Материалдар / мақала Google Sites платформасын оқу процесінде қолдану тиімділігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

мақала Google Sites платформасын оқу процесінде қолдану тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Соңғы он бес жылдағы технологиялық прогресс оқу процесіне көптеген өзгерістер әкелді. Бірнеше жыл бұрын әдіскерлер мен мұғалімдер оқу процесін ұйымдастыру үшін ақпараттық материалдарды іздеу үшін негізінен Интернетті пайдаланса, қазір білім беру интернетін дамытудың тағы бір тұрақты тенденциясы анық көрсетілген: мұғалімнің немесе әдіскердің өз ресурстарын әзірлеуі, электрондық оқу объектілерін құру, оларды алмасу және студенттерді оқуға ұсыну. Осы жаңалықтарға байланысты білім беру мұғалімдерінің алдында сұрақ туындайды: жаңа буын оқушыларымен, олардың ата-аналарымен қарым-қатынас жасау және бір-бірімен қарым-қатынас жасау үшін нені пайдалану керек? Заманауи мұғалім оқушылармен, ата-аналармен, әріптестермен кері байланыс үшін портфолио, веб-сайт жасау керек. Әдемі болу керек оқушыларға ғана емес, сонымен қатар оқу процесінің басқа субъектілеріне – ата-аналарға, жұмыс берушілерге, мұғалімдерге арналған веб платформа.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2022
671
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: "Google Sites платформасын оқу процесінде қолдану тиімділігі"


КІРІСПЕ


«Мұғалім үнемі білім алуы керек,

бір-бірінен үйренеді. Бұл үшін ең жақсы ынталандыру өзара кәсіби тәжірибе алмасу болуы керек...»

Боровиков Л


Соңғы он бес жылдағы технологиялық прогресс оқу процесіне көптеген өзгерістер әкелді. Бірнеше жыл бұрын әдіскерлер мен мұғалімдер оқу процесін ұйымдастыру үшін ақпараттық материалдарды іздеу үшін негізінен Интернетті пайдаланса, қазір білім беру интернетін дамытудың тағы бір тұрақты тенденциясы анық көрсетілген: мұғалімнің немесе әдіскердің өз ресурстарын әзірлеуі, электрондық оқу объектілерін құру, оларды алмасу және студенттерді оқуға ұсыну.

Осы жаңалықтарға байланысты білім беру мұғалімдерінің алдында сұрақ туындайды: жаңа буын оқушыларымен, олардың ата-аналарымен қарым-қатынас жасау және бір-бірімен қарым-қатынас жасау үшін нені пайдалану керек? Заманауи мұғалім оқушылармен, ата-аналармен, әріптестермен кері байланыс үшін портфолио, веб-сайт жасау керек. Әдемі болу керек оқушыларға ғана емес, сонымен қатар оқу процесінің басқа субъектілеріне – ата-аналарға, жұмыс берушілерге, мұғалімдерге арналған әртүрлі сауалнамалар мен сауалнамалар жиі жүргізеді. Сауалнамаға қатысушылардың барлығын біріктіру әрқашан мүмкін емес, респонденттердің үлкен көлемімен деректерді өңдеу қиын. Бұл мәселенің шешімі Google Forms интернет қызметін пайдалану арқылы табылды және оны пайдалану кезінде біз бүгінгі күні мынадай маңызды сұрақтарды ойластырдық: «Тірі адамның сөзін қалай ауыстыруға болады? Жолға кететін уақытты, ақшаны қалай үнемдеуге болады, бірақ баяндамашылардың баяндамалары пайдалы бола ма және мен оларды қалыпты түрде қабылдай аламын ба, қажетті материалды аламын және ол маған дұрыс формада қол жетімді бола ма? OFISP Интернет-провайдерлерінің ашық форумының президенті В.Долматов маңызды проблеманы атап өтті: студенттер мен мұғалімдердің жүздеген веб-сайттарын қарау олардың бір-бірінен еш айырмашылығы жоқ екенін көрсетті. Ол сол немесе басқа сайтты болашақта оқу процесінде қалай пайдалану керектігін түсіну үшін келесі сұрақтарға жауап беру қажет деп жазды:

