-
Заман талабына сай білім ала отырып, өнер түрлерімен таныстырып,
олардың қазіргі қоғамда алатын орнын көрсету.
-
Халық дүниесін топтастырып, заман талабына сай түрлендіре отырып
тұтыну.
Сабақ саны
|
Сабақ тақырыбы
|
Сағат саны
|
Өткізілу ай күні
|
І. Кіріспе - 4 сағат
|
1-2
|
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру
Жалпы қолданылатын құрал жабдықтарымен
таныстыру.
|
2
|
|
3-4
|
Қазақтың қол өнері туралы түсінік
беру
Қазақтың
күнделікті қолданылатын бұйымдары. (Құрақ көрпе, сырмақ, қоржын
туралы түсінік)
|
2
|
|
ІІ. Оюды компьютер арқылы өңдеу-14
|
5-6
|
Компьютер арқылы қаріп,
сан, символдарды безендіру, үлгі ретінде қолдану
|
2
|
|
7-8
|
Оюдың сызбасын
интернеттен алу сақтау жолдары. А4 форматындағы оюлар. Принтерге
жіберу
|
2
|
|
9-10
|
Paint.net бағдарламасын
орнату, оны оюдың сызбасын алу да қолдану
|
2
|
|
11-12 13-14
|
MS Excel бағдарламасы
арқылы А4 –тен үлкен форматындағы оюларды алу
|
4
|
|
15-16
17-18
|
Практикалық жұмыс
|
4
|
|
ІІІ. Мамандыққа байланысты бұйымдар жасау-56
сағат
|
19-20
21-22
|
Фетр матасынан ас табағының астына
арналған ұлттық нақыштағы төсеніш жасау
|
4
|
|
23-24
25-26
|
Фетр матасынан ас табағының астына
арналған заманауй үлгідегі төсеніш жасау
|
4
|
|
27-28
29-30
|
Фетр матасынан асхана қолқабын тігіп
үйрену
|
4
|
|
31-32
33-34
|
Оны оюмен
әрлеу
|
4
|
|
35-36
37-38
|
Сулық тігіп үйрену
|
4
|
|
39-40
41-42
|
Сулықты кестелеу
|
4
|
|
43-44
45-46
|
Алжапқыш тігіп үйрену
|
4
|
|
47-48
49-50
|
Қалпақ тігіп үйрену
|
4
|
|
51-52
53-54
|
Заманауй, қаріп және
оюлармен әрленген Себет(корзина) жасау
|
4
|
|
55-56
57-58
|
Практикалық жұмыс
|
4
|
|
59-60
61-62
|
Оюлы дастархан тігу үшін дастарханның
өлшемін алу, мата, ою сызбасын таңдау. Оюды қиып
дайындау.
|
4
|
|
63-64
65-66
|
Оюды матаға жапсыру,
шеттерін жиектеу, дастарханның шеттерін әрлеу
|
4
|
|
67-68
69-70
|
Орындық (чехол)
қаптамасын тігу
|
4
|
|
71-72
73-74
|
Практикалық жұмыс
|
4
|
|
ІҮ. Ұлттық нақыштағы бұйымдар
жасау-88 сағат
|
75-76
77-78
|
Қоржын жасау оны таспен
әрлеу
|
4
|
|
79-80
81-82
|
Жастық өлшемін есептеу,
мата, мақта, сыдырма таңдау, көрпешенің өң бетін әрлеу ою
таңдау
|
4
|
|
83-84
85-86
|
Оюды қию, матаға
жапсыру
|
4
|
|
87-88
89-90
|
Ою шеттерін жиектеу.
