Материалдар / Математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық сауаттылық дегеніміз-математикалық сөйлеу және жазу мәдениетіне қоршаған ортаны және олардың заңдылықтарын баяндау, оны оқып үйренудің, оқушылар дүниенің ғылыми бейнесін меңгеру. - математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну,әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру, дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту,есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру, математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2022
310
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


      Қазақ тілі

Бөлім:

Менің туған өлкем

Мұғалімнің аты-жөні

Қожахметова Қ

Күні:

7.12.2021

Сынып: 2

Қатысушылар саны:15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Лепті сөйлем. Білгісі келеді

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.1.1* сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау

2.3.7.1 сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

Сабақтың мақсаты


Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдануды үйрену.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1-10 балл

Сабақтың басы


Өзектендіру.Жақсы лебіз айту


Оқу материалын жариялау сұрақ жауап арқылы жүреді:

  1. Үй тапсырмасын тексеру

-Сөйлем түрлері – сызба жасау. Топпен

Жақсы тілек айтады.

  1. Бірін бірі тексереді

Әр топ сөйлем түрлеріне сызба жасайды






Дескриптор:

- сызба жасау






1 балл


1 балл

Сабақтың ортасы





















  1. Өткен сабақ тақырыбы қандай еді?

Ендеше бүгінгі сабағымызда да лепті сөйлем туралы жұмысымызды жалғастырып, тапсырмалар орындаймыз.

6-жаттығу.

Өлеңді мәнерлеп оқы. Мәтіндегі қарамен жазылғандар қандай сөйлемдер?

Сұрақтардың жауабын түсіндірме сөздіктен ізде.



8-жаттығу.

Сурет бойынша мәтін құрап көр.

Суретке қарап не айтуға болады?

Сурет сенің көңіл күйіңе әсер етті ме?

Құраған мәтініңде лепті сөйлемдер болатын болсын.


Дәптермен жұмыс жүзеге асады.

9-жаттығу.

Дұрыс құрылмаған мәтінді дұрыстап құрап жаз.

Бұл-мәтіннің қай түрі?

Мәтіндегі негізгі ойды анықта.

Мәтінге негізгі ойды бейнелейтіндей ат қой.

Сергіту сәтінде


Топпен жұмыс

Әр топқа жеке тапсырма

Хабарлы сөйлемді сұраулы, лепті сөйлемге айналдыру



Сұрақтарға жауап береді





Әдемі гүлдер, жүзімнің тәттісі-ай сөздерін қатыстырып, лепті сөйлемдер құрап айтады.



Сурет бойынша мәтін құрайды.

- Лепті сөйлемдер құрап жазады.





Әр оқушы дәптермен жұмыс жасайды


Желтоқсанның жетісі.

Сынып жұмысы

Шш – әрпін көркем жазу.

Жаттығуды жазу . Тақтаға жазу


Билеп сергиді.


Мен мектепке келдім.

Әжем ауылдан қалаға келді.

Абайдың қара сөзін жаттадым.

Біз бірінші орын алдық.

Суықта су қатады.

Сусыз тіршілік жоқ.


Дескриптор:

- Өлеңді оқиды.

- Қарамен жазылғандар қандай сөйлемдер екенін анықтайды.






Дескриптор:

-Сурет бойынша мәтін құрайды.

- Лепті сөйлемдер құрап жазады.




Дескриптор:

- Дұрыс құрылмаған мәтінді дұрыстап құрап жазады.

- Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

Мәтіннің түрін ажыратады.

-Мәтінге ат қояды.


Дескриптор:

-сөйлемда ауызша басқа сөйлем түріне айналдырады

Оқулық


1 балл










2 балл






Оқулық

дәптер


3 балл






2 балл


Сабақтың соңы


Кері байланыс: «1 жұлдызым» әдісі.


Үйге тапсырмасы: 7-жаттығу жазу,

10-жаттығу ауызша

Рефлексия жасайды.

Сабаққа өте жақсы қатысқан 1 оқушыны айтады.












Дүниетану

Бөлім:


Менің туған өлкем

Мұғалімнің аты-жөні

Рахманкулова А

Күні:

7.12.2020

Сынып: 2

Қатысушылар саны:10

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Менің ауылым. Менің қалам.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: ауыл мен қаланың айырмашылығы туралы әңгімелеп, өз аймағының көрнекі жерлерін сипаттай алады.

Көптеген оқушылар: өз жерінің көрікті орындарын бейнелей алады.

Кейбір оқушылар: өз жерінің көркеюіне қосатын үлесі туралы пікір білдіріп, қорытынды жасайды.

     Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін патриоттық «Ауылым» әнін тыңдау.

Оқу материалын жариялау:

«4 сурет, 1 сөз» әдісі.

Берілген суреттерге қарап, ортақ сөзді тауып көр.

-Қандай сөз шықты?

-Ауыл деген не? Қала деген не?

- Ендеше бүгінгі сабақта не туралы білетін боламыз?

Әнге қосылады.




Ортақ сөзді тауып, тақырыпты ашады. (Ауыл мен қала)











Shape1

Shape2

Shape3

Сабақтың ортасы

15 мин


















2 мин



13 мин

(Ұ) 1- тапсырма «Ыстық картоп» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Ауыл және қаланың ерекшелігі туралы сұрақтар қою:

-Ауылдағы адамдардың бір күні қалай өтеді?

-Қаладағы адамдардың бір күні қалай өтеді?

- Ауыл не үшін қажет деп ойлайсың?

- Қала не үшін қажет?

- Олардың айырмашылығы туралы не айта аласың?

Ә) Мәтінді оқып таныс.


Сергіту сәтінде «Қаражорға» билеп сергиді.


(Д) 2- тапсырма «Галереяға саяхат» әдісі арқылы жүреді.

А) Өзің қалаған бір тақырыпта экскурция өткіз.

-Менің ауылымды танытатын мәдени орындар.

-Менің ауылымның атын шығарған атақты адамдар.

-/ауылымның тарихи атауы

.

- Ауыл және қаланың ерекшелігі туралы сұрақтарға жауап береді.

- Мәтінді оқып, әңгімелейді.










Билейді.



- Қалаған тақырыпта өз жерін таныстырып әңгімелейді.





Дескриптор:

- Ауыл және қаланың ерекшелігі туралы сұрақтарға жауап береді.

- Мәтінді оқып, әңгімелейді.








Дескриптор:

- Қалаған тақырыпта өз жерін таныстырып әңгімелейді.


Оқулық















Оқулық


Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс: «Қол белгісі» әдісі Оқу Үйге тапсырмасы: Мәтінді оқып мазмұнда.

Тапсырма бойынша ой қорытып, сабаққа рефлексия жасайды.


































Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Менің туған өлкем

Мұғалімнің аты-жөні

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!