Материалдар / Математика пәні бойынша бақылау жұмыстары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика пәні бойынша бақылау жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен бақылау жұмыстары материалдары. Оқушылар мен ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1342
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлгіштер мен еселіктер1. Кез келген екі натурал санның екіден көп бөлгіші бар. (жоқ)2. 14 саны 7 – нің бөлгіші (жоқ)3. 33 өрнегінің мәні 3 санына еселік болады (ия)4. 0 саны барлық натурал сандарына еселік (жоқ)5. 15 саны 1, 3, 5, 15 сандарына еселік (ия)6. 34374 саны 3 – ке бөлінетін сан (жоқ)7. 1 саны кез келген натурал санның бөлгіші (ия)8. 24 саны 12 мен 2 – ге еселік (ия)9. Қалдықсыз бөлінетін сан бөлгіш деп аталады (ия)10. 6 саны 48 бен 56 бөлгіші (ия)ЕКОЕ және ЕҮОБ. Жай және құрама сандар.1. Жай сан ешбір санға бөлінбейді.(ия)2. 12 мен 48 сандарының ЕКОЕ – сі 48 - ге тең.(ия)3. Бір саны жай сан (жоқ)4. Бір бөлгіші бар санды жай сан деп атаймыз (жоқ)5. Өзара жай сандардың бөлгіші бірге тең.(ия)6. ЕКОЕ (6; 4) = 24 (жоқ)7. Натурал санның екіден көп бөлгіші болса құрама сан деп атаймыз (ия)8. 163 саны құрама сан (жоқ)9. Кез келген натурал санды көбейткіштерге жіктеуге болады. (жоқ)10. Екі натурал санның ең үлкен ортақ бөлгіші деп сол сандардың қалдықсыз бөлінетін үлкен санды айтамыз. (ия)





























    



5-сыныпМатематика пәні бойынша деңгейлікбақылау жұмыстарының жинағы5-сынып.Сабақтың тақырыбы: Нөлдік бақылау жұмысыМақсаты: Мемлекеттік стандартты орындау. 4-сынып бойынша білімдерін тексеру.-Көп таңбалы сандармен есептер шығару- Амал компоненттерінің бірі санды өрнек болып келетін теңдеулерді шешу- Шамаларды салыстыру-Геометриялық есептерді шығару- Мәтіндік есептерді шығару: жылдамдық, уақыт, ара қашықтықБағалау критерийі: барлық есеп дұрыс болса, "5", 4 есеп - "4", 3есеп - "3" деген баға қойылады.

1-нұсқа1.Амалды орындаңдар5709-46550:98+1406·3

2.Теңдеуді шеш.Х-86=2004:43. Салыстыр90м 32дм * 9032 дм12сағ 25мин * 11сағ 85 мин

4. Шаршының ауданы 64 см. Оның периметрін тап.5. Велосипедші 8 км/сағ жылдамдқпен 8 сағ жол жүрді. Сол қашықтықты 4 сағатта жүріп өту үшін, ол қандай жылдамдықпен қозғалуы керек?

2-нұсқа1.Амалды орындаңдар901-306·78:52+8888

2.Теңдеуді шеш.5 7+х = 2121:73. Салыстыр41 км 52 м * 41052 м11 мин 36 с * 695 мин

4. Шаршының периметрі 28 см. Оның ауданын тап5. Салт атты 48 км жолды 16 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Ол тағы сонша уақыт 8 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтсе, неше километр қашықтқты жүріп өтеді?

Бақылау жұмысы №1Натурал сандарға амалдар қолдануМақсаты: оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдана білу дағдыларын бағалау, тексеру.Бағалау: Егер оқушы А тобының барлық есебін дұрыс орындаса, «үш» деген баға, А және В тобының есептерін орындаса, «төрт» алады. Сонымен қатар С тобының есебі дұрыс орындалса, «өте жақсы» деген баға қойылады.І нұсқаА тобы1. Өрнекті ықшамдаңдар:а) 32+b+18; ә) (8+х)*5; б) 6х-х+2х.2. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар.Оқушы бір сан ойлады, одан 27-ні азайтып, нәтижесін 2-ге көбейткенде 144 саны шықты. Оқушы қандай сан ойлады?3. Тік төртбұрыштың ұзындығы а см, ені b см. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. Мұндағы а=17; b=9.

