Материалдар / Мақала Мұқағали Мақатаев 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мақала Мұқағали Мақатаев 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Маған керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
560
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

























Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


«Казақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)


7-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып оқушыларына «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 7-сынып «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.



Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
















































2

Мазмұны


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4


«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4


«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7


2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10


«Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10


«Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13


3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 15


«Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15


«Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17


4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 19


«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19


«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21















































3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқылатын шығарма «Қыз Жібек» жыры


Оқу мақсаты Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін

жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас

тұрғысынан дамытып жазу


Бағалау критерийі Білім алушы


Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай

анықтайды


Оқиға желісін дамытып жазады


Өзіндік көзқарасын білдіреді


Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты 15-20 минут


1-тапсырма Кейіпкерлердің типтік образын жасалу тәсілдеріне қарай анықтап, кестені

толтырыңыз. Ойыңызды шығармадан мысалдар келтіру арқылы дәлелдеңіз.

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5

Жібек

Төлеген

Бекежан




Типтік бейнесі

Shape6 Shape7


Дәлелді талдау

Shape8 Shape9 Shape10





2-тапсырма

«Күлтегін» жырындағы түркі елінің бақытқа кенелген тұсына өзіндік


көзқарасыңызды білдіріңіз.


Сөйтіп жолым болды да, Келді бәрі орнына. Жарылқайды Тәңірім, Жайнады ел, өңірім. Дұшпандарым күйінді, Жалаңашым киінді. Жарлыларды бай қылдым, Төрт түлігін сай қылдым.






4

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл



Білім алушы


Кейіпкерлердің типтерін

1

кейіпкер образын ажыратады;

1

жасалу тәсілдеріне





жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды;

1

қарай анықтайды





кейіпкер бейнесін жан-жақты талдайды;

1



ойын мысал келтіру арқылы дәлелдейді.

1

Оқиға желісін дамытып

2

түркі елінің бақытқа кенелген тұсын

1

жазады


ажыратады;




оқиға желісін дамытып жазады;

1

Өзіндік көзқарасын


өз көзқарасын танытады.

1

білдіреді




Барлығы



7























































5

«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)

«Қыз Жібек», «Күлтегін» жырлары


Білім алушының аты-жөні ___________________________________


Бағалау критерийі


Оқу жетістігі деңгейі



Төмен

Орта

Жоғары

Кейіпкерлердің типтерін

Шығармадағы кейіпкер

Кейіпкер типін жасалу тәсіліне

Кейіпкер типін жасалу тәсілдері

жасалу тәсілдеріне қарай

образын жасалу тәсіліне қарай

қарай анықтауда, кейіпкер образын

тұрғысынан толық анықтап,

анықтайды

анықтауда қиналады.

ажыратуда қателер жібереді,

типтік образды ажыратады, нақты



дәлелдері жеткіліксіз.

дәлелдер келтіреді.





Оқиға желісін дамытып

Өз көзқарасын танытуда

Түркі елінің бақытқа кенелген тұсын

Түркі елінің бақытқа кенелген

жазады

қиналады.

ажыратуда қателеседі, өз

тұсын ажыратады, өз көзқарасын



көзқарасын ашық жеткізе алмайды.

нақты әрі ашық жеткізеді.


770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!