Материалдар / Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Маркетинг және тауар ұғымы бір-бірімен тығыз байланысты. Сол себепті біз ең алдымен тауар ұғымына түсінік беруіміз керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
791
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сәлеметсіздер ме Құрметті Студенттер!

Күні 10.04.2021ж.

Пән атауы: «Маркетинг және менеджмент негіздері»

Оқытушы: Сүлейменова Жазира Ақылбекқызы

Курс -2 ЭБА- 191 оқу тобы

Сәттілік



Сабақтың тақырыбы:

«Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты»

Сабақ мақсаты:

Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты теориясы оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, тереңдете түседі, сыни, логикалық ойлауды дамытуға ықпал етеді, пәнге деген қызығушылықты дамытады.


Сабақ міндеті: оқушыларға маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясатына қызығушылығын арттыру.

Сабақтың барысы

Сабақ этаптары

t

мин

Тапсырманың мазмұны

Әдістемелік қабылдау

Іс-әрекетті ұйымдастыру формасы

АКТны қолдану дағдылары

1

2

3

4

5

6

Ұйымдастыру

3







2

Сабаққа қатысушылармен сәлемдесу және кіріспе.

Сергіту

Синхронды топ

203 ауд.

Түгелдеу

Журнал бойынша

Синхронды


Жұмыс ережелерін анықтау және практикалық сабақты бағалау критерийі


Маркетинг жүйесін сипаттай алады.


Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясатын түсіндіреді

Бірлескен жұмыс міндеттері

Синхронды

топ


Тақырып бойынша оқу материалын ұсыну


Оп1

10

Тақырыпты хабарлау және сабақтың мақсатын қою. Оқу материалымен таныстыру.

Презентация Р/Р



Рп2

15

  1. Маркетинг жүйесіндегі тауар және тауар саясаты түсіндіру.

  2. Маркетинг жүйесіндегі саясатты түсіндіру

Блиц-сауалнама

Синхронды

топ


Интербелсенді тақта

Прп3

20

Тауар – бұл қажеттіктерді қанағаттандыра алатынның және нарыққа назар аударту, алу, пайдалану немесе тұтыну үшін ұсынылатындардың барлығы (физикалық нысандар, қызметтер, тұлғалар, ұйымдар, идеялар).

Тауарлық бірлік - бұл ерекшеленген, мөлшері, бағасы, сыртқы пішіні және басқада атрибуттарының көрсеткіштерімен сипатталатын біртұтастық (мысалы, тіс пастасы-тауар, ал тюбик тауарлық бірлік).

Тауарды үш деңгейлі тұрғыдан қарастыруға болады (әдетте шеңберлер түрінде сызады):

ойдағы тауар (ішкі орталық шеңбер);

дайын тауар (ішкі екінші шеңбер);

толықтырылған тауар (үшінші сыртқы шеңбер).

Ойдағы тауар - бұл тұтынушылардың іздейтін пайдасын құндылығын іске асыру идеясы.

Осы идея тексеру, талдау және өңдеуден өткен соң дайын тауарға айналады. Дайын тауардың бес сипаттамасы болады:



сапа деңгейі;

қасиеттер жиынтығы;

ерекшеленген безендіруі;

маркалық атауы;

ерекшеленген қорабы.

Толықтырылған тауар сатып алушыға деген жеке ілтипатты білдіреді-үйіне жеткізіп беру, құрып көрсету, сервистік қызмет, ақшаны қайтарып беру кепілдігі.

Сервистік қызметтеуге мыналар жатады:

абонемент;

ақысыз жөндеу;

таңдау тәуелсіздігі.

Нарықта әртүрлi көптеген тауар түрлерi орын алады. Тауар нарықтағы зерттеу жұмысын жеңiлдету үшiн және маркетинг стратегиясын құрып, тұтынушылардың сатып алу жағдайын қалыптастыру үшiн тауарлар топтастырылып қарастырылады.

жеке


Офлайн

Жаңа тақырыпты бекіту

30

Тауарлық саясат тауар өндірушінің іс-әрекеттерінің нақты бағытын немесе нарықтағы мінез-құлық ұстанымдарының жиынтығын бетке ұстайды, бұлар оған бәсекелестік басымдылық әпереді.

Анық-айқын тауарлық саясат тауарлық ассортиментті жаңарту үрдісін оңтайландырып қоюмен қатар іс-әрекеттердің жалпы бағытталуының сілтемесі де бола алады.

Тауарлық саясат - фирманың шаруашылық және маркетингтік саясатының құрамдас бөлігі. Тауарлық саясатты өңдеу (қалыптастыру) болашақтағы өндіріс, өткізу және экспорттау мақсаттары туралы, фирманың өндірісті өткізушілік қызметінің стратегиясы туралы, нарықты жақсы білу және оның талаптары туралы, қазіргі уақытта және болашақтағы өз мүмкіндіктері және ресурстары (зерттеушілік, өндірушілік, өткізушілік және т.б.) туралы айқын мағлұмат талап етеді.

Тауарлық саясат нақты (айқын) мақсаттарды және жағдайларды көздейді (5 – сурет).

Өндірілетін бұйымдардың ассортиментін олардың тұтынушылық сипаттарын және өндіріс технологиясының ерекшеліктерін ескере отырып оңтайландыру; өнімді өміршеңдік циклін ескере отырып жаңартудың қарқыны, жаңа тауарлармен рынокқа шығу және ескіріңкіреген тауарларды бағдарламадан шығару уақытын анықтау және басқада проблемаларды болашақ-бағыттап ойластырып шешу қажет.



Графикалық ұйымдастырушы


Асинхронды жеке тұлға

Тақта

Кері байланыс

Рефлексия

10


Чек-парағы

Асинхронды жеке тұлға



5. Бақылау парағы (балл парағы)


Критерийі

Максималды балл саны

Әріптік баға

Деңгейге жету

1

Оқу материалына деген қызығушылықты, шығармашылық және сыни ұстанымды, ақыл-ойды, тәнді және мінез-құлықты жүйелі дамыту арқылы білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастыру.Өзара қарым-қатынас орнату кезіндегі жақсы көзқарасты дамыту

25

С, С-,D, D+ (Қанағат.)

Білімі

2

  1. Маркетинг жүйесіндегі тауарды сипаттайды

25

3

  1. Тауар жүйесіндегі саясатты біледі

20

В-, С+,

( жақсы )

Түсінігі

4

  1. Білім алушылар басқару тауар саясаты стилін қолданады

15

В, (жақсы)

Қолдану

5

  1. Тауар түрлерін көрсетеді



15

А, А- (өте жақсы)

Талдау

Синтез



100



Пайдаланылған әдебиеттер:

Бердалиева К.Б. «Қазақстан экономикасын басқару негіздері».

Алматы -2001 ж.

Ермаков В.А. «Қазақстан қазіргі дүние әлемінде», Алматы – 2002 ж.

Мейірбеков А.Қ. «Кәсіпорын экономикасы», Алматы - 2003 ж

Набиев Е.Н. «Халықаралық экономикалық қатынастар», Алматы – 2001

Сәбден О., Тоқсанова А. «Шағын кәсіпкерлікті басқару», Алматы –

2002 ж







1 Мәселені анықтау

2 Мәселені шешу

3 Мәселе шешімді қабылдау

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!