Материалдар / Математика пәні. Қымбат -арзан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика пәні. Қымбат -арзан

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек, математика пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2020
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусын.Дені саудың – жаны сау

Күні:

Сынып: 1

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қымбат-арзан

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.5.1.4 сандарды бірнеше бірліккеарттыру, кемітуге, айырымдықсалыстыруға берілген есептердіталдау жəне шешу, кері есептердіқұру жəне шешу

1.5.1.3 қосынды мен қалдықтытабуға арналған есептер шығаружəне талдау; кері есептерқұрастырып, оларды шығару

1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тгтиындарымен түрлі операциялардыорындау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: азайту амалына берілген есептерді шығара біледі.

Көптеген оқушылар: тауардың қаншаға қымбат немесе арзан екенін анықтайды.

Кейбір оқушылар: азайту амалына есеп құрастырып, шығара алады.

Бағалау критерийлері

Азайту амалына берілген есептерді шығара біледі.

Тауардың қаншаға қымбат немесе арзан екенін анықтайды.

Азайту амалына есеп құрастырып, шығара алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: азайту амалына берілген есептерді шығара біледі.

Пәнге тән лексика мен терминология: қымбат, арзан

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-Қаншаға қымбат, қаншаға арзан?

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде қарым-қатынас жасау қабілетін, сын тұрғысынан ойлауын, өз пікірін дәлелдей алу құндылығын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд

Бастапқы білім

Оқушылардың есептің шарты, сұрағы, оны шығару, сандарды салыстыру туралы білімі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин




  1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу «Қоржын» әдісі арқылы жүреді. Оқушылар шеңберде тұрған бойында қоржындағы асықтарды таңдап ала отырып 5 топқа бірігеді. Топ атауын қояды.

«Ой қозғау» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

- Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не болмақ?


Әртүсті асықтар, кішкентай қоржын


Сабақтың ортасы


10 мин






















2 мин



5 минут



























10 мин










(Т) 1- тапсырма «Анықта» әдісі арқылы жүреді.

Оқулықтың 92-бетіндегі тапсырмамен жұмыс.

-Қаншаға қымбат? Қаншаға арзан?

Серік тоқаш сатып алғысы келді. Оның ақшасы жете ме? Неге? Серіктің батон сатып алуға ақшасы жетеме? Неге? Қайсысы қымбат?

Ш: 40-30=10 тг

70-40=30 тг

Ж: Серіктің тоқаш сатып алуға ақшасы жетеді. Батон сатып алуға 30 тг жетпейді.

Дарияға анасы нан сатып алуды тапсырды. Дария бағасы арзан нан сатып алғысы келді. Ол қай нанды таңдайды? Неге? Сен оны қайдан білдің?

Ш: 70-50=20тг

Ж:Дария 50 тг тұратын нанды таңдайды, себебі ол батоннан 20 тг арзан.

Дескриптор:

-Нандардың бағасын салыстырады.

ҚБ: « Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

Үлкен – Нандардың бағасын салыстыра алса;

Орташа - Нандардың бағасын салыстыруда көмек қажет етсе;

Кіші - Нандардың бағасын салыстыруда қиналса.


Сергіту сәтінде «Қара жорға» әуенімен билейді.


(Т)2-тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді.

Оқулықтың 93-бетіндегі тапсырмалармен жұмыс.

Айгүл бір стақан шырын, ал Назар бір стақан сүт сатып алды. Кімнің сатып алған заты қымбат? Қаншаға қымбат? Есептің сызбасын тауып, есепті шығар.

Шешуі: 90-40 =50 (тг)

Жауабы: Айгүлдің сатып алған шырыны Назардың сүтінен қымбат. Шырын сүтке қарағанда 50 тг қымбат. А сызбасы дұрыс.

Дескриптор:

- Есептің сызбасын табады.

- Есепті шығарады.

-Жауабын анықтайды.

Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

- Назардың сатып алған сүті Айгүлдің сатып алған шырынынан қанша арзан?

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы жүреді.

Жоғары – Есептің сызбасын тауып, есепті шығара алса;

Көлденең - Есептің сызбасын тауып, есепті шығаруда көмек қажет етсе;

Төмен - Есептің сызбасын тауып, есепті шығаруда қиналса.


(Д) 3- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

-тапсырманы мұқият орындауға үйрету;

Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

ҚБ «Жалауша» әдісі

Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса;

Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса.


















Жұлдызшалар суреті








оқулық



















Бас бармақ







Жұмыс дәптері,






жалауша суреті



Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

Үй тапсырмасы: 17-беттегі «Орындап көр» тапсырмасы және отбасы мүшелерінің 1 минуттағы жүрек соғысын анықтап жазып келу.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

2-тапсырмада Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

- Назардың сатып алған сүті Айгүлдің сатып алған шырынынан қанша арзан?

Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

3-тапсырмада саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

1 тапсырмада ҚБ: « Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

Үлкен – Нандардың бағасын салыстыра алса;

Орташа - Нандардың бағасын салыстыруда көмек қажет етсе;

Кіші - Нандардың бағасын салыстыруда қиналса.

2 -тапсырмада ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы жүреді.

Жоғары – Есептің сызбасын тауып, есепті шығара алса;

Көлденең - Есептің сызбасын тауып, есепті шығаруда көмек қажет етсе;

Төмен - Есептің сызбасын тауып, есепті шығаруда қиналса.

3-тапсырмада ҚБ «Жалауша» әдісі арқылы жүреді.

Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай алса;

Сары - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

Қызыл - тапсырманы орындауда қиналса.

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

-Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

-Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

2.Сыныпта жүгірмеу

3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.


Сергіту сәтінде «Қара жорға» әуенімен билейді.




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!