Материалдар / Математика бақылау жұмысы 6 сынып

Математика бақылау жұмысы 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге керекті бақылау жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
11430
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бақылау жұмысы №1
Қатынастар мен пропорциялар
I нұсқа
1. Қатынастарды қысқартып, оған тең қатынасты жазыңдар:

2. 9; 28; 4; 63 сандарынан пропорция құрыңдар.
3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:
; .

4. 16 кг қоспада 6,4 кг темір бар. Осындай неше килограмм қоспада 2,4 кг темір бар?
А. 3,2 кг; В. 6 кг; С. 7,5 кг; Д. 5 кг.

5. Тік төртбұрыштың ауданы 120 см, ұзындығы
15 см. Тік төртбұрыштың енін өзгертпей, ұзындығын 20%- ке кеміткендегі оның ауданын табыңыз:
А. 96см, В. 75 см, С. 48 см, Д. 66 см.

6. АВ кесіндісін С нүктесі АС және СВ кесінділеріне бөледі. АС кесіндісінің СВ кесіндісіне қатынасы 7:3 қатынасындай. АС кесіндісі СВ кесіндісінен 8 см ұзын. АВ кесіндісі неше сантиметр?
А. 20см ; В. 14 см; С. 15,6 см; Д. 30 см.


Бақылау жұмысы №1
Қатынастар мен пропорциялар
I нұсқа
1. Қатынастарды қысқартып, оған тең қатынасты жазыңдар:

2. 9; 28; 4; 63 сандарынан пропорция құрыңдар.
3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:
; .

4. 16 кг қоспада 6,4 кг темір бар. Осындай неше килограмм қоспада 2,4 кг темір бар?
А. 3,2 кг; В. 6 кг; С. 7,5 кг; Д. 5 кг.

5. Тік төртбұрыштың ауданы 120 см, ұзындығы
15 см. Тік төртбұрыштың енін өзгертпей, ұзындығын 20%- ке кеміткендегі оның ауданын табыңыз:
А. 96см, В. 75 см, С. 48 см, Д. 66 см.

6. АВ кесіндісін С нүктесі АС және СВ кесінділеріне бөледі. АС кесіндісінің СВ кесіндісіне қатынасы 7:3 қатынасындай. АС кесіндісі СВ кесіндісінен 8 см ұзын. АВ кесіндісі неше сантиметр?
А. 20см ; В. 14 см; С. 15,6 см; Д. 30 см.




Бақылау жұмысы №1
Қатынастар мен пропорциялар
II нұсқа
1. Қатынастарды қысқартып, оған тең қатынасты жазыңдар:

2. 7; 24; 21; 8 сандарынан пропорция құрыңдар.
3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:
; .

4. 9 кг қоспада 1,5 кг мыс бар. Осындай неше килограмм қоспада 2,4 кг темір бар?
А. 0,6 кг; В. 0,8 кг; С. 0,3 кг; Д. 0,9 кг.

5. Тік төртбұрыштың ауданы 204 см, ені
12 см. Тік төртбұрыштың ұзындығын өзгертпей, енін 25%- ке кеміткендегі оның ауданын табыңыз:
А. 128см, В. 153 см, С. 146 см, Д. 175 см.

6. АВ кесіндісін С нүктесі АС және СВ кесінділеріне бөледі. АС кесіндісінің СВ кесіндісіне қатынасы 3:5 қатынасындай. СВ кесіндісі АС кесіндісінен 4 см ұзын. АВ кесіндісі неше сантиметр?
А. 17см ; В. 16 см; С. 24 см; Д. 32 см.


Бақылау жұмысы №1
Қатынастар мен пропорциялар
II нұсқа
1. Қатынастарды қысқартып, оған тең қатынасты жазыңдар:

2. 7; 24; 21; 8 сандарынан пропорция құрыңдар.
3. Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:
; .
4. 9 кг қоспада 1,5 кг мыс бар. Осындай неше килограмм қоспада 2,4 кг темір бар?
А. 0,6 кг; В. 0,8 кг; С. 0,3 кг; Д. 0,9 кг.

