Материалдар / Математика. Фигуралар салу. Күн және ауа – біздің жақын досымыз.Жаңартылған бағдарлама.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика. Фигуралар салу. Күн және ауа – біздің жақын досымыз.Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика. Фигуралар салу. Күн және ауа – біздің жақын досымыз.Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2019
653
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаДені саудың – жаны сау.3 «А»бөлім. Геометриялық фигуралар және олардың өзара байланысыМұғалімнің аты-жөні: Ермекбаева ПеризатМектеп: Шоқан Уалиханов атындағы жалпы орта мектебі
Сынып: 2  Қатысқан оқушылар  саны:  Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ тақырыбыФигуралар салу. Күн және ауа – біздің жақын досымыз.
Сабаққа негізделген  оқу мақсаттары2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау 2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: сандар туралы білетінінін қайталап еске түсіреді.Көптеген оқушылар: геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіндіре алады.Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
Бағалау  критерийі
  • оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
  • Ойлау дағдыларының деңгейіҚұрастыру, жүйелеу, есептеу, пайдалану, саралау.
    Тілдік мақсатПәнге тән лексика мен терминология: фигуралар, күн, су,ауа.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
  • Күн, су, ауа-біздің жақын досымыз.
  • Мен фигуралар салуды үйренемін.
  • Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» идеясы

    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
    Бастапқы білімТақырыптан1сыныптан бастап хабары бар. 
                                                                                Сабақтың жоспары
    Жоспарланған уақыт Ресурстар
    Сабақтың басы

    І Ұйымдастыру бөліміСыныпта жағымды ахуал орнату.Саған есеп үйреткен,Пәнге қара құрметпен.Санды тура табатын,Қиын, әрі қызықты,Математика болатын.Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру, сабаққа қызығушылығын аудару, сабақ тақырыбын анықтауға мүмкіндік туғызу.Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Оларға пішіндер таралып беріледі де, топ құрауын сұрайды./оқушылар төртбұрыштар, үшбұрыштар және көпбұрыштар болып бөлінеді/.-балалар, сіздер қандай заңдылыққа сүйене отырып топ құрастырдыңыздар?/Балалардың жауаптары/
  • Ендеше, бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыздар?
  • Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    (Ұ,Қ) «Ойлан, тап» ойыны. Оқушының қызығушылығын арттыру арқылы сабақтың тақырыбын ашу.Ширату тапсырмасы.

    1 мысал бойынша аяқталмаған кеме үлгісін бітіру. Қалай аяқтау қажеттігін түсіндіру.Оқушылардың пікірін тыңдау арқылы тақырыпқа жақындастырамын.Проблемалық сұрақ: Кеменің қандай қажеттіліктері бар?
     

    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

      Ортасы

    Шульманның үш көмекшісі бас, қол , жүректі пайдалана отырып тауды-үшбұрышқа, күнді –шеңберге, үйлерді – төртбұрышқа ұқсатамыз. Т. 3тапсырма. Суреттегі бұрыш түрлерін атау.Дескриптор:
  • Оқушылар қандай фигуралардан құрастырылғанын айтады.
  • Суреттегі бұрыш түрлерін атайды.
  • Сүйір және доғал бұрыш сызады.
  • Қ. «Шапалақ»әдісі3мысал. Карточкалардағы сандарды кезекпен бос орындорға қойып, өрнектер құрастыру.Т. 6мысал.Қыз -28Ұлдар -12-сі артық?Барлығы -?28+12=40 28+40=68Жауабы: барлығы-68оқушы.Дескриптор:
  • Есептің шартын құрады.
  • Есептің шешімін табады.
  • Жауабын жазады.
  • Таза ауаның пайдасын айтады.


  • Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.











    Белсенді оқу тапсырмалары.





    АяқталуыСабақты бекіту.  Рефлексия:     -Бүгін  сабақта  не істедік?    -Қандай  тапсырма қиын  болды? -Не жеңіл болды?Өзін бағалау:Бағдаршам арқылы өздеріңді бағалау.Бағалау кезінде сабақтың басында қойылған критерийлерге қайта оралу. Критерийлерді оқып, стикерді бағдаршамның көздеріне жапсыру арқылы оқушылар өздерін бағалайды. 







    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Оқушылар,бір-біріне сабақ барысында, шамасы келгенінше көмек беруге қалыптастырып отырамын. Қабілеті жоғары оқушыға қосымша ҚБ-дан тапсырма беруБағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау. Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері  Қауіпсіздік жайлы,әр оқу іс- әрекетінде айтылып отырылады 
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?  Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Оқушылар айналадағы заттардың фигураларға ұқсастығын біледі. Оларды дәптерге сызып үйренді. Айналамызда заттардан мысал келтіре алады. Сабақ өз мәресіне жетті. Сабақ жоспарына түзету енгізбедім.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Тақырыпқа байланысты көрнекіліктер.2: Шульман әдісін қолдану.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Дәптерге сызып үйрену.2: Айналадағы заттардан мысалдар келтіру. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? *Ресурстардың көп болуы.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!