Білу және
түсіну
«Бала, бала, бала
деп
Түнде шошып
оянған.
Түн ұйқысын төрт
бөліп,
Түнде бесік таянған.
(Ана)
Дүниеде анаға жыр арнамаған
жыршы, күй арнамаған күйші, ән арнамаған әнші, шығармасын арнамаған
жазушы бар ма екен?
Ананы жырлаймын деп ақын
тебіренсе, ана бейнесін мүсіндеймін деп суретші
ойланды.
«Құрметтейік те, қадірлейік те
ғазиз Ананы, өйткені ол дүниедегі асылдың асылы – өмір сыйлайды
ғой!» - деп тебіренеді Ғ.Мүсірепов.
«Әлемде өзгермейтін үш-ақ зат
бар, ол ананың ақ сүті, күннің нұры, сәбидің күлкісі» дейді орыс
жазушысы М.Горкий.
«Ананың тілі, ананың
махаббаты, ананың тілегі тіл жетпес бір жатқан теңіз емес пе! Па
шіркін, ананың айналып-толғанғаны кімнің есінен кетеді!» - дейді
Баубек Бұлқышев.
Сонымен ана дегеніміз –
төзімділік пен адамгершііліктің
тәңірісі.
4. Қазір Ана сөзінің
мағынасын ашып алайық.
Ана
тілі
Ана Отан
ана
Жер
ана
І-топ. «Ана тілі» деп неге
айтамыз?
ІІ-топ. «Отан ана» деп неге
айтылады?
ІІІ-топ. «Жер ана» деп неге
айтылады?
5. Жалпы ана атаулыға тән,
біріміздің анамызға ортақ оқулығымызда тамаша бір шығарма
беріліпті. Ол Василий Александрович Сухомлинскийдің «Ақ шаш»
әңгімесі.
В.А.Сухомлинский Украина
Республикасында дүниеге келген. Украина халқының атақты ұстазы,
жазушысы.
Оқулықпен
жұмыс.
Мәпелейсің мені,
анам!
Жырдан
үзінді
2211 Іштей
оқу
Түсініп
оқы
а) Балалардың алдына әңгімеден
үзінді беру, яғни оны оқушылар ары қарай жалғастырып, оқиғаның
немен аяқталғанын өз ойларымен
жеткізеді
в)
Сұрақ-жауап.
- Мәтінде негізгі ой қандай
мәселеге құрылған ?
- Мишаның байқампаздығын қалай
аңғардың?
Дескриптор
мәтінді дауыстап дұрыс әрі
түсініп оқиды, рөлге бөліп, мәнерлеп
оқиды.
2.2.3.1(ТЖ)
Мәтіндегі негізгі ой қандай
мәселеге құрылғанын белгіле«Жобалау стратегиясы» 1,2,3 топ
бойынша
1. Ананың шашының
ағаруы.
2. Ананың баласын жақсы
көруі
3. Баланың ағашқа
өрмелеуі
ҚБ
№1
Дескриптор
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің
тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
Болжау»
стратегиясы. 2.1.3.1
(ТЖ)
ҚБ
№2
Дескриптор
шығарманың тақырыбы мен
үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын
болжайды
|