|
Өзектендіру.
Қарындаш пен қағазды
пайдаланып практикалық жұмыс жүргіземіз.
– Қолдарыңа қарындаш
алып, қағазға грифельді тигізіңдер. Із қалды ма? Тағы бірнеше сызық
жүргізіңдер. Сен математикада бұл кескіндердің өзінің атаулары бар
екенін білесің бе?
|
Қарындаш пенақ парақты
пайдаланып практикалық жұмыс жасайды.
|
|
Қарындаш.
Қағаз.
|
Мағынаны
тану
|
Жаңаны ашу.
Бейнежазба көрсету
Сырым қағазға
геометриялық фигуралардың суретін салды.
|
Оқушылар суреттегі
нүкте, түзу сызық, тұйықталған, тұйықталмаған қисықтар және сынық
сызықтарды сызуды түсінеді.
|
|
Оқулық,
дәптер.
Әртүрлі геометриялық
фигуралар.
|
|
Жаңаны қолдану
әдісі
Дәптердегі №1
тапсырма
Оқушылар сызықтардың
түрін атай отырып, сол сызықтарды түрлі түсті қарындашпен бастырып
сызады.
Дәптердегі №2
тапсырманы ауызша орындауға ұсынады.
Қандай сызық пайда
болды? (қисық сызық)
|
Оқушылар дәптеріне
сызық түрлерін жүргізіп үйренеді.
|
Өз білімін бағалау үшін
дәптердің жиегіндегі бағдаршамды бояйды
|
Баспа негіздегі жұмыс
дәптері
|
|
Оқып-үйренгенді
меңгергенін
тексеру
Оқулықтағы №2
тапсырма
Торкөз парақтың
бетіне суретте көрсетілгендей нүктелер сал.Оларды сызып қос. Қандай
фигуралар шықты?
Бұл фигураларды
сызуда қандай геометриялық фигураларды қолдандың? (нүкте,
түзу)
|
Нүктелерді сызық арқылы
қосып, фигуралар сызады. Оларды атайды (төртбұрыш,
үшбұрыш).
|
|
Оқулық,
дәптер.
|
|
Фигуралардың
қандай қасиеттерін білесіңдер? (Пішіні, түсі,
өлшемі)
Талдау әдісі :
Жұптық жұмыс
№3
тапсырма
Бірінші қорапқа тек
үшбұрыштар орналастырылған. Бұл фигуралардың қандай белгісі бойынша
орналастырылған
(пішіні).
Екінші қорапқа тек
көк түсті фигуралар орналастырылған. Бұл фигуралардың қандай
белгісі бойынша орналастырылған
(түсі).
Фигураларды тағы
қалай орналастыруға болады? (көлемі
бойынша)
Жинақтау әдісі:
Топтық жұмыс
№4 зерттеушілік
тапсырма
Қандай фигуралар
берілген?
(Дөңгелек,
тіктөртбұрыш,
үшбұрыш.)
Әрбір қатар мен
бағандағы фигуралардың орналасу заңдылығын анықтау Оқушылар
фигуралардың әрқайсысы қатар мен бағанда бір-бірден орналасқанын
аңғарады. Оқушылар енді қандай фигураның қалдырылғанын анықтайды.
Ол үшін сұрақ белгісі тұрған үшінші қатарды
қарастырады.
Қатар бойынша қандай
фигуралар берілген? (Тіктөртбұрыш,
дөңгелек.)
Қандай фигура
қалдырылған?
(Үшбұрыш.)
Енді баған бойынша
үшінші бағанды
қарастырады.
Қандай фигуралар
берілген? (Тіктөртбұрыш,
дөңгелек)
Қандай фигура
қалдырылған?
(Үшбұрыш.)
Қатар және баған
бойынша қараса да қалдырылған фигура үшбұрыш екені
анықталады.
|
Оқушылар шартқа
сәйкес қораптарға фигураларды
орналастырады.
Оқушылар
әрбір қатардағы фигураларды және қорапта орналасқан
фигураларға
мұқият
қарайды. Қораптарға фигуралардың қандай белгісі бойынша
орналастырылғанын анықтайды.
Оқушылар әрбір қатар
мен бағандағы фигуралардың орналасу заңдылығын
анықтайды.
|
Мұғалім
жұптық жұмыста белсенділік танытқан оқушыларды
«Фигуралар» әдісі бойынша
бағалайды.
Жұлдызша –
«Жарайсың»,
Төртбұрыш –
Жақсы,
Үшбұрыш –
Талпын.
|
Оқулық,
дәптер.
Қима түрлі түсті
әртүрлі фигуралар.
«Жұптас,
ойлан, бөліс» әдісі.
«Миға
шабуыл» стратегиясы.
|