Сабақтың
ортасы
|
«Ой
қозғау»
Тәжірибе: Оқушылардың алдарыңа түрлі
заттардан жасалған кішігірім денелер таратамыз: шеге, ағаш білеуше,
скрепкалар, кномпкалар, бор, өшіргіш
т.с.с.
Берілген денелерді жұпта
ақылдасып жіктеңіздер, оқушылар ойлана отыра
жіктейді.
Сұрақ: денелерде неше топқа
жіктедіңіздер, жіктеу барысында қандай принциптерді басшылыққа
алдыңыздар, неліктен дәл осылай
жіктедіңдер.
Тапсырма: Төмендегі берілгендерді екі
кестеге дұрыс бөліп қарастыр: кітап, пышақ, болат, алюминий, ұшақ,
қайшы, қасық, қалам, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, сақина,
темір.
Тақтаға екі бағанды кестені
сызып қоямыз: оқушылар әр қайсысы осы кестені
толтырады.
Еске
түсіру: Денелер әртүрлі заттардан
құралады, мысалы пышақ, ол темір және ағаш заттардан жасалады,
т.с.с. Заттың үш күйі.
Күтілетін
нәтиже:
Зат
|
Дене
|
Болат, алюминий, шыны,
қорғасын, алтын, фарфор,
темір
|
Кітап, пышақ, ұшақ, қайшы,
қасық, қалам, сақина
|
«Мағынаны
тану»
Оқушыларға масса
ұғымын енгізу, белгіленуін, өлшем бірлігін
қарастыру.
«Мағынаны
ашу»
Оқушыларды түрлі
таразылармен таныстырамыз: электронды, серіппелі және рычагты
таразыларды ұсынамыз.
Тапсырма:
Жеке
жұмыс
Деңгейлік
тапсырмалар:
А:
1 )
Суретте берілген денелер әр түрлі заттан жасалған, бірақ көлемдері
тең. Денелердің массаларын
салыстырыңыз:
2) Суретте бірдей заттан (ағаштан) жасалған,
көлемдері әртүрлі екі дене берілген. Олардың массалары туралы
қандай тұжырым жасауға
болады.
В
:
1) Массалардың
төменде берілген мәндерін мг, г, кг, ц,
т арқылы
өрнектеңдер:
шыбын қанатының
массасы 0,00005
г, хоккей
шайбасы 0,16
кг, африкалық пілдің
массасы 6
т.
С:
Мына берілгендерді
ықшамдап, стандарт түрінде
жазыңдар:
Айдың
массасы
|
7350000*1019 г
|
Жердің
массасы
|
597600*1016 т
|
Марс планетасының
массасы
|
63345*1017 ц
|
|
Оқушылар берілген
денелерді ойлана отырып
жіктейді.
|
Барлығы
дұрыс
Жартылай
дұрыс
Мүлдем дұрыс
емес
|
Интербелсенді тақта,
презентация
Үлестірме
қағаздар
|
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
Бағалау
|
Рефлексия:
«Табыс» ағашын
отырғызайық.
Ағаш діні жаңа
сабақта өтілген тақырып, жасыл желек –сыныбымыздағы көңіл-күй, ал
ағаштың жемістері - сіздердің
білімдеріңіз.
Жасыл
алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты
меңгердім.
Сары
алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ
есептеген кезде қиналдым.
Қызыл
алма: Сабақ маған
түсініксіз.
Оқушылар алмаларға
«сабақты менгердім», «қиналамын», «менгерген жоқпын» деп жазып
жабыстырады.
Үй тапсырмасы:
Тақырыпты оқу.
|
Сабақты қорытындылау
барысында оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты меңгерендіктерін
табыс ағашы арқылы
көрсетеді.
|
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең
жоғарғы 10 балл
|
|