Материалдар / Математика. Фигуралар салу. Күн, су, және ауа - біздің жақын досымыз. Жаңартылған бағдарлама.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика. Фигуралар салу. Күн, су, және ауа - біздің жақын досымыз. Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика. Фигуралар салу. Күн, су, және ауа - біздің жақын досымыз. Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
1202
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

Дені саудың – жаны сау.

3 «А»бөлім. Геометриялық фигуралар және олардың өзара байланысы

Мұғалімнің аты-жөні:

Мектеп:

Сынып: 2


Қатысқан оқушылар  саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Фигуралар салу. Күн және ауа – біздің жақын досымыз.

Сабаққа негізделген  оқу мақсаттары

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу

Сабақ мақсаттары:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Құрастыру, жүйелеу, есептеу, пайдалану, саралау, жинақтау, көрсету, ажырату, жіктеу.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: фигуралар, күн, су,ауа.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Күн, су, ауа-біздің жақын досымыз.

  • Мен фигуралар салуды үйренемін.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» идеясы

- құрмет;

- ынтымақтастық;

-өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Бастапқы білім

Тақырыптан1сыныптан бастап хабары бар.


                                                                            Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт


Ресурстар

Сабақтың басы


І Ұйымдастыру бөлімі

Сыныпта жағымды ахуал орнату.

Саған есеп үйреткен,
Пәнге қара құрметпен.
Санды тура табатын,
Қиын, әрі қызықты,
Математика болатын.

Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру, сабаққа қызығушылығын аудару, сабақ тақырыбын анықтауға мүмкіндік туғызу.

Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Оларға пішіндер таралып беріледі де, топ құрауын сұрайды.

/оқушылар төртбұрыштар, үшбұрыштар және көпбұрыштар болып бөлінеді/.

-балалар, сіздер қандай заңдылыққа сүйене отырып топ құрастырдыңыздар?

/Балалардың жауаптары/

  • Ендеше, бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыздар?

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.


(Ұ,Қ) «Ойлан, тап» ойыны.

Оқушының қызығушылығын арттыру арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

1 мысал бойынша аяқталмаған кеме үлгісін бітіру. Қалай аяқтау қажеттігін түсіндіру.

Оқушылардың пікірін тыңдау арқылы тақырыпқа жақындастырамын.

Проблемалық сұрақ: Кеменің қандай қажеттіліктері бар?




Ортасы


Шульманның үш көмекшісі бас, қол , жүректі пайдалана отырып тауды-үшбұрышқа, күнді –шеңберге, үйлерді – төртбұрышқа ұқсатамыз.

Т. 3тапсырма. Суреттегі бұрыш түрлерін атау.

Дескриптор:

  • Оқушылар қандай фигуралардан құрастырылғанын айтады.

  • Суреттегі бұрыш түрлерін атайды.

  • Сүйір және доғал бұрыш сызады.

Қ. «Шапалақ»әдісі

3мысал. Карточкалардағы сандарды кезекпен бос орындорға қойып, өрнектер құрастыру.

Т. 6мысал.

Қыз -28

Ұлдар -12-сі артық?

Барлығы -?

28+12=40 28+40=68

Жауабы: барлығы-68оқушы.

Дескриптор:

  • Шартын құрады.

  • Шешімін табады.

  • Жауабын жазады.

  • Таза ауаның пайдасын айтады.


















 












Аяқталуы

Сабақты бекіту.

  Рефлексия:

     -Бүгін  сабақта  не істедік?

    -Қандай  тапсырма қиын  болды?

-Не жеңіл болды?

Өзін бағалау:Бағдаршам арқылы өздеріңді бағалау.

Бағалау кезінде сабақтың басында қойылған критерийлерге қайта оралу. Критерийлерді оқып, стикерді бағдаршамның көздеріне жапсыру арқылы оқушылар өздерін бағалайды.






Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

 Оқушылар,бір-біріне сабақ барысында, шамасы келгенінше көмек беруге қалыптастырып отырамын. Қабілеті жоғары оқушыға қосымша ҚБ-дан тапсырма беру

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері



Қауіпсіздік жайлы,әр оқу іс- әрекетінде айтылып отырылады


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген

уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?


Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Оқушылар айналадағы заттардың фигуарларға ұқсастығын біледі. Оларды дәптерге сызып үйренді. Олардың айналамызда көп екенін біледі. Сабақ өз мәресіне жетті. Сабақ жоспарына түзету енгізбедім.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Тақырыпқа байланысты көрнекіліктер.

2: Шульман әдісін қолдану.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Дәптерге сызып үйрену.

2: Айналадағы заттардан мысалдар келтіру.

 Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

*Ресурстардың көп болуы.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!