5. Тік төртбұрыштың ауданы 204 см, ені
12 см. Тік төртбұрыштың ұзындығын өзгертпей, енін 25%- ке кеміткендегі оның ауданын табыңыз:
А. 128см, В. 153 см, С. 146 см, Д. 175 см.

6. АВ кесіндісін С нүктесі АС және СВ кесінділеріне бөледі. АС кесіндісінің СВ кесіндісіне қатынасы 3:5 қатынасындай. СВ кесіндісі АС кесіндісінен 4 см ұзын. АВ кесіндісі неше сантиметр?
А. 17см ; В. 16 см; С. 24 см; Д. 32 см.





Бақылау жұмысы № 2
Рационал сандар
I нұсқа
1. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:
1) координаталық түзуде А(-1), В(5) және С(-4) нүктелерін белгілеңдер;
2) координаталары А,В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын Д, Е және F нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар.
2. Егер: 1) 2) болса, -нің мәнін табыңдар.
3. Теңсіздіктерді қанағаттандыратын барлық бүтін сандарды табыңдар:
1) 2)
4. х- ті табыңдар:
1) 2) 3) ;
4) 5) 6) .
5. Сандарды салыстырып, нәтижесін > немесе < белгісімен жазыңдар:
1) -3 және 0; 2) -4,9 және 2,7 ; 3) және -4.
6. Есептеңдер: 1) 2)
3) 4)


Бақылау жұмысы № 2
Рационал сандар
I нұсқа
1. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:
1) координаталық түзуде А(-1), В(5) және С(-4) нүктелерін белгілеңдер;
2) координаталары А,В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын Д, Е және F нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар.
2. Егер: 1) 2) болса, -нің мәнін табыңдар.
3. Теңсіздіктерді қанағаттандыратын барлық бүтін сандарды табыңдар:
1) 2)
4. х- ті табыңдар:
1) 2) 3) ;
4) 5) 6) .
5. Сандарды салыстырып, нәтижесін > немесе < белгісімен жазыңдар:
1) -3 және 0; 2) -4,9 және 2,7 ; 3) және -4.
6. Есептеңдер: 1) 2)
3) 4)

Бақылау жұмысы № 2
Рационал сандар
II нұсқа
1. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:
1) координаталық түзуде А(-2), В(3) және С(-5) нүктелерін белгілеңдер;
2) координаталары А,В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын K, L және P нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар
2. Егер: 1) 2) болса, -нің мәнін табыңдар.
3. Теңсіздіктерді қанағаттандыратын барлық бүтін сандарды табыңдар:
1) 2)
4. х- ті табыңдар:
1) 2) 3) ;
4) 5) 6) .
5. Сандарды салыстырып, нәтижесін > немесе < белгісімен жазыңдар:
1) -5 және 0; 2) -8,2 және 3,1 ; 3) және -2.
6. Есептеңдер: 1) 2)
3) 4)


Бақылау жұмысы № 2
Рационал сандар
II нұсқа
1. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:
1) координаталық түзуде А(-2), В(3) және С(-5) нүктелерін белгілеңдер;
2) координаталары А,В және С нүктелерінің координаталарына қарама-қарсы сан болатын K, L және P нүктелерін белгілеп, оларды координаталарымен жазыңдар7
2. Егер: 1) 2) болса, -нің мәнін табыңдар.
3. Теңсіздіктерді қанағаттандыратын барлық бүтін сандарды табыңдар:
1) 2)
4. х- ті табыңдар:
1) 2) 3) ;
4) 5) 6) .
5. Сандарды салыстырып, нәтижесін > немесе < белгісімен жазыңдар:
1) -5 және 0; 2) -8,2 және 3,1 ; 3) және -2.
6. Есептеңдер: 1) 2)
3) 4)
Бақылау жұмысы №3
Қатынас. Пропорция. Рационал сандарды қосу
I нұсқа
1. Есептеңдер:
1) 14+(-6); 2) -3,6+(-5,7); 3) ;
4) 5) .

2. Өрнектің мәнін табыңдар:
1) 9-а, мұндағы, мұндағы а=14;
2) мұндағы ;
3) мұндағы а=0,4.
3. х-ті табыңыз:
1) 2) ; 3)
4) 5) 6)

4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 500м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңыз.

5. 24 кг картоптан 4,2 кг крахмал алынады. 60 кг картоптан нешн килограмм крахмал алынады?


Бақылау жұмысы №3
Қатынас. Пропорция. Рационал сандарды қосу
I нұсқа
1. Есептеңдер:
1) 14+(-6); 2) -3,6+(-5,7); 3) ;
4) 5) .

2. Өрнектің мәнін табыңдар:
1) 9-а, мұндағы, мұндағы а=14;
2) мұндағы ;
3) мұндағы а=0,4.
3. х-ті табыңыз:
1) 2) ; 3)
4) 5) 6)

4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 500м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңыз.

5. 24 кг картоптан 4,2 кг крахмал алынады. 60 кг картоптан нешн килограмм крахмал алынады?





Бақылау жұмысы №3
Қатынас. Пропорция. Рационал сандарды қосу
II нұсқа
1. Есептеңдер:
1) 18+(-9); 2) -5,2+(-7,6); 3) ;
4) 5) .

2. Өрнектің мәнін табыңдар:
1) 7-n, мұндағы, мұндағы n=5;
2) мұндағы ;
3) мұндағы
3. х-ті табыңыз:
1) 2) ; 3)
4) 5) 6)

4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 750м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңыз.

5. 40 кг күріштен 30 кг крахмал алынады. 300 кг күріштен нешн килограмм крахмал алынады?


Бақылау жұмысы №3
Қатынас. Пропорция. Рационал сандарды қосу
II нұсқа
1. Есептеңдер:
1) 18+(-9); 2) -5,2+(-7,6); 3) ;
4) 5) .

2. Өрнектің мәнін табыңдар:
1) 7-n, мұндағы, мұндағы n=5;
2) мұндағы ;
3) мұндағы
3. х-ті табыңыз:
1) 2) ; 3)
4) 5) 6)

4. Картадағы 1 см-ге Жер бетіндегі 750м қашықтық сәйкес келеді. Картаның масштабын табыңыз.

5. 40 кг күріштен 30 кг крахмал алынады. 300 кг күріштен нешн килограмм крахмал алынады?





Бақылау жұмысы № 4
I нұсқа
1. Есептеңдер
1) 3)
2) 4)
2. Жай бөлшектерді тисінше ондық бөлшекпен немесе перодты ондық бөлшекпен жазыңдар:


3.Координаталық түзудегі А және В нүктелерінің координаталары берілген. Бірлік кесінді 1 см-ге тең:
1) 2) болса, АВ кесіндісінің ұзындығын табыңдар.
А) 7 см; В) 4 см; С) 8 см; Д) 3 см

4. Теңдеуді шешіңдер:
1) ; 2)
А) -5; В) -3; С) 2; Д) 7

5. Амалды орындаңдар:
1)
2)
А) 0; В) 23; С) (-2); Д) 15


Бақылау жұмысы № 4
II нұсқа
1. Есептеңдер
1) 3)
2) 4)

2. Жай бөлшектерді тисінше ондық бөлшекпен немесе перодты ондық бөлшекпен жазыңдар:


3.Координаталық түзудегі C және D нүктелерінің координаталары берілген. Бірлік кесінді 1 см-ге тең:
1) 2) болса, CD кесіндісінің ұзындығын табыңдар.
А) 6 см; В) 8 см; С) 5 см; Д) 7 см

4. Теңдеуді шешіңдер:
1) ; 2)
А) -1; В) -2; С) 9; Д) 3

5. Амалды орындаңдар:
1)
2)
А) 9; В) 16; С) 10; Д) 2,8



Бақылау жұмысы № 4
I нұсқа
1. Есептеңдер
1) 3)
2) 4)
2. Жай бөлшектерді тисінше ондық бөлшекпен немесе перодты ондық бөлшекпен жазыңдар:


3.Координаталық түзудегі А және В нүктелерінің координаталары берілген. Бірлік кесінді 1 см-ге тең:
1) 2) болса, АВ кесіндісінің ұзындығын табыңдар.
А) 7 см; В) 4 см; С) 8 см; Д) 3 см

4. Теңдеуді шешіңдер:
1) ; 2)
А) -5; В) -3; С) 2; Д) 7

5. Амалды орындаңдар:
1)
2)
А) 0; В) 23; С) (-2); Д) 15


Бақылау жұмысы № 4
II нұсқа
1. Есептеңдер
1) 3)
2) 4)

2. Жай бөлшектерді тисінше ондық бөлшекпен немесе перодты ондық бөлшекпен жазыңдар:


3.Координаталық түзудегі C және D нүктелерінің координаталары берілген. Бірлік кесінді 1 см-ге тең:
1) 2) болса, CD кесіндісінің ұзындығын табыңдар.
А) 6 см; В) 8 см; С) 5 см; Д) 7 см

4. Теңдеуді шешіңдер:
1) ; 2)
А) -1; В) -2; С) 9; Д) 3

5. Амалды орындаңдар:
1)
2)
А) 9; В) 16; С) 10; Д) 2,8





Бақылау жұмысы .6 сынып № 5
I нұсқа
1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамдаңыз:
1)
2)
2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып, ықшамдаңыз:
1) 2)
3) 4)
3.Сыныптағы барлық оқушылар саны , оның -і қыздар. Сыныпта неше кыз бар?
Есептің өрнегін жазып, өрнектің мәнін табыңдар. Мұндағы
А) 12 қыз; В) 15 қыз; С) 18 қыз; Д) 16 қыз.

4. Теңдеудің түбірін табыңдар:

А) 3; В) 2; С) 5; Д) 6
5. Атасы Шолпан мен Маржанның әрқайсысына 120 тг-ден ақша берді. Қыздар ойын белеттерін сатып алды. Шолпан 2 ойын белетін, Маржан 3 ойын белетін сатып алды. Шолпанда қалған ақша Маржандағы қалған ақшадан 4 есе артық болады. Ойын белетінің бағасы неше теңге?

А) 40 тг; В) 27 тг; С) 36 тг; Д) 32 тг



Бақылау жұмысы .6 сынып № 5
II нұсқа
1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамдаңыз:
1)
2)
2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып, ықшамдаңыз:
1) 2)
3) 4)
3.Мараттың тг ақшасы бар. Ол барлық ақшасының - іне кітап сатып алды. Марат неше теңгеге кітап сатып алды?
Есептің өрнегін жазып, өрнектің мәнін табыңдар. Мұндағы
А) 200 тг; В) 150 тг; С) 180 тг; Д) 210 тг

4. Теңдеудің түбірін табыңдар:

А) 3; В) 2; С) 5; Д) 9
5. Бірінші сөредегі кітап саны екінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық. Бірінші сөреден 28 кітап алып, екінші сөреге қойғанда, екінші сөреде біріншіге қарағанда 10 кітап артық болады. Алғашында екінші кітап сөреде неше кітап болды?

А) 20 кітап; В) 23 кітап; С) 15 кітап; Д) 19 кітап.



Бақылау жұмысы .6 сынып № 5
I нұсқа
1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамдаңыз:
1)
2)
2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып, ықшамдаңыз:
1) 2)
3) 4)
3.Сыныптағы барлық оқушылар саны , оның -і қыздар. Сыныпта неше кыз бар?
Есептің өрнегін жазып, өрнектің мәнін табыңдар. Мұндағы
А) 12 қыз; В) 15 қыз; С) 18 қыз; Д) 16 қыз.

