Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мақала Мұқағали Мақатаев 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
«Казақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)
7-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып оқушыларына «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 7-сынып «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
2
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10
«Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10
«Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 15
«Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15
«Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 19
«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19
«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21
3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқылатын шығарма «Қыз Жібек» жыры
Оқу мақсаты Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін
жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас
тұрғысынан дамытып жазу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай
анықтайды
• Оқиға желісін дамытып жазады
• Өзіндік көзқарасын білдіреді
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 15-20 минут
1-тапсырма Кейіпкерлердің типтік образын жасалу тәсілдеріне қарай анықтап, кестені
толтырыңыз. Ойыңызды шығармадан мысалдар келтіру арқылы дәлелдеңіз.
Жібек |
Төлеген |
Бекежан |
|
|
|
Типтік бейнесі
Дәлелді талдау
2-тапсырма
«Күлтегін» жырындағы түркі елінің бақытқа кенелген тұсына өзіндік
көзқарасыңызды білдіріңіз.
Сөйтіп жолым болды да, Келді бәрі орнына. Жарылқайды Тәңірім, Жайнады ел, өңірім. Дұшпандарым күйінді, Жалаңашым киінді. Жарлыларды бай қылдым, Төрт түлігін сай қылдым.
4
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Білім алушы |
|
Кейіпкерлердің типтерін |
1 |
кейіпкер образын ажыратады; |
1 |
жасалу тәсілдеріне |
|
|
|
|
жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды; |
1 |
|
қарай анықтайды |
|
|
|
|
кейіпкер бейнесін жан-жақты талдайды; |
1 |
|
|
|
ойын мысал келтіру арқылы дәлелдейді. |
1 |
Оқиға желісін дамытып |
2 |
түркі елінің бақытқа кенелген тұсын |
1 |
жазады |
|
ажыратады; |
|
|
|
оқиға желісін дамытып жазады; |
1 |
Өзіндік көзқарасын |
|
өз көзқарасын танытады. |
1 |
білдіреді |
|
|
|
Барлығы |
|
|
7 |
5
«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
«Қыз Жібек», «Күлтегін» жырлары
Білім алушының аты-жөні ___________________________________
Бағалау критерийі |
|
Оқу жетістігі деңгейі |
|
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
Кейіпкерлердің типтерін |
Шығармадағы кейіпкер |
Кейіпкер типін жасалу тәсіліне |
Кейіпкер типін жасалу тәсілдері |
жасалу тәсілдеріне қарай |
образын жасалу тәсіліне қарай |
қарай анықтауда, кейіпкер образын |
тұрғысынан толық анықтап, |
анықтайды |
анықтауда қиналады. |
ажыратуда қателер жібереді, |
типтік образды ажыратады, нақты |
|
|
дәлелдері жеткіліксіз. |
дәлелдер келтіреді. |
|
|
|
|
Оқиға желісін дамытып |
Өз көзқарасын танытуда |
Түркі елінің бақытқа кенелген тұсын |
Түркі елінің бақытқа кенелген |
жазады |
қиналады. |
ажыратуда қателеседі, өз |
тұсын ажыратады, өз көзқарасын |
|
|
көзқарасын ашық жеткізе алмайды. |
нақты әрі ашық жеткізеді. |
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |