Пәні: Математика Күні:Сынып: 1 Бөлім: | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
2С. Шамаларды өлшеу |
Сабақтың тақырыбы | Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі. Жазық фигуралар. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.3.1.3.Геометриялық фигуралардың үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш қабырғаларын өлшеу және салыстыру. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Геометриялық фигуралармен танысады Көбі: Геометриялық фигуралардың қабырғаларын өлшейді. Кейбірі:Геометриялық фигуралардың қабырғаларын өлшеп, салыстырады. |
Бағалау критерийлері | Геогметриялық фигураларды ажыратады. Геометриялық фигуралардың қабырғасын өлшейді Геометриялық фигураларды салыстырады. |
Құндылықтарды дарыту | Қоршаған ортаға деген сүйіспеншіліктерін арттыру |
Пәнаралық байланыс | көркем еңбек |
АКТ қолдану дағдылары | бейнежазба «Пішіндер» Shapes Song |
Тілдік құзыреттілік | үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы«Серігіп ал» тренингі
Топқа бөлу әдісі: \дөңгелек қима қағаздар арқылы\
| Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруОқушылар шеңбер бойымен тұрады. (қимылмен көрсету) Біз балдырған баламыз (жүректерін ұстайды) Құстай қанат қағамыз ( құс болып ұшу) Дүниені аралап (құшақтарын ашу) Оқып білім аламыз (құшақтарын жинау, бір-бірінің қолынан ұстау) Сабаққа сәттілік тілейміз. Сабағымыз жақсы өтсін.
Дөңгелек ішіне геометриялық фигуралардың суреті салынған. Суреттер \текше, пирамида, қорап\ таңдап алады. Осы геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлінеді. Әр топқа геометриялық фигуралардың макеттернін тарату.
| бала, құс, алақан суреттері
Дөңгелек қима қағаздар\текше, пирамида, қорап/
|
Сабақтың ортасы«Ой шақыру» әдісі
Ұ.ж. «Салыстыру» әдісі
Тыңда: видеожазба
Қ.Б1«Ойлан тап» әдісі
Қ.Б 2«Ұқсас фигураны тап» әдісі
Макет жасау. Топпен жұмыс |
Мақсаты: Кеңістік фигураларын зерттей отырып, жазық фигураны табу. Сұрақ –жауап. Геометриялық фигуралар қандай фигураға жатады. Осы геометриялық фигураларға мұқият қарап , ұстап, айналдырып, тексеріп көріп, салыстырып зерттейміз. Ой тұжырымымызды айтамыз. Жасырынған фигураны табайықшы. Пирамида – үшбұрыш, қорап – тіктөртбұрыш, текше – шаршы. Жазық геометриялық фигураларды таратып беремін. Мақсаты: Геометриялық фигуралардың айырмашылықтарын ажырату. Кеңістік фигуралар мен жазық фигураларды салыстырады. 1 топ пирамида мен үшбұрыш 2 топ қорап пен тіктөртбұрыш 3 топ текше мен шаршы
Пішіндер туралы видео көру. Не байқадық? Қабырғаларын қалай өлшейміз?
Олай болса, қолымызға сызғыш алып әр топ өз геометриялық фигурамыздың қабырғасын өлшейік.
Мақсаты: Қоршаған орта заттарн геометриялық фигуралармен байланыстыру. Ж.ж. Айналаңа қара. Қоршаған ортадағы заттардың қайсысы жазық фигураға ұқсайды? Анықта. Дескриптор:Қоршаған орта заттарын бақылайды, фигуралармен байланыстырады. Үшбұрышқа ұқсас заттарды табады Шаршыға ұқсас заттарды табады Тіктөртбұрышқа ұқсас заттарды табады.
Жоғары деңгей:Жазық геометриялық фигуралардың барлығына заттар табады, салыстырады. Орта деңгей: Жазық геометриялық фигураларға заттар таба алады, кейбіреулерін салыстыра алады. Төмен деңгей: Жазық геометриялық фигураларға заттар табады.
\Ж.ж\Мақстаы: Берілген заттарды сәйкестендіру арқылы жазық фигуралар туралы білімдерін тексеру. Фигуралар мен заттардың пішіндерін салыстыр. Әрбір қатардан бірінші бағандағы заттарға ұқсас фигураны анықта.
Дескриптор:заттар мен фигуралардың пішіндерін салыстырады. Тасқа сәйкес фигураны табады Шаршыға сәйкес фигураны табады Тіктөртбұрышқа сәйкес фигураны табады. Жоғары деңгей: Сәйкес фигуралар мен заттарды салыстырады Орта деңгей: заттарға сәйкес фигураларды табады Төмен деңгей: заттарға сәйкес барлық фигураларды таба алмайды Мақсаты: ресурстарды қолданып, жазық геометриялық фигураларды байланыстырып белгілі бір заттың макетін құрастыру
Қолымызға берілген ресурстарды пайдаланып белгілі бір заттың макетін жасау. Оны қорғау. Қандай геометриялық жазық фигуралар пайдаланганын айту.
|
Макеттер /текше, пирамида, қорап/
видеожазба
сызғыш геометриялық фигуралар /үшбұрыш,
Кеспе қағаз /таблица/ әр оқушыға
Қалам, түтікше,таяқша, ермексаз |
Сабақтың соңыКері байланыс | тіктөртбұрыш толықтырдымшаршы жасадымүшбұрыш әлі де үйренемін Бағдаршам арқылы кері байланыс. Үш түске бөліп бүгінгі сабақты қалай меңгергендігін анықтау. Әр оқушы өздері келіп бағдаршамға жапсырады. Төртбұрыш – аумағы жағынан кең, шаршы – бөлігі, үшбұрыш – толық емес. |
|