4. Теңдеудің түбірін табыңдар:

А) 3; В) 2; С) 5; Д) 6
5. Атасы Шолпан мен Маржанның әрқайсысына 120 тг-ден ақша берді. Қыздар ойын белеттерін сатып алды. Шолпан 2 ойын белетін, Маржан 3 ойын белетін сатып алды. Шолпанда қалған ақша Маржандағы қалған ақшадан 4 есе артық болады. Ойын белетінің бағасы неше теңге?

А) 40 тг; В) 27 тг; С) 36 тг; Д) 32 тг



Бақылау жұмысы .6 сынып № 5
II нұсқа
1. Жақшаны ашып, өрнекті ықшамдаңыз:
1)
2)
2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарып, ықшамдаңыз:
1) 2)
3) 4)
3.Мараттың тг ақшасы бар. Ол барлық ақшасының - іне кітап сатып алды. Марат неше теңгеге кітап сатып алды?
Есептің өрнегін жазып, өрнектің мәнін табыңдар. Мұндағы
А) 200 тг; В) 150 тг; С) 180 тг; Д) 210 тг

4. Теңдеудің түбірін табыңдар:

А) 3; В) 2; С) 5; Д) 9
5. Бірінші сөредегі кітап саны екінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық. Бірінші сөреден 28 кітап алып, екінші сөреге қойғанда, екінші сөреде біріншіге қарағанда 10 кітап артық болады. Алғашында екінші кітап сөреде неше кітап болды?

А) 20 кітап; В) 23 кітап; С) 15 кітап; Д) 19 кітап.




Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Санды теңсіздік №6
I нұсқа
1. Теңсіздіктің қасиетін пайдаланып:
1) теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 5-ті азайтыңдар;
2) теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 3-ке бөліңдер.
2. Теңсіздіктерді мүшелеп:
1) Қосыңдар: және
2) Қөбейтіңдер: және
3) Азайтыңдар: және
4) Бөліңдер: және
3. Мына теңсіздіктердің шешімін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар:
;
4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:
Елді мекеннен қалаға дейінгі қашықтықты жүк машинасы 3 сағ, ал жеңіл машина 2 сағ жүреді. Жеңіл машинаның жылдамдылығы жүк машинасының жылдамдылығынан 30 км/сағ артық. Жүк машинасының жылдамдылығын табыңдар.
5. Теңдеуді шешіңдер:





Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Санды теңсіздік №6
II нұсқа
1. Теңсіздіктің қасиетін пайдаланып:
1) теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 4-ке азайтыңдар;
2) теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 6-ға бөліңдер.
2. Теңсіздіктерді мүшелеп:
1) Қосыңдар: және
2) Қөбейтіңдер: және
3) Азайтыңдар: және
4) Бөліңдер: және
3. Мына теңсіздіктердің шешімін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар:
;
4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:
Елді мекеннен қалаға дейінгі қашықтықты жүк машинасы 3 сағ, ал жеңіл машина 2 сағ жүреді. Жеңіл машинаның жылдамдылығы жүк машинасының жылдамдылығынан 30 км/сағ артық. Жүк машинасының жылдамдылығын табыңдар.
5. Теңдеуді шешіңдер:









Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Санды теңсіздік .№ 6
I нұсқа
1. Теңсіздіктің қасиетін пайдаланып:
1) теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 5-ті азайтыңдар;
2) теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 3-ке бөліңдер.
2. Теңсіздіктерді мүшелеп:
1) Қосыңдар: және
2) Қөбейтіңдер: және
3) Азайтыңдар: және
4) Бөліңдер: және
3. Мына теңсіздіктердің шешімін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар:
;
4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:
Елді мекеннен қалаға дейінгі қашықтықты жүк машинасы 3 сағ, ал жеңіл машина 2 сағ жүреді. Жеңіл машинаның жылдамдылығы жүк машинасының жылдамдылығынан 30 км/сағ артық. Жүк машинасының жылдамдылығын табыңдар.
5. Теңдеуді шешіңдер:




Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Санды теңсіздік №6
II нұсқа
1. Теңсіздіктің қасиетін пайдаланып:
1) теңсіздігінің екі жақ бөлігінен де 4-ке азайтыңдар;
2) теңсіздігінің екі жақ бөлігін де 6-ға бөліңдер.
2. Теңсіздіктерді мүшелеп:
1) Қосыңдар: және
2) Қөбейтіңдер: және
3) Азайтыңдар: және
4) Бөліңдер: және
3. Мына теңсіздіктердің шешімін координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығымен жазыңдар:
;
4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:
Елді мекеннен қалаға дейінгі қашықтықты жүк машинасы 3 сағ, ал жеңіл машина 2 сағ жүреді. Жеңіл машинаның жылдамдылығы жүк машинасының жылдамдылығынан 30 км/сағ артық. Жүк машинасының жылдамдылығын табыңдар.
5. Теңдеуді шешіңдер:








I нұсқа
1.Тік бұрышты АВС бұрышын салып, оның ішінен D нүктесін белгілеңдер:
а) D нүктесінен ВС қабырғасына параллель түзу жүргізіңдер:
б) D нүктесі ВC қабырғасынан неше миллиметр қашықтықта?

2. және түзулерінің қиылысуынан пайда болған және -тің мәнін табыңдар.
а

1 в

2
3


3. Координаталық жазықтықта нүктесін белгілеңдер. Ох осіне қатысты нүктесіне симметриялы нүктесін тауып, оны координаталарымен жазыңдар.
4. Шеңбердің радиусы 25 см доңғалақ 100 рет айналғанда неше метр қашықтыққа барады?
5. Есептеңдер:



II нұсқа

1.Градустық өлшемі бұрышын салып, оның ішінен А нүктесін белгілеңдер:
а) А нүктесінен DE қабырғасына параллель түзу жүргізіңдер:
б) A нүктесі DE қабырғасынан неше миллиметр қашықтықта?

2. және түзулерінің қиылысуынан пайда болған және -тің мәнін табыңдар.
d

c
1


3 2




3. Координаталық жазықтықта нүктесін белгілеңдер. Оy осіне қатысты нүктесіне симметриялы нүктесін тауып, оны координаталарымен жазыңдар.

4. Шеңбердің радиусы 50 см доңғалақ 150 рет айналғанда неше метр қашықтыққа барады?

5. Есептеңдер:










I нұсқа
1.Тік бұрышты АВС бұрышын салып, оның ішінен D нүктесін белгілеңдер:
а) D нүктесінен ВС қабырғасына параллель түзу жүргізіңдер:
б) D нүктесі ВC қабырғасынан неше миллиметр қашықтықта?

2. және түзулерінің қиылысуынан пайда болған және -тің мәнін табыңдар.
а

1 в

2
3


3. Координаталық жазықтықта нүктесін белгілеңдер. Ох осіне қатысты нүктесіне симметриялы нүктесін тауып, оны координаталарымен жазыңдар.
4. Шеңбердің радиусы 25 см доңғалақ 100 рет айналғанда неше метр қашықтыққа барады?
5. Есептеңдер:



II нұсқа

1.Градустық өлшемі бұрышын салып, оның ішінен А нүктесін белгілеңдер:
а) А нүктесінен DE қабырғасына параллель түзу жүргізіңдер:
б) A нүктесі DE қабырғасынан неше миллиметр қашықтықта?

2. және түзулерінің қиылысуынан пайда болған және -тің мәнін табыңдар.
d

c
1


3 2




3. Координаталық жазықтықта нүктесін белгілеңдер. Оy осіне қатысты нүктесіне симметриялы нүктесін тауып, оны координаталарымен жазыңдар.

4. Шеңбердің радиусы 50 см доңғалақ 150 рет айналғанда неше метр қашықтыққа барады?

