұсқа «Мәңгі Ел» ұстанымы, біріншіден, арғы бабаларымыздың адамзат өркениетіне, оның ақыл-ой қазынасына қосқан айрықша интеллектуалдық үлесін айшықтаса, екіншіден, адамдардың әрқайсының һәм баршасының мүддесін, әрекетін, ұрпағының сабақтастығы мен жалғастығын жарасымды үйлестіруге септесетін әмбебап формуласы. Үшіншіден, осынау кемел пайым-тұжырым қазақ жерінен, Ұлы Дала елінен ешқашан табан аударған емес. Ол Қорқыттың ажалдан қашқанынан тартып ақын Ж. Молдағалиевтің: «Мен қазақпын мың өліп, мың тірілген» деген өлең жолдарымен санамызға шегеленген. XVIII ғасырда Әбілқайыр ханның: «Жайық өзені кеуіп қалғанша, тіпті ақыр заман келгенше қазақ халқы бұл жерден ешқашан айырылмайды», ХХ ғасырда Ә. Бөкейханның: «Қияметке шейін қазақ қазақ болып жасамақ» дегенінен де мәңгілікке нық сенім еседі. 2015 жылы Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы – «Мәңгілік Ел» деп жариялады. Осылайша кемел келешекке байсалды қадамдар жасау үстіндегі тәуелсіз Қазақстанның көздеген заманауи мақсат-мұраты артта қалған ғасырлар құндылығымен сабақтасып, жалғасып жатқаны, біз Еуразия түркілерінің қара шаңырағын ұстап қалған мұрагері болып табылатынымыз ресми дәйектелді. Тапсырмалар:
|
«Интервью» әдісі Оқушылар өз ойларын, сұрақтарын стикерлерге жазып жабыстырады. Мұғалім әр сқрақты келесі топқа оқытып, жауабын тыңдап, ұқсастықтарын, айырмашылықтарын тапқызып көреді. |
||||
Сергіту сәті 3 минут |
ҚР туралы викториналық сұрақтар |
Викторина |
||||
Аяқталуы 12 минут |
Оқулықпен жұмыс Оқулықтағы жаттығуларды орындау. Талдау 10 минут Постер жасау
Рефлекция «Екі жұлдыз, бір тілек»
|
Оқулық сурет |
||||
Қосымша ақпарат
|
||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
|
|
||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |