Материалдар / Массив түсінігі. Массивтермен жұмыс.

Массив түсінігі. Массивтермен жұмыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс-тәсілдер «Ашық микрофон» «Өз түсіңді тап» (топқа бөлу) «Мультимедиадан үйрен!» «Бұзық телефон» ойыны «Кім жылдам?» «Өрмекші» әдісі (постерде) «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Компьютерлік технологияКурс: 3Тобы: МБ -31

Сабақтың тақырыбыМассив түсінігі. Массивтермен жұмыс.
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Массив туралы түсінік беру. Turbo Pascal программалау тілінде массивте есептер шығару.
Күтілетін нәтижеTurbo Pascal программалау тілінде массивте есептер шығара алады.
ДереккөздерОқулық: Мухамбетова Ғ.Г. “Турбо Паскаль программалау тілі” Қосымша дереккөздер: www.informika.ru- информациялық сайт 
Модульдер
  • Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану
  • Әдіс-тәсілдер«Ашық микрофон»«Өз түсіңді тап» (топқа бөлу)«Мультимедиадан үйрен!»«Бұзық телефон» ойыны«Кім жылдам«Өрмекші» әдісі (постерде)«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі
    Құндылықтарды дарытуСабақта топпен ынтымақтастықпен татулықта жұмыс жасау арқылы, бір-бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға, жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыланады.
    Пәнаралық байланысИнформатика, математика
    Сабақ барысы:
    Сабақ барысыУақыты

    Оқытушының іс-әрекетіСтуденттің іс-әрекетіРесурстар
    Ұйымдас тыру кезеңі2 минСәлемдесу. Студенттердің назарын сабаққа аудару.Сабақтың мақсат –міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерін таныстыру.Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударады. Сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен танысады.Мухамбетова Ғ.Г. “Турбо Паскаль программалау тілі” 
    «Ашық микрофон» әдісіСаймон Браунхилл бойынша

    Үйге берілген тақырып бойынша студенттердің білімін анықтау мақсатында сұрақтар беріледі. Студенттер қолдарына микрофон ұстап, үй жұмысына байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.Сұрақтар бейнеленген флипчартта
    Топқа бөлу(таңдаған түсіне сәйкес топқа орналасу)

    Әр түрлі түстегі карточкалар дайындалады.Таңдаған түсіне сәйкес топ-тоқа бөлінеді. Қызыл түс – өз-өзіне сенімділігі басым, жұрт көңілін өзінеаулай алатын жан.Жасыл түс – тыныштық пен жаңарудың символы.Өзін үнемі еркін ұстайтын, тез шешім қабылдағыш,ізденгіш, жаңашыл адамдар.Сары түс – ашықтықты, шындықты, тазалық пен ұқыптылықтыңбелгісі.Бүгінгі сабақтан көрсем, білсем, үйренсем дегенжандар.

    «Мультимедиадан үйрен!»



    Жаңа тақырыпқа сәйкес видеосабақтар көрсетедіВидеосабақтарды қарау арқылы жаңа тақырыпты түсінедіВидео файлдар
    «Бұзық телефон» ойыны(Сергіту сәті )

    Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады.Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады.

    «Кім жылдам



    15 мин Практикалық тапсырмалар нұсқаулығын тарату.Студенттер таратылған практикалық тапсырмалар нұсқаулығын пайдалана отырып, есептерді программаға салып шығарады
    «Өрмекші» әдісі(постерде)5 минОқытушы «Өрмекші» әдісінің шартын түсіндіріп, постер қорғатады.Студенттер постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды.

    «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі3 мин«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі арқылы студенттерден кері байланыс алады.



    Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады. Осылайша оқытушы өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі.Үлестірме қағаздар
    Бағалау2 мин

    Өзін – өзі бағалау. Әр тапсырма соңында топ басшысы топ мүшелерін фишкалар арқылы бағалап отырады. Топ тізімі мен әр түрлі фишкалар
    Үйге берілетін тапсырмаДәріске дайындалу.Жолдық айнымалыны сипаттау.

    Мухамбетова Ғ.Г. “Турбо Паскаль программалау тілі” 


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