- студенттер сайт материалдарын қаншалықты пайдаланады;

- мұғалім сабақтың қай кезеңінде сайтты пайдалана алады;

- және оның көлемінен бізге қажетті материалды қандай принцип бойынша таңдау керек, өйткені сайттың өзі сізге қажетті ақпаратты табу керек каталогқа ұқсас ресурс болып табылады.

Бұл үдеріс ғалымдардың, мұғалімдердің, педагогтардың талқылау нысанасы болып табылатын, колледждегі білім беруді ақпараттық технологияларды белсенді пайдаланумен және студенттердің дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін бірыңғай ақпараттық білім беру кеңістігін құрумен байланыстыратын бірқатар өткір проблемаларды тудырады. .

Біз бұл бағытқа мүдделіміз, өйткені,Интерактивті білім беру өнімінің осы түрін жасау оқу жағдайын өзгерту, білім беру субъектілерінің танымдық белсенділігі мен оқу қызметінің өнімділігін арттыру үшін қажет.

Бүгінгі күні Интернет кеңістігінде адам қызметінің әртүрлі салаларына арналған көптеген платформалар бар және біз Google Sites платформасын білім беру жүйесінде дамыған интерактивті сайттың мысалында пайдалану тиімді ме деген мәселені шешуді шештік.

GOOGLE САЙТТАР ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ

Ыңғайлы және тегін әлеуметтік веб-қызметтердің пайда болуы және екінші жағынан, мұғалімдердің АКТ сауаттылығының айтарлықтай жоғарылауы Интернетті өзара әрекеттесу және өнімді ынтымақтастық құралы ретінде көбірек пайдалануға мүмкіндік береді. Web 2.0 құралдарымен білім беру іс-шараларын қолдау үшін Google Sites өте ыңғайлы болды - көп функционалды және икемді, бірақ сонымен бірге Google қызметтері жиынтығынан пайдалану оңай құрал.

Тегін хостинг пен веб-сайт жасаушылар арасында көптеген ұсыныстардың фонында Google сайттары, әрине, оны жасаушының атының арқасында ерекшеленеді. Бірақ бұл тек қуатты Google компаниясы жасағандықтан ғана емес, керемет.

Бұл толығымен реттелетін қызмет, онымен жұмыс істеу үшін веб-бағдарламалау негіздерін білудің қажеті жоқ.

    1. Google сайттары дегеніміз не?(орыс тілінде «Google Sites») – бұл тегін сайт құрастырушы және хостинг, Google тіркелгісі тіркелген кез келген пайдаланушыға портфолио, визит картасы, бастапқы бет және т.б.. Сіз тіпті толыққанды тақырыптық ақпараттық ресурстың нұсқасын жасай аласыз.

Қызметтің артықшылықтары:

  • Сайт құруға арналған қарапайым және түсінікті құралдар;

  • Заманауи, стильді тақырыптар, бейімделгіш дизайн;

  • Google қызметтерін біріктіру (YouTube, Photos, Documents, Calendar және т.б.);

  • Сайтта топтық жұмыс жасау мүмкіндігі;

Егер жеке педагогикалық сайттардың тарихын қарастыратын болсақ, онда WebTuan-ға дейінгі дәуірдегі Web-те негізінен визиткалық сайттар мен портфолио сайттарын табуға болады. Мұғалімдер Интернеттің трансляциялық мүмкіндіктерін негізінен өздерінің әдістемелік әзірлемелерін, сабақ жоспарлары мен презентацияларын жариялау үшін пайдаланды, ал мұндай сайттардағы оқырмандармен интерактивті өзара әрекеттесу қонақ бөлмелерінде өтті, бұл сайтта орналастырылған материалдарға түсініктеме берумен шектелді. Мұғалім өз сайтын мектеп оқушыларының/студенттердің білім алуына виртуалды қолдау көрсету үшін пайдаланғысы келсе де, олармен өзара әрекеттестік ұйымдастырудың арнайы мүмкіндіктері болмады.