В тобы4. Өрнектің мәнін табыңдар, мұндағы b=7; с=3.а) 4b-3с; ә) 98:b+с; б) (63-b)*с.5. Теңдеуді шешіңдер: (х-4):3=6.

С тобы6. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар.Мектептегі мәнерлеп билеу үйірмесіне 36 оқушы қатысады. Ондағы қыздар ұлдардан 2 есе артық. Мектептегі мәнерлеп билеу үйірмесіне неше ұл бала қатысады?ІІ нұсқаА тобы1. Өрнекті ықшамдаңдар:а) 47+а+13; ә) (7+у)*3; б) 5х-2х+х.2. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар.Асхат ақшасының жартысына фломастер сатып алған соң, оған атасы 130 теңге ақша берді. Сонда Асхаттың ақшасы 205 тг болды. Асхатта алғашқыда неше теңге ақша болған?3. Қабырғасы а см квадраттың периметрін табыңдар. Мұндағы а=8.В тобы4. Өрнектің мәнін табыңдар, мұндағы а=8; b=5.а) 5а-2b; ә) 96:а-b; б) (57-а) *b.5. Теңдеуді шешіңдер: (n-5):6=8.С тобы6. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар.Шатырда 16 кептер қонақтап отыр. Ондағы ақ кептер саны сұр кептер санынан 3 есе кем. Шатырда неше ақ кептер қонақтап отыр?Бақылау жұмысы №4Натурал сандардың бөлінгіштігіМақсаты: оқушылардың натурал сандардың бөлінгіштігі тақырыптары бойынша дағдыларын бағалау, тексеру.Бағалау: Егер оқушы А тобының барлық есебін дұрыс орындаса, «үш» деген баға, А және В тобының есептерін орындаса, «төрт» алады. Сонымен қатар С тобының есебі дұрыс орындалса, «өте жақсы» деген баға қойылады.І нұсқаА тобы1. 18 бен 12 сандарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар.2. Амалдарды орындаңдар: 351:13+106*21-1375.

В тобы3. 84 санына бөлгіш, 7-ге еслік болатын ең үлкен санды табыңдар.4. а) 354+21 қосындысы 3-ке бөліне ме, әлде 7-ге бөліне ме?ә) 56*166 көбейтіндісі 3-ке бөліне ме, әлде 19-ға бөліне ме?5. Велосипедші бірінші күні 65 км, екінші күні 39 км жол жүрді. Велосипедші барлық уақытта тұрақты жылдамдықпен жүргенде екі күнде неше сағат жол жүрді?

С тобы6. 110 қызыл, 99 ақ және 143 сары гүлдерден гүл шоқтары дайындалоды. Егер гүл шоқтарының әрқасысында әрбір түсті гүлдер санын бірдей етіп дайындау керек болса, неше гүл шоғы дайындалды?

ІІ нұсқаА тобы1. 15 пен 18 сандарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар.2. Амалдарды орындаңдар: 306:18+103*23-1636.

В тобы3. 108 санына бөлгіш, 9-ға еслік болатын ең үлкен санды табыңдар.4. а) 392+63 қосындысы 9-ға бөліне ме, әлде 7-ге бөліне ме?ә) 84*114 көбейтіндісі 3-ке бөліне ме, әлде 17-ға бөліне ме?5. 6А және 6Б-сынып оқушылары алма терді. Сыныптардың әрқайсысынан алма теруге қатысқан оқушылар саны бірдей. 6А-сынып оқушылары 252 кг алма терсе, 6Б-сынып оқушылары 105 кг алма терді. Сыныптардың әрқайсысынан алма теруге неш оқушыдан қатысты?

С тобы6. Көктемде 5А және 5Б-сынып оқушылары ағаш көшеттерін отырғызды. Сыныптағы әрбір оқушының отырғызған көшет саны бірдей. 5А-сынып оқушылары 273 түп ағаш отырғызса, 5Б-сынып оқушылары 260 түп ағаш көшеттерін отырғызды. Сыныптағы әрбір оқушы неше ағаш көшетін отырғызды?

