Материалдар / "Мәңгілік ел" авторлық бағдарлама

"Мәңгілік ел" авторлық бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
үйірме,қосымша сабақ,тәрбие сағаттарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2018
1107
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















«МӘҢГІЛІК ЕЛ» ТАҚЫРЫБЫНДА ЖАЗЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА































2017 жыл«Мәңгілік Ел» бағдарламасына жазылған ТҮСІНІК ХАТҚазақстан Республикасы – тәуелсіз мемлекет. Ұлт саясатының стратегиялық бағытына тәуелсіздікті нығайту, еліміздің тұтастығын сақтау, ары қарай тұтас мемлекет пен барлық қазақстандық қоғамның даму стартегиясы кіреді. Егемендік алған еліміздің ғылым мен техниканың дамыған заманында нарықтық экономикаға көшуі - жалқауларды, білімсіздерді ойландыратын уақыт. Елімізге керегі – білім мен жан-жақтылық, тиянақтылық, іскерлік, көрегенділік, салт-дәстүрге, халқының тамаша қасиеттеріне, тарихына деген құрмет. «Қазақстан-2030» бағдарламасы – болашаққа бағыт-бағдар. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Әрбір халық өз тарихын, философиясын білмейінше, оған белгілі бір көзқараста болмайынша, ешқандай мәдениеттің дамуы мүмкін емес» деуінен мәдениеттің, салт-дәстүрдің, тәлім-тәрбиенің, әдебиеттің дамып өзгеруі қоғамның, әлеуметтік, экономикалық жағдайдың, дамып өзгеруімен тығыз байланыста екендігін байқауға болады.Бұл ой Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Мәңгілік ел» идеясында көрініс тапқан. Қазіргі кезде республикамыздың егемендігі мен бейбітшілігін сақтауда тұлғаның патриоттық, адамгершілік құндылықтарын дамыту арқылы Қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға, ұлттық тұлға қалыптастыруға үлкен мән беріліп отырғандығы Қазақстан Республикасы Конституциясында, Қазақстан Республикасы «Еңбек» Заңында, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік «Білім» бағдарламасында,Қазақстан Республикасы тарихи сананы қалыптастыру, Қазақстан Республикасы мәдени - этникалық білім беру тұжырымдамаларында, «Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясында», «Бала құқықтары декларациясында» және үкіметтің құжаттарында, ғылыми-зерттеу жұмыстары мен ағымдағы басылым беттерінде айқын аңғарылады. Сабақтарды жүргізу түрлері мен әдістерін оқытушы негізгі дидактикалық материалдарының мақсаттары мен мазмұнына қарай таңдап үлестіріп отырады.Сабақ барысында семинарлар, өзіндік жұмыс сабақтарын өткізу, интелектуалдық жаттығулар жасау, тесттер өткізу, рефераттар жаздырып, оларды талқылау түрінде жүргізілуі тиіс.



Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері Әрбір оқушы өлкесінің, аймағының тарихымен танысу, өз елінің, мемлекетінің, сонымен бірге өз тарихын білу және оны сапалы түрде меңгеруі қажет.Қазақстанның мемлекет болып құрылудағы тарихи шежіресі мен зайырлы тұрғыдағы көшбасшылық ел екенін болашақ алдында дәлелдеу. Елбасымыздың өмір ұстанымын оқушыларға дәріптеу. Қазақ халқының батыр ұлы Бауыржан Момышұлының патриоттық - ерлік дәстүрлерін кеңінен насихаттап, таныстыру және оны үлгі ете отырып оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу. Қазақ халқының патриоттық-ерлік дәстүрлері – халықтың өзіне тән азаматтық құндылықтары, оның Ұлы Отан соғысы кезіңдегі маңызы мен қазіргі уақыттағы қажеттілігі.Мектеп оқушылары бала жастан ұлттық мәдениеттің озық тәжрибесін меңгеріп өсу үшін, оларға кәсіби білімі жоғары, ұлттық дәстүрлерді, Бауыржан батырдың шығармашылығы мен өмір жолындағы ерліктері мен еңбектерін, отаншылдық жайындағы толғаныстары мен көзқарастарын оқу-тәрбие процесінде кәсіби шеберлікпен пайдалана алатын, өзінің де патриоттық қасиеттері осы талап деңгейінен шығатындай мамандар дайындау.Сабақтарда қазақстан тарихындағызиялы қоғамының мұраларының тәлім-тәрбиелік мәні айқындалады. Сонымен қатар бала бойында адамгершілік, инабаттылық, үлкенге құрмет сезімін дарыту, сондай-ақ кішіге ізет сезімдерін қалыптастыру көзделді.Шығармашылық тапсырмаларды реферат түрінде орындату, сайыс, мұражайға саяхат ұйымдастыру, пікірталастар, дөңгелек үстел, іскерлік ойындар, образдық талдау жасату арқылы практикалық жұмыс түрлері жүргізіледі. Ұйымдастыру түрлеріне қарай сөздік, көрнекілік, проблемалық, тесттік, бейне әдіс, сауалнама, топтық жұмыс т.б әдіс тәсілдер қолданылып оқушылар білімін жетілдіру жүзеге асырылады.











