(Т) 1- тапсырма «Анықта»
әдісі арқылы
жүреді.
Оқулықтың 92-бетіндегі тапсырмамен
жұмыс.
-Қаншаға қымбат? Қаншаға
арзан?
Серік тоқаш сатып алғысы келді.
Оның ақшасы жете ме? Неге? Серіктің батон сатып алуға ақшасы
жетеме? Неге? Қайсысы
қымбат?
Ш: 40-30=10
тг
70-40=30
тг
Ж: Серіктің тоқаш сатып алуға
ақшасы жетеді. Батон сатып алуға 30 тг
жетпейді.
Дарияға анасы нан сатып алуды
тапсырды. Дария бағасы арзан нан сатып алғысы келді. Ол қай нанды
таңдайды? Неге? Сен оны қайдан
білдің?
Ш:
70-50=20тг
Ж:Дария 50 тг тұратын нанды
таңдайды, себебі ол батоннан 20 тг
арзан.
Дескриптор:
-Нандардың бағасын
салыстырады.
ҚБ: « Жұлдызша» әдісі арқылы
бағалайды.
Үлкен
– Нандардың бағасын салыстыра
алса;
Орташа
- Нандардың бағасын салыстыруда
көмек қажет етсе;
Кіші
- Нандардың бағасын салыстыруда
қиналса.
Сергіту сәтінде «Қара жорға»
әуенімен билейді.
(Т)2-тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы
жүреді.
Оқулықтың 93-бетіндегі
тапсырмалармен жұмыс.
Айгүл бір стақан шырын, ал
Назар бір стақан сүт сатып алды. Кімнің сатып алған заты қымбат?
Қаншаға қымбат? Есептің сызбасын тауып, есепті
шығар.
Шешуі: 90-40 =50
(тг)
Жауабы: Айгүлдің сатып алған
шырыны Назардың сүтінен қымбат. Шырын сүтке қарағанда 50 тг қымбат.
А сызбасы дұрыс.
Дескриптор:
- Есептің сызбасын
табады.
- Есепті
шығарады.
-Жауабын
анықтайды.
Саралау
тәсілі «Диалог және қолдау
көрсету» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға қосымша сұрақтар
беріледі.
- Назардың сатып алған сүті
Айгүлдің сатып алған шырынынан қанша
арзан?
Көмек қажет
ететін оқушыларға қосымша уақыт
беріледі.
ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы
жүреді.
Жоғары
– Есептің сызбасын тауып, есепті
шығара алса;
Көлденең
- Есептің сызбасын тауып, есепті
шығаруда көмек қажет етсе;
Төмен
- Есептің сызбасын тауып, есепті
шығаруда қиналса.
(Д) 3- тапсырма
тақтамен және дәптермен
жұмыс.
Баланың ойлау қабілеттерін,
логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар
беру:
-тапсырманы мұқият орындауға
үйрету;
Дескриптор: тапсырмаларды
орындайды.
Саралау тәсілі
«Қарқын» арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға: қосымша тапсырмалар
жазу.
Қарқыны баяу оқушыға қолдау
көрсетіледі.
ҚБ
«Жалауша» әдісі
Жасыл - тапсырманы дұрыс орындай
алса;
Сары - тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Қызыл - тапсырманы орындауда
қиналса.
|