Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі
«Мәңгілік
Ел»-мұратым
|
Мектеп:
|
Күні:
2
|
Мұғалімнің
есімі:
|
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Мәңгілік ел болу
үшін...
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
9.3.2.1 Мақсатты
аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер
құрастыру
9.4.1.1 Мәнмәтін
бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазу
|
Сабақ
мақсаттар
|
Барлығы: Мақсатты аудиторияның
қызығушылығын ынталандыру үшін мақала
құрастырады
Мәнмәтін бойынша тілдік
бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазады
|
Басым
бөлігі:Мақсатты аудитоиясын
анықтайды. Тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
жазады
|
Кейбірі:Қызығушылығын ынталандыру үшін
мақала жазады. Тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай
қолданады
|
Бағалау
критерийлері
|
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Мәңгілік ел,
құндылықтар,ұлт бірлігі, тіл бірлігі, демократиялық ел, ұлттық
идея, тәуелсіздік, елорда, мемлекеттік
тіл
|
Құндылықтар-ға
баулу
|
Елін,Отанын, тілін сүюге,
құрметтеуге қалыптастыру
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих, қазақ
әдебиеті
|
Алдыңғы
білім
|
Мәңгілік елдің басты 7
құндылығымен танысқан
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:Сәлемдесу. Топқа біріктіру.
Ширату жаттығуы «Қос
шеңбер» стратегиясы (5 минут)
Топ 1,2,3 сандарын санап үш
топқа бөлінеді.Санның бірінші әрібін алып,топтарына ат
қояды.
І топ
Бірлік
ІІ топ
Егемендік
ІІІ топ
Үздіктер
Бүгінгі сабақтың
мақсатымен, критерийін таныстырамын
|
«Қос шеңбер»
стратегиясы
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
10
минут
|
Тапсырма-1. Топтық
жұмыс
Берілген үндеуді оқы, жанры
мен аудитоиясын анықта.
Мәтінді
талдау
|
|
Мақсатты
аудитория
|
Жанры
|
Мақсатты
аудитория
|
Қызығушы-лығын
арттыратын бөлігі
|
Тілдік
ерекшелік
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Берілген мәтінді оқып,
жанрын анықтайды
-
Мақсатты аудиториясын
анықтайды
-
Аудиторяның қызығушылығын
арттыратын бөлігін табады
-
Тілдік ерекшелігін
табады
ҚБ: топтар бір-бірін
бағалайды
Жазу
барысында
Жеке
жұмыс
Тапсырма.№2
Жастарға арналған,жастардың
қызығушылығын ескере отырып мақала
жаз
Дескриптор:
-
Мақсатты аудиторияға бағыттап
жазады
-
Қызығушылығын ынталандыратын
ойды жазады
-
Мақаланың құрылымын сақтап
жазады
-
Тілдік бірліктерді
орфографиялық нормаға сай қолданады
ҚБ: тиімді кері
байланыс
|
9-сынып
Қазақ
тілі
1-тапсырма
18,19-беттер
Арман-ПВ
баспасы,
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
«4 себеп»
әдісі
1.Мен түсіндім,
себебі.......
2.Маған қиындық келтіреді,
себебі.......
3.Аудитория мен жанрды
...... анықтауға болады
себебі....
Үйтапсырмасы. «Мәңгілік ел
болу үшін...» тақырыбында жастарға үндеу
жаз.
|
«Төрт себеп»
әдісі
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Сабақ барысында оқушылардық
қажетілігі ескеріліп, қолдау көрсетіледі. Топтық жұмыс барысында
дарынды оқушылардың қолдауы жүзеге
асады.
|
Қалыптастыру-шы бағалау
сабақ барысында үздіксіз жүргізіледі. Мұғалім тарапынан тиімді кері
байланыс пен бірге ынтасын арттыру үшін қодау көрсетіледі.
Дескритпорға сүйеніп топтық бағалау
жүргізіледі
|
Сабақ барысында оқушылардың
денсаулығы мен техникалық қауіпсіздігі
сақталады.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен
жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?
Мен
берілгенуақытішіндеүлгердімбе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
|
Жалпыбағалау
Қандайекінәрсетабыстыболды
(оқытудыда, оқудыдаескеріңіз)?
1:______________________________________________________________________________
2:.______________________________________________________________________________
Қандайекінәрсесабақтыжақсартаалды (оқытудыда,
оқудыдаескеріңіз)?
1:
______________________________________________________________________________
2:
______________________________________________________________________________
Сабақбарысындаменсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетіннебілдім?
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
|