Алматы
облысы
Сарқан
ауданы
Алмалы
ауылы
«Алмалы
орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық
мемлекеттік мекемесі Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Шарипов Алексей
Серикбекович
Көркем еңбек пәнінің
ерекшеліктері
«Көркем
еңбек» сабақтары балалардың шығармашылық жігерін ашуға шеберлік
деңгейінің шыңдалуына,әр жұмыста жетістікке жету жолын үйренумен
қатар жасауға болады екен ғой деп толықтырады.Бұл сабақтардан
шығармашылық жұмысқа кірісе отырып,бұрын қасиетсіз тастанды
нәрселерден әдемілік пен әсемдікті сезінеді және өзі жасап көруге
талпынады.Балалар оқу мен тәжірибені ұштастыра отырып, өз ойларын
қорыта дамыта түседі. Балалар кез келген бұйымды жасаудан
бұрын,оның құрылымы туралы техникалық жоба үлгісімен танысады.
Бұндай құжатқа бұйымның сызбалары мен оның технологиялық картасы
жатады.Сызба бұйымды жасауға бақылауға қажетті мәліметтерден
(өлшемдері,пішіні) тұратын оның сызу құралдарымен орындалған
бейнелері сызбаларды дұрыс оқу үшін нәрселерді жазықтыққа
бейнелеудің ережелерін және сызбаларды білулері қажет.Сәндік
қолданбалы (пирография өнерімен танысу).Пирография ағашты
сәндеп-әрлеудің бір түрі.Сурет ағаш бетіне қыздырылған иненің
көмегімен түсіріледі. Пирографиямен қобдишалар,ыдыс –аяқ ,киім
ілгіштер панно, қаріптер, суреттер сәндеп қол өнер туындыларын
сәндейді. Бұл өнердің тарихы жүздеген жылдардан бастап күні бүгінгі
күнге дейін өз құнын жоғалтқан жоқ.Пирография грекше отпен сурет
салу дегенді білдіреді.Қазірде бұл өнер күйдіруге арналған
гравирлеу күйдіруге арналған аппараттар қолданылады.Көркем еңбек»
пәндерінің балаға берер білімі өте көп және күрделі пән ретінде
қарауымыз керек. Еңбекке немқұрайлы қарау нағыз білімсіздік.
Қазіргі таңда мұғалім ретінде байқайтынымыз,балалардың сабаққа
ықыласы төмен.Сонда балада білім болмаса,бір кәсіптік бағытқа
бағдар берілмесе,ондай бала ертең қоғамда орнын қалай табады. Жер
өңдеу. Құрылыс саласы мамандықтары т.с.с.).Мектепте осы салалар
бойынша пән мұғалімдердің біліктілігін арттыратын қысқа мерзімді
оқулар бойынша білімін жетілдіріп,шәкірт дайындауға даярлау
қажет. Еңбек сабағында оқушылардың
іске икемділігі мен іскерлігіне, өнерге, шеберлікке деген
бейімділігін дамыта отырып қалыптастырамыз. Оқушылар отбасында да
тұрмыстың әр түрлі өнімді еңбегіне қатысады. Баланың бойындағы
сапалық қасиеттері, еңбекке қызығушылығы, табиғатты қорғауы,
ұқыптылығы арқылы еңбек адамын көру. Қазіргі кезде білім беру
кеңістігінде инновациялық үрдістердің бағыттарының бірі - мектепке
бағдарлау болып табылады.Оқушылардың қызығушылықтары, қабілеттері
толық ескеріліп, сол қажеттілікке сай тиімді жағдайлар жасалып,
білім беріледі. Көркем еңбек - пәні география, бейнелеу өнері,
тарих, музыка пәндерімен тығыз байланысты. Электронды кәсіптік
бағдарлау жүйесі - қазіргі заманға сай ақпараттық-коммуникациялық
технология негізінде жасалып, оқушының өзіне қажетті мамандықты
таңдап, оның ерекшеліктері жөнінде тұтас ақпаратты ұсына отырып, өз
мүмкіндігі бойынша қалаған мамандығын анықтауға
көмектеседі.