Сабақтың
басы
|
Өзектендіру.Жақсы лебіз
айту
Оқу
материалын жариялау сұрақ жауап арқылы
жүреді:
-
–Үй тапсырмасын
тексеру
-Сөйлем түрлері – сызба жасау.
Топпен
|
Жақсы тілек
айтады.
-
-
-
Бірін бірі
тексереді
-
Әр топ сөйлем
түрлеріне сызба жасайды
|
Дескриптор:
- сызба
жасау
|
1
балл
1
балл
|
Сабақтың
ортасы
|
-
–Өткен сабақ тақырыбы қандай
еді?
–Ендеше бүгінгі сабағымызда да
лепті сөйлем туралы жұмысымызды жалғастырып, тапсырмалар
орындаймыз.
6-жаттығу.
Өлеңді мәнерлеп оқы. Мәтіндегі
қарамен жазылғандар қандай сөйлемдер?
Сұрақтардың жауабын түсіндірме
сөздіктен ізде.
8-жаттығу.
Сурет бойынша мәтін құрап
көр.
Суретке қарап не айтуға
болады?
Сурет сенің көңіл күйіңе әсер
етті ме?
Құраған мәтініңде лепті
сөйлемдер болатын болсын.
Дәптермен жұмыс жүзеге
асады.
9-жаттығу.
Дұрыс құрылмаған мәтінді
дұрыстап құрап жаз.
Бұл-мәтіннің қай
түрі?
Мәтіндегі негізгі ойды
анықта.
Мәтінге негізгі ойды
бейнелейтіндей ат қой.
Сергіту
сәтінде
Топпен
жұмыс
Әр топқа жеке
тапсырма
Хабарлы сөйлемді
сұраулы, лепті сөйлемге айналдыру
|
Сұрақтарға жауап
береді
Әдемі гүлдер, жүзімнің
тәттісі-ай сөздерін қатыстырып, лепті сөйлемдер құрап
айтады.
Сурет бойынша мәтін
құрайды.
- Лепті сөйлемдер құрап
жазады.
Әр оқушы дәптермен жұмыс
жасайды
Желтоқсанның
жетісі.
Сынып
жұмысы
Шш – әрпін көркем
жазу.
Жаттығуды жазу . Тақтаға
жазу
Билеп
сергиді.
Мен мектепке
келдім.
Әжем ауылдан қалаға
келді.
Абайдың қара сөзін
жаттадым.
Біз бірінші орын
алдық.
Суықта су
қатады.
Сусыз тіршілік
жоқ.
|
Дескриптор:
- Өлеңді
оқиды.
- Қарамен жазылғандар қандай
сөйлемдер екенін анықтайды.
Дескриптор:
-Сурет бойынша мәтін
құрайды.
- Лепті сөйлемдер құрап
жазады.
Дескриптор:
- Дұрыс құрылмаған мәтінді
дұрыстап құрап жазады.
- Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды.
Мәтіннің түрін
ажыратады.
-Мәтінге ат
қояды.
Дескриптор:
-сөйлемда ауызша басқа сөйлем
түріне айналдырады
|
Оқулық
1
балл
2
балл
Оқулық
дәптер
3
балл
2
балл
|