Сабақтың
басы
3 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Мәселені шешу
кезеңдері;
Мәселені
қалыптасыру;
Мәселені қалыптастыру
кезеідермен танысамыз.
Жаңа терминдік
сөздер
Мәселе – Задача -
Problem
Кіріс мәліметтері – Входные
данные – Input data
Шығыс мәліметтері – Выходные
данные – Output data
Нәтиже – Результат -
Result
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады
4.Оқушылар керекті мәліметтерді дәптерге
жазады.
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптер
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
25 мин
5 мин
|
«Кинометафора» әдісі арқылы
оқушыларға жаңа тақырыпты видео арқылы
түсіндіреді.
Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.
176-178б.
Мәселені қалыптастыру кезеңі –
есеп шығарудағы ең алғашқы кезең.
Мәселені қалыптастыру –кіріс
және шығыс мәліметтерін сипаттайтын есеп шартының нақты
құрылымы
Есептің кіріс мәліметтері –
есепті шешу үшін пайдаланылатын мәліметтер
Есептің шығыс мәліметтері –
есепті шешу нәтижесінде алынған мәліметтер
Бір мезгілде оқушылар
дәптерге жазып отырады.
Жеке жұмыс.
177-178б. 1-2 есепті орында.
Жұптық жұмыс.178б. 3-тапсырма.
|
Оқушылар ютуб тамашалай
отырып, оқулықпен жұмыс жасайды
Мұғалімді
тыңдайды.
Негізгі мәліметтерді дәптеріне
жазады
Дескриптор
Екі санның үлкенін
табады.
Программа кодын талдай отырып,
программа экранға қандай нәтиже шығаратынын
анықтайды.
Дескриптор
Өсу реті бойынша
орналастырады.
Программа кодын талдай отырып,
программа экранға қандай нәтиже шығаратынын
анықтайды.
Дескриптор
Мәселені қалыптастыру
міндеттерінің әрқайсысын талдап, өзара
салыстырады.
|
Оқушыларды ынталындыру
мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі
бойынша бағалайды
Смайликтер арқылы
бағаланады
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Компьютер
https://youtu.be/sioXPc639bU?si=z_r_Er7rC6_zCDeN
|
Компьютерде
орындайық.
179
б.5-тапсырма
Деңгейлік
тапсырма
№2.Фигураны экран бетіне
шығарыңыз
№3.Python программалау тілінде с=60*m минуттағы
секунд анықтайтын программа құрыңыз
|
Оқушыларға 5 практикалық тапсырманы орындауға
беремін. Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы
орындайды.
Дескриптор
Есептің программасын құрастыру
кезеңдерін біледі.
Программа өңдеудің
кіріктірілген ортасында есептерді шешу қандай кезеңдерден тұратынын
біледі.
Проблеманы қоюды немесе
бастапқы деректерді өңдейді.
|
Смайликтер арқылы бағаланады
|
7-сынып
оқулығы
|
«Кім жылдам»
әдісі
Wordwall платформасы арқылы
жаңа сабақты түсінгендерін тексеру мақсатында сәйкестендіру
тапсырмасын орындайды.
|
Оқушылар шапшаң сұрақтарға
жауап береді.
|
«Шапалақ ұру» әдісі арқылы
бағалау
|
https://wordwall.net/ru/resource/70863183
|
Сабақтың
соңы
2
мин
|
Кері байланыс: «Компьютер
өшіру» әдісі
Оқушылар тақырыпқа қатысты
деңгейі білдіру үшін карточкалар салады
Бағалау. Оқушыларға
смайликтерді санау арқылы өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
Өзін өзі бағалау: 1-2 смайлик
- 5,6 балл
3-4 смайлик - 7,8
балл
5-7 смайлик - 9,10
балл
|
Мұғалім оқушыны мадақтау
арқылы бағалауы
|
Жалғастыруға
дайынмын.
Бір нәрсені түсінемін, бірақ
бәрін емес.
Түсінбеймін, қайталап қарау
қажет
|
|