5. Есептеңдер:









Функция. Санды теңсіздіктер. симметрия
Бақылау жұмысы № 8
I нұсқа
1. Функциясы формуласымен берілген.
1) мәніне сәйкес тің мәнін табыңыз.
2) мәніне сәйкес тің мәнін табыңыз.
2. функциясынан ны табыңдар
1) 2) 3)
3. Теңсіздікті шешіңіз:
1) 2) 3)
4. қабырғасы 4 см квадратын салып, оның:
1) А төбесі мен В төбесінің симметрия осін салыңдар;
2) А төбесі мен С төбесінің симметрия осін салыңдар;
5. Сызықтық функция формуласымен берілген.
Егер: 1) 2) болса, дің мәнін табыңдар.
6. Өрнектің мәнін табыңдар:
1) мұндағы
2) мұндағы
7. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар:






Функция. Санды теңсіздіктер. симметрия
Бақылау жұмысы № 8
II нұсқа
1. Функциясы формуласымен берілген.
1) мәніне сәйкес тің мәнін табыңыз.
2) мәніне сәйкес тің мәнін табыңыз.
2. функциясынан ны табыңдар
1) 2) 3)
3. Теңсіздікті шешіңіз:
1) 2) 3)
4. қабырғасы 3 см квадратын салып, оның:
1) В төбесі мен С төбесінің симметрия осін салыңдар;
2) В төбесі мен төбесінің симметрия осін салыңдар;
5. Сызықтық функция формуласымен берілген.
Егер: 1) 2) болса, дің мәнін табыңдар.
6. Өрнектің мәнін табыңдар:
1) мұндағы
2) мұндағы
7. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар:








Функция. Санды теңсіздіктер. симметрия
Бақылау жұмысы № 8
I нұсқа
1. Функциясы формуласымен берілген.
1) мәніне сәйкес тің мәнін табыңыз.
2) мәніне сәйкес тің мәнін табыңыз.
2. функциясынан ны табыңдар
1) 2) 3)
3. Теңсіздікті шешіңіз:
1) 2) 3)
4. қабырғасы 4 см квадратын салып, оның:
1) А төбесі мен В төбесінің симметрия осін салыңдар;
2) А төбесі мен С төбесінің симметрия осін салыңдар;
5. Сызықтық функция формуласымен берілген.
Егер: 1) 2) болса, дің мәнін табыңдар.
6. Өрнектің мәнін табыңдар:
1) мұндағы
2) мұндағы
7. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар:






Функция. Санды теңсіздіктер. симметрия
Бақылау жұмысы № 8
II нұсқа
1. Функциясы формуласымен берілген.
1) мәніне сәйкес тің мәнін табыңыз.
2) мәніне сәйкес тің мәнін табыңыз.
2. функциясынан ны табыңдар
1) 2) 3)
3. Теңсіздікті шешіңіз:
1) 2) 3)
4. қабырғасы 3 см квадратын салып, оның:
1) В төбесі мен С төбесінің симметрия осін салыңдар;
2) В төбесі мен төбесінің симметрия осін салыңдар;
5. Сызықтық функция формуласымен берілген.
Егер: 1) 2) болса, дің мәнін табыңдар.
6. Өрнектің мәнін табыңдар:
1) мұндағы
2) мұндағы
7. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар:








Бақылау жұмысы № 10
I нұсқа

1. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңдер:


2. Теңдеулер жүйесін құрып оны алмастыру тәсілімен шешіңдер:
Бір жылқы мен бір сиыр 7 күнде 105 кг шөп жейді. Бір жылқының 2 күнде жеген шөбін бір сиыр 3 күнде жейді. әрбір күн сайын бір жылқы неше килограмм шөп жейді? Бір сиыр неше килограмм шөп жейді?


3. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңіз:
1) 2)

4. Есептеңіз:
1)
2)





Бақылау жұмысы № 10
II нұсқа
1. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңдер:


2. Теңдеулер жүйесін құрып оны алмастыру тәсілімен шешіңдер:
Екі тракторшы 6 күнде 84 га жер жыртты. Бірінші тракторшының 4 күнде жыртқан жері екінші тракторшының 3 күнде жыртқан жеріне тең. Тракторшылардың әрқайсысы бір күнде неше гектар жер жыртады?


3. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңіз:
1) 2)

4. Есептеңіз:
1)
2)




Бақылау жұмысы № 10
I нұсқа

1. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңдер:


2. Теңдеулер жүйесін құрып оны алмастыру тәсілімен шешіңдер:
Бір жылқы мен бір сиыр 7 күнде 105 кг шөп жейді. Бір жылқының 2 күнде жеген шөбін бір сиыр 3 күнде жейді. әрбір күн сайын бір жылқы неше килограмм шөп жейді? Бір сиыр неше килограмм шөп жейді?


3. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңіз:
1) 2)

4. Есептеңіз:
1)
2)





Бақылау жұмысы № 10
II нұсқа
1. Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңдер:


2. Теңдеулер жүйесін құрып оны алмастыру тәсілімен шешіңдер:
Екі тракторшы 6 күнде 84 га жер жыртты. Бірінші тракторшының 4 күнде жыртқан жері екінші тракторшының 3 күнде жыртқан жеріне тең. Тракторшылардың әрқайсысы бір күнде неше гектар жер жыртады?


3. Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңіз:
1) 2)

4. Есептеңіз:
1)
2)



Жылдық бақылау жұмысы
I нұсқа

1. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар:
1) 2) ; 3)

2. Теңсіздікті шешіңіздер:
1) 2)

3. фуекциясының графигін салыңдар. Графикті пайдаланып, мәнінде тің қандай мәніне сәйкес келетінін табыңдар.

4. Үшбұрыштың периметрі 24 см. Оның қабырғаларының ұзындықтарының қатынасы 5:4:3 қатынасындай. Үшбұрыштың қабырғаларының әрқайсысының ұзындығын табыңдар.
5. болатын сызықтық функцияның :
1) формуласын жазыңдар;
2) Графигін салыңдар.

6. Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешіңіз:






Жылдық бақылау жұмысы
II нұсқа
1. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар:
1)
2) ;
3)

2. Теңсіздікті шешіңіздер:
1) 2)

3. фуекциясының графигін салыңдар. Графикті пайдаланып, мәнінде тің қандай мәніне сәйкес келетінін табыңдар.

4. Үшбұрыштың периметрі 27 см. Оның қабырғаларының ұзындықтарының қатынасы 4:3:2 қатынасындай. Үшбұрыштың қабырғаларының әрқайсысының ұзындығын табыңдар.
5. болатын сызықтық функцияның :
1) формуласын жазыңдар;
2) Графигін салыңдар.

6. Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешіңіз:





Жылдық бақылау жұмысы
I нұсқа

1. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар:
1) 2) ; 3)

2. Теңсіздікті шешіңіздер:
1) 2)

3. фуекциясының графигін салыңдар. Графикті пайдаланып, мәнінде тің қандай мәніне сәйкес келетінін табыңдар.

4. Үшбұрыштың периметрі 24 см. Оның қабырғаларының ұзындықтарының қатынасы 5:4:3 қатынасындай. Үшбұрыштың қабырғаларының әрқайсысының ұзындығын табыңдар.
5. болатын сызықтық функцияның :
1) формуласын жазыңдар;
2) Графигін салыңдар.

6. Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешіңіз:






Жылдық бақылау жұмысы
II нұсқа
1. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдаңдар:
1)
2) ;
3)

2. Теңсіздікті шешіңіздер:
1) 2)

3. фуекциясының графигін салыңдар. Графикті пайдаланып, мәнінде тің қандай мәніне сәйкес келетінін табыңдар.

4. Үшбұрыштың периметрі 27 см. Оның қабырғаларының ұзындықтарының қатынасы 4:3:2 қатынасындай. Үшбұрыштың қабырғаларының әрқайсысының ұзындығын табыңдар.
5. болатын сызықтық функцияның :
1) формуласын жазыңдар;
2) Графигін салыңдар.

6. Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешіңіз:








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