Бақылау жұмысы №3 (І тоқсандық)Мақсаты: оқушылардың бірінші тоқсанда игерген білімдері бойынша дағдыларын бағалау, тексеру.Бағалау: Егер оқушы А тобының барлық есебін дұрыс орындаса, «үш» деген баға, А және В тобының есептерін орындаса, «төрт» алады. Сонымен қатар С тобының есебі дұрыс орындалса, «өте жақсы» деген баға қойылады.І нұсқаА тобы1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.Марат бір сан ойлады. Ол ойлаған санынан 16-ны азайтып, нәтижесін 11-ге көбейткенде 88 саны шықты. Марат қандай сан ойлады?

2. Жай бөлшектерді қысқартыңдар: В тобы3. Тік төрбұрыштың ұзындығы а см, ені одан 4 см қысқа. Осы тік төртбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазыңдар.

4. 420 г қоспаның -сі мырыш, қалғаны мыс. Қоспа құрамында қанша мыс, қанша мырыш бар?

С тобы5.  және . Жай көбейткіштерге жіктеліп жазылған сандардың:1) ең үлкен ортақ бөлгішін;2) ең кіші ортақ еселігін табыңдар.ІІ нұсқаА тобы1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.Мен бір сан ойладым., оны 18-ге көбейтіп, нәтижесінен 73-ті азайтқанда 89 саны шықты. Мен қандай сан ойладым?

2. Жай бөлшектерді қысқартыңдар: 

В тобы3. Тік төрбұрыштың ені b а см, оның ұзындығы енінен 5 см ұзын. Осы тік төртбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазыңдар

4. 380 г тұзды су ерітіндісінің -сі тұз, қалғаны су. Ерітінді құрамында қанша тұз, қанша су бар?

С тобы5.  және . Жай көбейткіштерге жіктеліп жазылған сандардың:1) ең үлкен ортақ бөлгішін;2) ең кіші ортақ еселігін табыңдар.5-сынып. Математика.Бақылау жұмысы №5" Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселік"Мақсаты: оқушылардың ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселіктақырыптары бойынша дағдыларын бағалау, тексеру.Бағалау: Егер оқушы А тобының барлық есебін дұрыс орындаса, «үш» деген баға, А және В тобының есептерін орындаса, «төрт» алады. Сонымен қатар С тобының есебі дұрыс орындалса, «өте жақсы» деген баға қойылады.І нұсқаА тобы1. 18 бен 12 сандарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар.2. Амалдарды орындаңдар: 351:13+106·21-1375.

В тобы3. Санның ЕҮОБ – ін табыңдар: 1) 18 бен 24; 2) 36 мен 42.

4. Велосипедші бірінші күні 65 км, екінші күні 39 км жол жүрді. Велосипедші барлық уақытта тұрақты жылдамдықпен жүргенде екі күнде неше сағат жол жүрді?

С тобы5. 110 қызыл, 99 ақ және 143 сары гүлдерден гүл шоқтары дайындалоды. Егер гүл шоқтарының әрқасысында әрбір түсті гүлдер санын бірдей етіп дайындау керек болса, неше гүл шоғы дайындалды?

ІІ нұсқаА тобы1. 15 пен 18 сандарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар.2. Амалдарды орындаңдар: 306:18+103·23-1636.

В тобы3. Санның ЕҮОБ – ін табыңдар: 1) 66 мен 70; 2) 25 пен 60.4. 6А және 6Б-сынып оқушылары алма терді. Сыныптардың әрқайсысынан алма теруге қатысқан оқушылар саны бірдей. 6А-сынып оқушылары 252 кг алма терсе,6Б-сынып оқушылары 105 кг алма терді. Сыныптардың әрқайсысынан алма теруге неше оқушыдан қатысты?

С тобы6. Көктемде 5А және 5Б-сынып оқушылары ағаш көшеттерін отырғызды. Сыныптағы әрбір оқушының отырғызған көшет саны бірдей. 5А-сынып оқушылары 273 түп ағаш отырғызса, 5Б-сынып оқушылары 260 түп ағаш көшеттерін отырғызды. Сыныптағы әрбір оқушы неше ағаш көшетін отырғызды?

5-сынып. Математика.Бақылау жұмысы №6 (ІІ тоқсандық)Жай бөлшектер, оларды координаталық сәуледе кескіндеу.Мақсаты: оқушылардың жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу тақырыптары бойынша дағдыларын бағалау, білімдерін тексеру.

