Материалдар / Масса және денелердің массасын өлшеу

Масса және денелердің массасын өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу
Авторы:
29 Мамыр 2024
110
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БЕКІТІЛДІ:

Физика пәнінен қысқа мерзімді жоспар

Масса және денелердің массасын өлшеу

Бөлімі:

Тығыздық

Педагогтің аты-жөні:

Жубаева А. О

Күні:

08.11.2023

Сыныбы: 7В

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Масса және денелердің массасын өлшеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.2.11 – электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу

Сабақтың мақсаты:

электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшейді

Құндылықтарға баулу




«Ар-ұят»: Адал еңбекті құрметтеу; Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту;

«Талап»: Физикалық белсенді болу; Жеке және командамен жұмыс істей білу;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

















Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

«Ой қозғау»

Тәжірибе: Оқушылардың алдарыңа түрлі заттардан жасалған кішігірім денелер таратамыз: шеге, ағаш білеуше, скрепкалар, кномпкалар, бор, өшіргіш т.с.с.

Берілген денелерді жұпта ақылдасып жіктеңіздер, оқушылар ойлана отыра жіктейді.

Сұрақ: денелерде неше топқа жіктедіңіздер, жіктеу барысында қандай принциптерді басшылыққа алдыңыздар, неліктен дәл осылай жіктедіңдер.

Жетелеуші сұрақтар қою арқылы сабақтың мақсаты мен тақырыбы анықталады.








Тапсырма: Төмендегі берілгендерді екі кестеге дұрыс бөліп қарастыр: кітап, пышақ, болат, алюминий, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, сақина, темір.

Тақтаға екі бағанды кестені сызып қоямыз: оқушылар әр қайсысы осы кестені толтырады.

Зат

Дене

Болат, алюминий, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, темір

Кітап, пышақ, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, сақина









Дескриптор:

-заттарды ажырата алады;

-денелерді ажырата алады;

Балл: 2


















Слайд 1

Таратпа материал







Сабақтың ортасы.

20 мин

















5мин

Физикалық диктант” әдісі

«Мағынаны тану»

Оқушыларға масса ұғымын енгізу, белгіленуін, өлшем бірлігін қарастыру.

Тапсырмалар:


Shape1

1) Суретте берілген денелер әр түрлі заттан жасалған, бірақ көлемдері тең. Денелердің массаларын салыстырыңыз:

2Shape2 ) Суретте бірдей заттан (ағаштан) жасалған, көлемдері әртүрлі екі дене берілген. Олардың массалары туралы қандай тұжырым жасауға болады.

2-тапсырма. Жұптық жұмыс

1) Массалардың төменде берілген мәндерін мг, г, кг, ц, т арқылы өрнектеңдер:

шыбын қанатының массасы 0,00005 г, хоккей шайбасы 0,16 кг, африкалық пілдің массасы 6 т.

Қалыптастырушы бағалау


Мына берілгендерді ықшамдап, стандарт түрінде жазыңдар:

Айдың массасы

7350000*1019 г

Жердің массасы

597600*1016 т

Марс планета-сының массасы

63345*1017 ц


Оқушылар масса ұғымын, белгіленуін, өлшем бірлігін біледі және түсінеді. .



Дескриптор:

- массаның дене материалына тәуелді екенін біледі;

- массаның дене көлеміне тәуелді екенін біледі;






Дескриптор:

- шыбын қанатының массасын дұрыс айналдырады;

- хоккей шайбасының массасын дұрыс өрнектейді;

- пілдің массасын дұрыс айналдырады




Дескриптор:

- айдың массасын стандарт түрде жазады;

- жердің массасын стандарт түрде жазады

- марстың массасын стандарт түрде жазады






Балл: 2























Балл: 3









Балл: 3

Слайд 2-5





Слайд 6























Слайд 7









Таратпа материал

Сабақтың соңы.

10 мин






Рефлексия

  + Плюс

Сабақта қызық болған, пайдалы нәрселер жазылады

– Минус

Сабақта сәтсіз шыққан ,пайдасы жоқ не шамалы болды деген нәрселер жазылады

  ?- Қызықты- «Не білгім келеді? Не «Бұл мен үшін қызық болама деген сұрақтарға жауап келтіру.

Бағалау

Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

Үй тапсырмасы

Физика (мектеп баспасы )оқулығынан 10 беттегі кестені толтыру













Оқушылар кестемен жұмыс жасайды

 























Оқулық








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