Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Математика 4 сынып ҚМЖ тҚос теңсіздіктер /Астрономия
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Математика 4 сынып ҚМЖ тҚос теңсіздіктер /Астрономия
Әріпті және айнымалы туралы
білетіндерін ортаға салады.
Кеспеқағаздардағы өрнектерді
«Зымыран жолдарына» қойып шығады. Неліктен ол жолды таңдағандарын
топ мүшелері дәлелдеп шығады. «Әріпті өрнек» пен «Санды өрнек»
жолдарын ажыратады. Оқушылар әріпті өрнектің мәнін
табады.
Бағалау парағыБағалау:Сөздік
мадақтау арқылы бағалау . Тапсырманы өте жақсы орындағандарға
«Жарайсың!», «Керемет!», «Тамаша!» Жақсы орындағандарға «Бұданда
жақсы орындай аласыңдар» Қателіктер жіберген оқушыларға «Мұқият
болыңдар» деген сөздермен ауызша бағалау.
1-тапсырма
Зымыран жолын
белгіле.
Жауабы:
«Cанды өрнек» 256 + 689; 846
: 2.
«Әріпті өрнек» 218 : а; а +
2796.
ҮҚ
Тапсырма
Теңдеу арқылы жазып, оны
шеш:
а) 7000-ды неше есе кемітсе
1000 болады?
ә) 4500 санынан 40-қа артық
санды тап.
б) Қай санды 300-ге бөлсе
2684-ке тең болады?
в) 50000 саны 1000-нан неше
есе артық?
г) 9800 санынан қандай санды
азайтса 8600 болады?
Жауабы:
а) 7000 : a = 1000.
Белгісіз бөлгішті табу үшін бөлінгішті бөліндіге
бөледі.
ә) а + 40 = 4500. Белгісіз
қосылғышты табу үшін қосындыдан белгілі қосылғышты
азайтады.
б) а : 300 = 2684. Белгісіз
бөлінгішті табу үшін бөліндіні бөлгішке
көбейтеді.
в) 1000 · а = 50000.
Белгісіз көбейткішті табу үшін көбейтіндіні көбейткішке
бөледі.
г) 9800 – с = 8600.
Белгісіз азайтқышты табу үшін азайғыштан айырманы
азайтады.
Теңдеу арқылы жазып, оны
шешеді
Оқушыларға күрделі теңдеуді
шешуге уақыт беру. Өткен сабақта құрастырған күрделі теңдеуді шешу
алгоритміне назарларын аударту. Күрделі теңдеуді шешу жолын бірігіп
талқылау. Қажет жағдайда қосымша сұрақтар
қою:
- Өзгешелік қай
жерінде?
- Амалдар ретін
анықта.
-Соңғы амал
қайсысы?
- Оң жағындағы өрнекті
шеш.
Белгісіз компонент барысындағы
қиындықтар мен қателіктеріне тоқталып өту. Оқулықтағы күрделі
теңдеудің шешу жолдарын ретімен дәптерлеріне
орындау.
Тапсырма
Өзге Ғаламшарлықтардың қозғалу
жылдамдығының шапшаңдығын тап. Ол үшін 230 . х + 40 = 1000 : 2
теңдеуінің шешу алгоритмін ретімен қой. Шешу алгоритмінің қадамдары
ғаламшар- лықтарда жазылған.
Жауабы:
230 · х + 40 = 1000 :
2
230 · х + 40 =
500
230 · х = 500 –
40
230 · х =
460
х = 460 :
230
х =
2
230 · 2 + 40 = 1000 :
2
Өткен сабақта құрастырған
күрделі теңдеуді шешу алгоритмі арқылы
айтады
Оқушылардың рефлексиялық
қабілетін дамыту мақсатында«Қол
белгісі»әдісі
қолданылады.
«Мен түсіндім және
түсіндіре аламын»дегендер қолдың бас бармағын
жоғары бағыттайды.
«Мен түсінгеніме сенімді
емеспін»дегендер қолдың бас бармағын
жанына қарай жантайтады.
«Мен
түсінбедім»дегендер қолдың бас бармағын
төменге бағыттайды.
Осы белгілерге сүйеніп,
мұғалім материалды қаншалықты меңгергенін
біледі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз