БЕКІТЕМІН КЕЛІСЕМІН ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛДЫ
ІТ мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі ӘБ жетекшісі
_______________ _______________ _______________
«_______»______________2020ж «_____»_______________2020ж «_______»_________________2020ж
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар
МАТЕМАТИКА
Сыныбы 5
Мұғалім
Апталық сағат 5
Жыл бойындағы сағат саны 170
Тақырыптық – күнтізбелік жоспар
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі №441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
-
«Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы
№ 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары
Оқулық: «Атамұра» Т.А.Алдамұратова, Қ.С. Байшоланова, Е.С. Байшоланов
2020 – 2021 оқу жылы
Ұзақ мерзімді жоспар
5-сыныпАптасына 5 сағатОқу жылында 170 сағат
|
№ жыл |
№ тоқ |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімдері |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны |
Оқу мақсаттары |
Бөлім сағат саны |
Сағат саны |
Мерзімі |
Үйге тапсырма |
Ескерту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
I тоқсан (47сағ) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
1 |
5.1А Натурал сандаржәне нөл саны(14сағ)
|
Натурал сандаржәне нөл |
5.1.1.1 натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру; 5.1.1.2тақ және жұп сандар ұғымдарын меңгеру; |
1 |
1 |
1.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
2 |
Координаталық сәуле. Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік |
5.3.1.1өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; 5.5.2.2натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.1натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;
5.5.2.6сандарды
салыстырудың нәтижесін 5.5.2.7натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу; |
2 |
1 |
2.09 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
3 |
1 |
3.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
4 |
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
5.1.2.2амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу; 5.1.2.3санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану; |
2 |
1 |
4.09 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
5 |
1 |
7.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
6 |
Санды және әріпті өрнектер, олардың мәндері. Өрнектерді ықшамдау |
5.2.1.1қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру; 5.2.1.2 әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті өрнектердің мәндерін табу; |
3 |
1 |
8.09 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
7 |
1 |
9.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
8 |
1 |
10.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
9 |
Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу. |
5.2.2.1арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу; 5.2.2.2теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану; |
3 |
1 |
11.09 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
10 |
1 |
14.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
11 |
1 |
15.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
12 |
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі |
5.5.1.1натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару; 5.5.1.8әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану; 5.5.1.9мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану; 5.2.3.1натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау; 5.2.3.2натурал сандар тізбегінің жеткіліксіз элементтерін табу; 5.2.3.3натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын құрастыру және тізбектерді жазу; |
3 |
1 |
16.09 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
13 |
1 |
17.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
14 |
1 |
18.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
15 |
5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі (20сағ)
|
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері |
5.1.1.5натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу; 5.1.2.8натурал сандардың бөлгіштерін табу; 5.1.2.9натурал сандардың еселіктерін табу; |
2 |
1 |
21.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
16 |
1 |
22.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
17 |
Жай және құрама сандар |
5.1.1.6жай және құрама сандардың анықтамаларын білу; |
1 |
1 |
23.09 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
18 |
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері |
5.1.2.10көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау; 5.1.2.11қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау; |
2 |
1 |
24.09 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
19 |
1 |
25.09 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
20 |
2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері |
5.1.2.5натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану; 5.1.2.6натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану; |
4 |
1 |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз БЕКІТЕМІН КЕЛІСЕМІН ӘБ
ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛДЫ ІТ мектеп директоры Оқу ісінің
меңгерушісі ӘБ жетекшісі _______________
_______________ _______________ «_______»______________2020ж
«_____»_______________2020ж
«_______»_________________2020ж Күнтізбелік – тақырыптық
жоспар МАТЕМАТИКА Сыныбы
5 Мұғалім Апталық сағат
5 Жыл бойындағы сағат саны
170 Тақырыптық – күнтізбелік
жоспар Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен
бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарты; Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен
бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарты; Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2012 жылы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен
бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу
жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі №441 бұйрықпен өзгерістер мен
толықтырулар енгізілген); «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік
кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің оның
ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17
мамырдағы
№ 217 бұйрығымен
бекітілген оқу басылымдары Оқулық: «Атамұра»
Т.А.Алдамұратова, Қ.С. Байшоланова, Е.С.
