Материалдар / "Масса және денелердің массасын өлшеу" 7 сынып

"Масса және денелердің массасын өлшеу" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 7 сыныпқа масса ұғымын түсінуге, оны өлшеуіш құралдармен анықтауға, өлшеу әдістері мен маасаларды салыстыра білуге, күнделікті өмірде қолдана білуге көмектеседі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
1144
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:

Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы Тығыздық Мектеп №2 ММГКүні Мұғалімнің аты-жөні Хасен М.МСынып 7
Сабақтың тақырыбы«Масса және денелердің массасын өлшеу»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.2.2.1 электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: «Масса» ұғымын түсінеді, туынды өлшем бірліктер мен негізгі (ХБЖ) бірліктерді ажыратады.Басым бөлігі: Электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшейді.Кейбірі: Дененің массасын салыстырады; массаның жылдамдыққа тәуелділігін анықтайды.
Бағалау критерийі-Электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшейді. - Массаның жылдамдыққа тәуелділігін қолдана отырып, есеп шығарады.
Тілдік мақсаттар



Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Лексика мен сөз тіркестерініңтмысалдарын қамтитын тілдік мақсаттар:





Диалог үшін пайдалы дәйекті сөздер:
Масса, оның таңбасы, массаның жылдамдыққа тәуелділігін сипаттау.Масса, таразы, сантиметр, дециметр, килограмм, литр.



  • Денелердің массасы неге инерттілікпен өлшенеді?
  • Неліктен масса жылдамдыққа тәуелді?
  • Екі дененің массаларын өзара қалай салыстыруға болады?
  • Құндылықтарға баулуИндустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу
  • еңбек пен шығармашылыққа өмір бойы білім алуға баулу;
  • іздену қабілеттіліктерін арттыру.
  • Пәнаралық байланыс Математика (SI жүйесі, көлем, тығыздық формулалары)
    Алдыңғы білім

    Көлем;Тығыздық;Жылдамдық
    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы



    ҰйымдастыруЭлектронды таразы;Серіппелі таразы;Иінді таразы.«Миға шабуыл» (2 мин)

    -Таразылардың өмірде қажеті бар ма? Неліктен? -Үлкен денелерді (планета, т.б) өлшеуге бола ма? -Күнделікті тұрмыста «масса» ұғымын пайдаланамыз ба? Неліктен?




    Физика-7 Башарұлы Р. және т.бАлматы: Атамұра, 2016.-240 бет

    Сабақтың ортасы

    Жұптық жұмыс. «Жеті рет өлшеп, бір рет кес» әдісі2-тапсырма (Практикалық тапсырма) (8 мин)Берілген жүктің массасын таразылардың көмегімен анықтаңыз. Алынған мәндерді салыстырып, қорытынды жасаңыз: қай таразы көмегімен алынған мән дәлірек болды?





    Жеке жұмыс оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Мысалы,НЕ артық: 99 кг ба, әлде 1 ц ме?Не кем: 11 ц ме, әлде 11 кг ба?Үлкен шаманы ата: 7кг, 800 гКіші шаманы ата: 600 кг, 20 цҮлкен шаманы таңда: 80 ц, 80 кг, 80 гКіші шаманы таңда: 10 ц, 2 т, 100кг

    Қорытынды (2 мин)
  • Сіз үйренген төрт өлшем бірлік....
  • Сіз білетін үш құрал....
  • Сіз көбірек білгіңіз келетін екі тұрақты шама....
  • Сіз есте сақтауға тиісті бір заңдылық....


  • Электронды таразы;серіппелі таразы;иінді таразы;

    бағалау парағы;















































































    бағалау парағы;









    Пирамида суреті
    Сабақтың соңы

    Сабаққа кері байланыс: «Баспалдақ» Үйге тапсырма: сұрақтарға жауап беру; Бағалау

    Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?











    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Оқушылардың тақырыпты түсініп, талдаған кезде жіберген қателіктріне ескерту айту. Қабілеті жоғары оқушыларға күрделілігі жоғары тапсырмаларды орындату.Миға шабуыл;«Сократ шеңбері» әдісі«Жеті рет өлшеп, бір рет кес» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі «Допты лақтыру» әдісіПрактикалық жұмыстарды орындау барысында. Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау
    Жалпы бағалауСабаққта ең жақсы өткен екі нәрсе оқыту мен оқуға қатысты



    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктеріҚиыншылықтары туралы нені анықтадым келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет










    Жеке жұмыс

    НЕ артық: 99 кг ба, әлде 1 ц ме? _____________________

    Не кем: 11 ц ме, әлде 11 кг ба? ________________________

    Үлкен шаманы ата: 7кг, 800 г_________________________

    Кіші шаманы ата: 600 кг, 20 ц_________________________



    Дискриптор:

    Массаларын салыстырады;Үлкен және кіші шамаларды атайды;





















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