Бірақ, өздеріңіз білетіндей, білім беру процесіне қатысушылар арасында байланыс орнатылмаса, нақты оқыту болмайды. Белсенді кері байланыс тетіктері жоқ – оқушылардың тапсырманы орындағанын жазып, оның талдауын қамтамасыз ету мүмкін емес. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруда бағын сынап көргісі келетін жаңашыл мұғалім үшін виртуалды мүмкіндіктер студентпен диалог жүргізуге техникалық жағдайлардың жоқтығынан айтарлықтай шектелді. Коммуникативтілікке бетбұрыс қолжетімді веб-сайт құрастырушылары пайда болған кезде болды. Оларда мазмұнды қарым-қатынасты ұйымдастыру және қолдау үшін қажетті кірістірілген қосымша модульдер бар, бұл табысты оқу үдерісінің таптырмас шарты болып табылады.

Қазіргі уақытта тегін GNU лицензиясы бойынша таратылатын LMS жүйелеріне қатысты арнайы динамикалық оқыту орталары, ең алдымен, MOODLE кең таралған.

Бірақ, біріншіден, мұндай қабықшалар серверде орнатуды талап етеді, ал екіншіден, оларды қолдау әкімшілікті қажет етеді, бұл мұғалімде жиі болмайтын арнайы білімді білдіреді. Егер оқу орнында мұғалімдер мен студенттердің жеткілікті үлкен тобының мұндай жүйелерді пайдалануы үшін жағдайлар болмаса, экспериментті жалғыз ойлаған мұғалім басқа мүмкіндіктерді қолдана алады. Оларды Google сайттары қамтамасыз етеді.

    1. Google сайты оқу ортасы сияқты.

Бұл қызметтің техникалық мүмкіндіктері тегін хостинг пен вики технологиясына негізделген. Бұл сайтта толыққанды электронды оқыту ортасын құру үшін жеткілікті.

Бұл қызметтің функционалдығын оқу ортасын жасау үшін қалай пайдалануға болатынын қарастырыңыз.

Ең алдымен, бұл html-беттерді құру мүмкіндіктері және жасалған беттер үшін навигация параметрлері. Автоматты және реттелетін сайтты шарлау ағашы бар. Бет редакторы Google Docs, Google Calendar, Picasa, YouTube сияқты басқа Google қолданбаларынан ақпаратты қосуға мүмкіндік береді.

Тағы бір маңызды артықшылығы - бірнеше қолданушылардың бірлескен жұмысы мүмкіндігі - мұғалім сайттың иесі ретінде студенттердің бірлескен авторлар ретінде сайтқа кіруін ұйымдастырады. Барлық уәкілетті мүшелер беттерді өңдей алады, кез келген бетке түсініктеме қалдыра алады және файлдарды беттерге тіркеме ретінде қоса алады. Әрбір бет үшін олардың өзгерістерінің мұрағаты бар. Сізге электрондық пошта арқылы жіберілетін сайтқа енгізілген өзгерістер туралы хабарландыруларға жазылуға болады. Әртүрлі үлгілердің әзірленген шаблондары қашықтықтан курс/білім беру жобасының авторына өз мақсаттарына байланысты ыңғайлы веб-сайт дизайнын таңдауға мүмкіндік береді.

Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың SCORM стандарттарына сәйкес аталған мүмкіндіктердің барлығы оқу материалын құрылымдау, сайтта шарлауды ұйымдастыру, ресурстарға (қосымшаларға) сілтемелерді орналастыру, бөлісуді қамтамасыз ету, студенттің сайттағы әрекеттері туралы ақпаратты қадағалау үшін жеткілікті.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!