Материалдар / Масса және денелердің массасын өлшеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Масса және денелердің массасын өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
7 класс физика пәнінен қысқа мерзімді жоспар. Тақырыбы:Масса және денелердің массасын өлшеу
Авторы:
07 Маусым 2023
289
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлімі:

Денелердің өзара әрекеттесуі

Педагогтің аты-жөні:

Жубаева А.О

Күні:

11.11.2022 ж

Сыныбы: 7 «ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Масса және денелердің массасын өлшеу


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.4.1- электронды, серппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу.


Сабақтың мақсаты:

Массаның физикалық мағынасын түсініп, массаның өлшем бірлігін анықтайды.

Электронды ,серіппелі, иінді таразылар көмегімен дене массасын өлшейді.

Жылдамдық пен масса арасындағы байланысты ажыратады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Жылулық шеңбері

«Өзіңе тілегенді –басқаларға тілеңіз»


Оқушыларды жылулық шеңберіне жұмылдыру. Оқушылар кезектесіп бір – біріне тілектерін айтады.




Интерактивті тақта, презентация


Сабақтың ортасы














«Ой қозғау»

Тәжірибе: Оқушылардың алдарыңа түрлі заттардан жасалған кішігірім денелер таратамыз: шеге, ағаш білеуше, скрепкалар, кномпкалар, бор, өшіргіш т.с.с.

Берілген денелерді жұпта ақылдасып жіктеңіздер, оқушылар ойлана отыра жіктейді.

Сұрақ: денелерде неше топқа жіктедіңіздер, жіктеу барысында қандай принциптерді басшылыққа алдыңыздар, неліктен дәл осылай жіктедіңдер.

Тапсырма: Төмендегі берілгендерді екі кестеге дұрыс бөліп қарастыр: кітап, пышақ, болат, алюминий, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, сақина, темір.

Тақтаға екі бағанды кестені сызып қоямыз: оқушылар әр қайсысы осы кестені толтырады.

Еске түсіру: Денелер әртүрлі заттардан құралады, мысалы пышақ, ол темір және ағаш заттардан жасалады, т.с.с. Заттың үш күйі.

Күтілетін нәтиже:

Зат

Дене

Болат, алюминий, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, темір

Кітап, пышақ, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, сақина

«Мағынаны тану»

Оқушыларға масса ұғымын енгізу, белгіленуін, өлшем бірлігін қарастыру.

«Мағынаны ашу»

Оқушыларды түрлі таразылармен таныстырамыз: электронды, серіппелі және рычагты таразыларды ұсынамыз.


Тапсырма:

Жеке жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар:

А:

1Shape1 ) Суретте берілген денелер әр түрлі заттан жасалған, бірақ көлемдері тең. Денелердің массаларын салыстырыңыз:

2) Суретте бірдей заттан (ағаштан) жасалған, көлемдері әртүрлі екі дене берілген. Олардың массалары туралы қандай тұжырым жасауға болады.

ВShape2 :

1) Массалардың төменде берілген мәндерін мг, г, кг, ц, т арқылы өрнектеңдер:

шыбын қанатының массасы 0,00005 г, хоккей шайбасы 0,16 кг, африкалық пілдің массасы 6 т.

С:

Мына берілгендерді ықшамдап, стандарт түрінде жазыңдар:

Айдың массасы

7350000*1019 г

Жердің массасы

597600*1016 т

Марс планетасының массасы

63345*1017 ц



Оқушылар берілген денелерді ойлана отырып жіктейді.



















































Барлығы дұрыс


Жартылай дұрыс



Мүлдем дұрыс емес





Интербелсенді тақта, презентация




















Үлестірме қағаздар



































Сабақтың соңы.




Рефлексия




Бағалау




Рефлексия:


«Табыс» ағашын отырғызайық.

Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек –сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері - сіздердің білімдеріңіз.

Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.

Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.

Оқушылар алмаларға «сабақты менгердім», «қиналамын», «менгерген жоқпын» деп жазып жабыстырады.


Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқу.





Сабақты қорытындылау барысында оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты меңгерендіктерін табыс ағашы арқылы көрсетеді.



Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл

















Сабақтың соңы.




Рефлексия




Бағалау




Рефлексия:


Өз жетістіктерін өздері анықтау мақсатында ауызша өткізіңіз.

Сабақ барысында...

  1. Өз жетістігіңізді неде байқадыңыз?

  2. Не нәрссеге үйрендіңіз?

  3. Қуанышты сәттеріңіз болды ма, қай кезде?

  4. Өзіңізге көңіліңіз толмаған кездер болды ма, қай кезде?

Үй тапсырмасы: №1-3 тапсырмаларды орындау.





Сабақты қорытындылау барысында оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты меңгерендіктерін ауызша баяндайды.

Ең жоғарғы 10 балл















Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!