«Мәңгілік Ел» бағдарламасы6 - сынып
Тақырыптың атауыСағат саныМерзімі
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет (11 сағат)
1Кіріспе1

2Қазақстанның тәуелсіздікке жету жолдары1

3Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін айқындайтын белгілер (нышандары)2

4Қазақстан Республикасының Конституциясы2

5Қазақстан - көпұлтты зайырлы мемлекет1

6Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың қоғамдағы рөлі1

7Қазақстанның шетелдермен қарым - қатынасы2

8Қазақстанның Елордасы - Астана1

Ұлт бірлігі, бейбітшілік пен келісім(4 сағат)
9Бірлігі жарасқан берекелі Қазақстан1

10Азаматтық бейбітшілік пен ұлтаралық келісім - мемлекеттің басты байлығы1

11Қазақстан халықтар Ассамблеясы1

12Шетелдегі қазақ диаспарасы.1

Зиялы қоғам мен рух(2 сағат)
13Зиялы қауым және қоғам1

14Ұлт зиялылары1

Білімді ұрпақ - ел болашағы(3 сағат)
15Ұлт болашағы – ұрпақ тәрбиесі1

16Бәсекеге қабілетті ұлт болудың бірінші сатысы -Үш тұғырлы тіл1

17Ұлт денсаулығы – ұлт байлығы1





Еліміздің экономикалық өркендеуі «Мәңгілік ел» мұраты(3 сағат)



18Мемлекет иелігінен алу мен жекешелендіру негізінде экономикалық өркендеу1

19Зейнетақы, әлеуметтік реформалары арқылы ел мен мемлекеттің жаңаруы.2

Жалпыға ортақ еңбек қоғамы(2 сағат)
20Елбасымыздың саясаты «Еңбек етсең ерінбей жетесің мұратқа сеніммен» басты мақсатты ұстаным1

21«Еңбек» Заңы1

Ұлттық қауіпсіздік пен Қазақстанның әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі рөлі.(5 сағат)
22Қазақстандық армияның жауынгерлік күші.1

23Құрлық әскері1

24Әуе әскері1

25Теңіз әскері.1

26Шекара – мемлекет қауіпсіздігінің тірегі1

Құқық әліппесі(4 сағат)
27Құқық туралы жалпы түсінік1

28Бала құқығы1

29Өз міндетімізді білеміз бе?1

30Қорытынды1

































Пайдаланылған әдебиеттер
  • М.Қ.Қозыбаев. И.М.Қозыбаев. «Қазақстан тарихы». Алматы. 1993 жыл.
  • Х.Маданов. Қазақ халқының арғы-бергі тарихы. Алматы. 1995 жыл.
  • Бес арыс. Алматы. 1991 жыл.
  • Әлихан Бөкейханұлы. Шығармалар. Алматы. 1994 жыл.
  • М.Қозыбаев. Ақтандақтар ақиқаты. Алматы. 1992 жыл.
  • Қазақ Совет Энциклопедиясы. 1-12 томдар. Алматы. 1990 жыл.
  • Х.М.Маданов. Қазақ мәдениетінің қалыптасу кезеңдері.
Алматы. 1995 жыл.
  • М.Шоқай. Түркістанның қилы тарихы. Алматы. 1992 жыл.
  • Н.Ә.Назарбаев. Қазақстанның егеменді мемлекет ретінде қалыптасуы
мен стратегиясы. Алматы. 1992 жыл.
  • О.Сүлейменов. Азия. Алматы. 1992 жыл.
  • М.Қойгелдиев, Томарбеков. Тарих тағылымы не дейді?
Алматы. 1993 жыл.
  • М.Қозыбаев. Қазақстан-майдан арсеналы. Алматы. 1970 жыл.
  • «Қазақстан тарихы» (очерктер). Алматы. 1970 жыл.
  • Ч.Мусин. «Қазақстан тарихы» Алматы. 2005 жыл.
  • Қазақстан тарихы (энкциклопедия). 5-том. 2008 жыл.
  • Люди, события, даты. Всемирная история. Франция. 2007 жыл.
  • Елбасының саясатындағы жылдық жолдаулар.
  • Н.Назарбаев Қазақстан жолы, - Астана, 2007жыл
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