Байшоланов 2020 – 2021 оқу
жылы Ұзақ мерзімді
жоспар 5-сыныпАптасына 5
сағатОқу жылында 170 сағат № жыл № тоқ Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімдері Тақырыптар/Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімінің мазмұны Оқу мақсаттары Бөлім сағат
саны Сағат
саны Мерзімі Үйге
тапсырма Ескерту I
тоқсан (47сағ) 1 1 5.1А
Натурал сандаржәне нөл
саны(14сағ)
Натурал
сандаржәне нөл
5.1.1.1 натурал сандар
жиыны ұғымын меңгеру; 5.1.1.2тақ және жұп сандар ұғымдарын
меңгеру; 1 1 1.09 2 2 Координаталық сәуле. Натурал
сандарды салыстыру. Қос теңсіздік
5.3.1.1өлшеудің түрлі
ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік
кесінді дегенді түсіну;
5.5.2.2натурал сандарды координаталық сәуледе
кескіндеу;
5.1.2.1натурал сандарды
салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен
салыстыру;
5.5.2.6сандарды
салыстырудың нәтижесін 5.5.2.7натурал сандарды
салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды
зерттеу; 2 1 2.09 3 3 1 3.09 4 4 Арифметикалық
амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолдану 5.1.2.2амалдар саны төрттен
артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі
амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін
табу; 5.1.2.3санды өрнектердің
мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін
қолдану; 2 1 4.09 5 5 1 7.09 6 6 Санды және әріпті
өрнектер, олардың мәндері. Өрнектерді ықшамдау
5.2.1.1қосу және
көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді
түрлендіру; 5.2.1.2 әріптердің берілген мәндері бойынша әріпті
өрнектердің мәндерін табу; 3 1 8.09 7 7 1 9.09 8 8 1 10.09 9 9 Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді
шешу.
5.2.2.1арифметикалық
амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде
теңдеулерді шешу; 5.2.2.2теңдеудің шығарылуының
дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану; 3 1 11.09 10 10 1 14.09 11 11 1 15.09 12 12 Формула. Формула арқылы
есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар
тізбегі 5.5.1.1натурал
сандарға арифметикалық амалдар
қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару; 5.5.1.8әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда
қолдану; 5.5.1.9мәтінді
есептерді шығару үшін формулаларды
қолдану; 5.2.3.1натурал сандар
тізбегінің заңдылықтарын анықтау; 5.2.3.2натурал сандар
тізбегінің жеткіліксіз элементтерін табу; 5.2.3.3натурал сандар
тізбегінің заңдылықтарын құрастыру және тізбектерді
жазу; 3 1 16.09 13 13 1 17.09 14 14 1 18.09 15 15 5.1В
Натурал
сандардың бөлінгіштігі (20сағ)
Натурал сандардың
бөлгіштері мен еселіктері 5.1.1.5натурал санның бөлгіші
мен еселігі анықтамаларын
білу; 5.1.2.8натурал сандардың бөлгіштерін
табу;
5.1.2.9натурал сандардың еселіктерін
табу; 2 1 21.09 16 16 1 22.09 17 17 Жай және құрама
сандар 5.1.1.6жай және құрама сандардың анықтамаларын
білу; 1 1 23.09 18 18 Бөлінгіштіктің негізгі
қасиеттері 5.1.2.10көбейтіндінің берілген
натурал санға бөлінгіштігін талдау; 5.1.2.11қосындының және
айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін
талдау; 2 1 24.09 19 19 1 25.09 20 20 2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік
белгілері
5.1.2.5натурал
сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін
қолдану; 5.1.2.6натурал
сандардың 3-ке және 9-ға
бөлінгіштік белгілерін қолдану; 4 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