Астарлау, әрлеу.
|
4
|
|
91-92
93-94
|
Көрпешенің өлшемін
есептеу, мата, мақта, сыдырма таңдау
|
4
|
|
95-96
97-98
|
Көрпешенің өң бетін
әрлеу ою таңдау
|
4
|
|
99-100 101-102
|
Оюды қию, матаға
жапсыру,
|
4
|
|
103-104 105-106
|
Оюдың шеттерін
жиектеу
|
4
|
|
107-108 109-110
|
Астарлау, сыдырма
(замок) тағу
|
4
|
|
111-112 113-114
|
Көрпеше шеттерін
арқанмен әшекейлеу
|
4
|
|
115-116 117-118
|
Шығармашылық жұмыс
|
4
|
|
119-120 121-122
|
Құрақ түрлері,
қолданылуы, ерекшелігі. Құрақ құрау жабдықтары. Құрақтан жасалатын
бұйымдар
|
4
|
|
123-124
125-126
|
Ши құрақ құрауға матаны
дайындау, қиынды жасау.
|
4
|
|
127-128
129-130
|
Мата қиындыларынан ши
құрақ құрау
|
4
|
|
131-132 133-134
|
Ши құрақты топтастыру
жұмысын жүргізу
|
4
|
|
135-136
137-138
|
Астарды өлшеп қию,
астарлау, сыдырма (замок) тағу
|
4
|
|
139-140
141-142
|
Көрпеше шеттерін әр
түрлі бұйымдармен әшекейлеу
|
4
|
|
143-144 145-146
|
Бидайық жасауға мата,
және әр түрлі жұмсақ бұйымдарды(мақта, параллон) таңдау, матаны
өлшеп тігу.
|
4
|
|
147-148
149-150
|
Практикалық жұмыс
|
4
|
|
151-152 153-154
|
Перденің өлшемін алу,
мата, таңдау. Ілгек лентасын жапсырып тігу, перденің шетін
әрлеу
|
4
|
|
155-156 157-158
|
Ламбрикен тігу (Ою
сызбасын таңдау, оюды қиып дайындау, оны матаға (фетрге) сызбасын
түсіріп ойып алу) әрлеу.
|
4
|
|
159-160 161-162
|
Практикалық жұмыс
|
4
|
|
Ү. Ұлттық нақыштағы киімдер-26
сағат
|
163-164 165-166
|
Фетрден сәукеле тігіп үйрену
|
4
|
|
167-168 169-170
|
Тастармен әшекейлеу
|
4
|
|
171-172 173-174
|
Қазақи нақыштағы
белдемше жасауға өлшем алу, мата таңдау, пішу .
|
4
|
|
175-176 177-178
|
Өңдеу,тігу
|
4
|
|
179-180
|
Фетрден қамзол тігуге
өлшем алу, мата таңдау, пішу .
|
2
|
|
181-182 183-184
|
Өңдеу,тігу.
|
4
|
|
185-186
187-188
|
Практикалық жұмыс
|
4
|
|
ҮІ. Қазақ халқының сәндік қолданбалы
өнері.-28 сағат
|
189-190
191-192
|
Алқа, белдік, білезік
жасау
|
4
|
|
193-194
195-196
|
тұмарша, тәж (диадема)
бұйымдар жасау.
|
4
|
|
197-198
199-200
|
Су моншақтармен (бисер)
әшекей жасау
|
4
|
|
201-202 203-204
|
Балаларға арналған тюрбанға мата
таңдау, пішу, өңдеу, тігу
|
4
|
|
205-206 207-208
|
Үлкендерге арналған
тюрбанға мата таңдау, пішу
|
4
|
|
209-210 211-212
|
Өңдеу, тігу
|
4
|
|
213-214 215-216
|
Шығармашылық жұмыс
|
4
|
|
ҮІІ. Күнделікті өмірге қажетті бұйымдар жасау -26
сағат
|
217-218 219-220
|
Шалбарды қысқарту
түрлері
|
4
|
|
221-222 223-224
|
Қарапайым мойын орауыш
түрлерін тоқып үйрену
|
4
|
|
225-226 227-228
|
Сәндік мойын орауыш түрлерін тоқып
үйрену
|
4
|
|
229-230 231-232
|
Шұлық тоқып үйрену
|
4
|
|
233-234
235-236
|
Қолғап тоқып үйрену
|
4
|
|
237-238
|
Жапсырмалау жұмыстарымен
айналысу
|
2
|
|
239-240
|
Қорытынды
|
2
|
|