Күні: | Компьютерлік технология | Курс: 3 | Тобы: МБ -31
|
Сабақтың тақырыбы | Массив түсінігі. Массивтермен жұмыс. |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Массив туралы түсінік беру. Turbo Pascal программалау тілінде массивте есептер шығару. |
Күтілетін нәтиже | Turbo Pascal программалау тілінде массивте есептер шығара алады. |
Дереккөздер | Оқулық: Мухамбетова Ғ.Г. “Турбо Паскаль программалау тілі” Қосымша дереккөздер: www.informika.ru- информациялық сайт |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуОқыту мен оқуда АКТ пайдалану |
Әдіс-тәсілдер | «Ашық микрофон»«Өз түсіңді тап» (топқа бөлу)«Мультимедиадан үйрен!»«Бұзық телефон» ойыны«Кім жылдам?»«Өрмекші» әдісі (постерде)«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі |
Құндылықтарды дарыту | Сабақта топпен ынтымақтастықпен татулықта жұмыс жасау арқылы, бір-бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға, жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыланады. |
Пәнаралық байланыс | Информатика, математика |
Сабақ барысы: |
Сабақ барысы | Уақыты
| Оқытушының іс-әрекеті | Студенттің іс-әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдас тыру кезеңі | 2 мин | Сәлемдесу. Студенттердің назарын сабаққа аудару.Сабақтың мақсат –міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерін таныстыру. | Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударады. Сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен танысады. | Мухамбетова Ғ.Г. “Турбо Паскаль программалау тілі” |
«Ашық микрофон» әдісіСаймон Браунхилл бойынша |
| Үйге берілген тақырып бойынша студенттердің білімін анықтау мақсатында сұрақтар беріледі. | Студенттер қолдарына микрофон ұстап, үй жұмысына байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. | Сұрақтар бейнеленген флипчартта |
Топқа бөлу(таңдаған түсіне сәйкес топқа орналасу) |
| Әр түрлі түстегі карточкалар дайындалады. | Таңдаған түсіне сәйкес топ-тоқа бөлінеді. Қызыл түс – өз-өзіне сенімділігі басым, жұрт көңілін өзінеаулай алатын жан.Жасыл түс – тыныштық пен жаңарудың символы.Өзін үнемі еркін ұстайтын, тез шешім қабылдағыш,ізденгіш, жаңашыл адамдар.Сары түс – ашықтықты, шындықты, тазалық пен ұқыптылықтыңбелгісі.Бүгінгі сабақтан көрсем, білсем, үйренсем дегенжандар. |
|
«Мультимедиадан үйрен!»
|
| Жаңа тақырыпқа сәйкес видеосабақтар көрсетеді | Видеосабақтарды қарау арқылы жаңа тақырыпты түсінеді | Видео файлдар |
«Бұзық телефон» ойыны(Сергіту сәті ) |
| Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. | Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. |
|
«Кім жылдам?»
| 15 мин | Практикалық тапсырмалар нұсқаулығын тарату. | Студенттер таратылған практикалық тапсырмалар нұсқаулығын пайдалана отырып, есептерді программаға салып шығарады | |
«Өрмекші» әдісі(постерде) | 5 мин | Оқытушы «Өрмекші» әдісінің шартын түсіндіріп, постер қорғатады. | Студенттер постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды. |
|
«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі | 3 мин | «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі арқылы студенттерден кері байланыс алады.
| Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады. Осылайша оқытушы өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі. | Үлестірме қағаздар |
Бағалау | 2 мин |
| Өзін – өзі бағалау. Әр тапсырма соңында топ басшысы топ мүшелерін фишкалар арқылы бағалап отырады. | Топ тізімі мен әр түрлі фишкалар |
Үйге берілетін тапсырма | Дәріске дайындалу.Жолдық айнымалыны сипаттау.
| Мухамбетова Ғ.Г. “Турбо Паскаль программалау тілі” |