Кіріспе
Ой
қозғау
Негізгі
бөлім
Рефлексия
|
Презентация-слайд)
Тақырыбы: «ЕББҚЕ оқушыларды оқытуды
әр түрлі заманауи технологияларды пайдаланып тапсырмалар
құрастыру»
ЕББҚЕ оқушылар туралы
түсінк.
Әдіс тәсілдерді
түсіндіремін
Топтарға тапсырмалар таратып
беріп, ұсынылған әдіс тәсілдер арқылы тапсырма
жасатамын.
1 тапсырма «Артығын
тап»Ежелгі Қазақстан тарихындағы мемлекеттер мен тайпаларды
топтастыру.
5 сынып оқушысына арналған
тапсырма
Оқылымнан алдыңғы
бөлім:
Бірдей тапсырманы үш топ үш
түрлі әдіс арқылы жасайды
Дескриптор:
-мемлекттер мен тайпалардың
керегін анықтау
-картаға
орналастыру
‘ОЙЛА, ІЗДЕ, ТАП’
әдісі
2
тапсырма
Оқылым кезіндегі
бөлім
Қорытынды
Егерде мұғалім ізденуді
тоқтатса, ұстаздық тоқталады. Қазіргі таңда әр ұстаз іздену
барысында, ал ізденуден шеберлік шыңдала түседі. Осы биіктіктің
шыңынан көрінейік! Оқушы бізді осындай қалыпта
көрсін!
|
Ұстаздарға ақ қағаз,қайшы
беріледі,ою ою керек тапсырма тапмырамыз,ою ойып болған соң маңызын
ашып анықтаймыз.
Жаңа тақырыптың маңыздылығын
анықтап,талдап беремін.
1-тапсырма топтарға карта мен
жұмыс тапсырма беріледі тапсырманың дискрипторына қарай
орындайды.Сақ,ғұн,қаңлы,үйсін тайпаларын картадан териториясын
анықтап белгілеу арқылы көру маторикасын
анықтаймыз.
2-Тапсырмада сәйкестендіру бұл
жерде суреттер береміз,сол суреттерді орындарына дұрыс орналастыру
арқылы есту ,көру қабілеттерін дамытамыз.
Жаттығу орындату қол
маторикасын дамыту.
3-тапсырма
Суретпен жұмыс суреттегі
бинелерге қарап суретке шайқас екенін анықтап қандай шайқас екенін
өздері атайды,сұрақтарға жауап беріп өтеді бұл тапсырма арқылы
ойлау қабылетін анықтап дамытамыз.
4-тапсырма
https://wordwall.net/ru/resource/71310427
сәкестерін
анықтайды.
Семинар мазмұны мен барысы
туралы ойларын мұғалімдер бүгінгі сабақтың мықты, әлсіз жақтары
жайлы ұсыныстарын жазып қалдырады
|