Бағалау: Егер оқушы А тобының барлық есебін дұрыс орындаса, «үш» деген баға, А және В тобының есептерін орындаса, «төрт» алады. Сонымен қатар С тобының есебі дұрыс орындалса, «өте жақсы» деген баға қойылады.

І нұсқаА тобы1. Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:а)  ә) ; б) .2. және  бөлшектерін координаталық сәуледе кескіндеп, оған сәйкес нүктені әріптермен белгілеңдер. Оны координатасымен жазыңдар. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 10 тор көзінің ұзындығын алыңдар.В тобы3. Қабырғасы 6 см квадрат ауданының  бөлігі боялды. Квадраттың боялған бөлігінің ауданын табыңдар. Квадраттың боялмаған бөлігінің ауданын табыңдар. Оларды салыстырыңдар.4. Жай бөлшектердің түрлеріне мысал келтіріп жазыңдар.С тобы5. Амалдарды орындаңдар: 

ІІ нұсқаА тобы1. Жұлдызшаның орнына қандй санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:а)  ә) ; б) .2. бөлшектерін координаталық сәуледе кескіндеп, оған сәйкес нүктені әріптермен белгілеңдер. Оны координатасымен жазыңдар. Бірлік кесінді ретінде дәптердің 8 тор көзінің ұзындығын алыңдар.В тобы3. Ұзындығы 7 см, ені 4 см тік төртбұрыштың  бөлігі боялды. Тік төртбұрыштың боялған бөлігінің ауданын табыңдар. Оның боялмаған бөлігінің ауданын табыңдар. Оларды салыстырыңдар.4. Аралас санды бұрыс бөлшекке, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыруға мысал келтір.С тобы5. Амалдарды орындаңдар: Бақылау жұмысы №7Жай бөлшектерді қосу және азайту

Мақсаты: Оқушылардың жай бөлшектерді қосу және азайту тақырыптары бойынша дағдыларын бағалау, білімдерін тексеру.Бағалау: Егер оқушы А тобының барлық есебін дұрыс орындаса, «үш» деген баға, А және В тобының есептерін орындаса, «төрт» алады. Сонымен қатар С тобының есебі дұрыс орындалса, «өте жақсы» деген баға қойылады.І нұсқаА тобы1. Бөлшектерді қосыңдар: а)  ә)  б) 2. Компьютерде теруші шығарманың бірінші күні -ін терді, екнші күні -ін терді. Компьютерде теруші екі күнде шығарманың қандай бөлігін терді?

В тобы3. Бөлшектерді азайтыңдар: а); ә)  б) .4. Оқушылар өздеріне бөлінген жер учаскесінің бірінші күні -ін тазартты, екінші күні одан -ге артық (көп) тазартты. Оқушылар екі күнде өздеріне бөлінген жер учакесінің қандай бөлігін тазартты?С тобы5. Теңдеуді шешіңдер: 



ІІ нұсқаА тобы1. Бөлшектерді қосыңдар: а) ; ә)  б) 2. Фермер егістік жердің -іне бидай екті, -іне бақша өнімдерін екті. Фермер егістік жердің қандай бөлігіне бидай және бақша өнімдерін екті?

В тобы3. Бөлшектерді азайтыңдар: а)  ә)  б) .4. Дархан бірінші күні кітаптың  бөлігін оқыды, екінші күні одан кітаптың бөлігін кем оқыды. Дархан екі күнде кітаптың қандай бөлігін оқыды?

С тобы5. Теңдеуді шешіңдер: Бақылау жұмысы №8Жай бөлшектерге амалдар қолдану.

Мақсаты: Оқушылардың жай бөлшектерді көбейту және санның бөлігін табу тақырыптары бойынша дағдыларын бағалау, білімдерін тексеру.Бағалау: Егер оқушы А тобының барлық есебін дұрыс орындаса, «үш» деген баға, А және В тобының есептерін орындаса, «төрт» алады. Сонымен қатар С тобының есебі дұрыс орындалса, «өте жақсы» деген баға қойылады.І нұсқаА тобы1. Мын сандарға кері сандарды табыңдар:2. Бөлігін табыңдар:а) 8 кг-ның -ін; ә) 6 сағаттың -сін; б) 10 метрдің -ін.В тобы
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!