Күні: 09.12.2016 | Мұғалімнің есімі: Міркенова Құралай |
Мұғалімдер | Қатысқандар саны: 50 | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Математика пәнінен оқыту үдерісіндегі тәрбиелік, қолданбалы, практикалық бағыттылықтың рөлі. |
Жалпы мақсат | Теориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен біліктерін дамыту арқылы бекіту. Математикалық есептердің негізгі түрлерін анықтау және оларды шығарудағы басты идеялар,тәсілдер мен әдістерді дамыту. |
Күтілетін нәтиже | Алған нәтижелерді талдау арқылы білімдегі олқылықтарды жою жолдарын қарастырады. Білім-білік дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға жағдай жасау. |
Модульдер | «АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық». |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Мозайка», «Атаулы 3 сұрақ», «Ойлау пирамидасы», «Ойлан, жұптас, бөліс» |
Қолданылатын ресурстар | Суреттер, бейнежазба, маркер, стикер, презентация, қайшы, кілей, түрлі түсті қағаздар, қатты қағаздар. |
Мастер класс кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Қатысушылардың іс-әрекеті | Модульдер, ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі | Биыл тәуелсіздігіміздің 25 жылдық мерей тойы. Бұл тәуелсіздік әрине бізге оңайлықпен келген жоқ. Дегенмен де қазір біз бейбіт кезеңде өмір сүріп отырмыз. Осы тәуелсіздікпен біздің семинарымыз қатар келіп отырғандықтан, топқа патриодтық әндер арқылы бөлеміз. Келген мұғалімдерге патриодттық әндердің қиындыларын береміз. Сол әндердің жалғасын табу арқылы әр топ мүшелері жиналады.Патриодттық әндердің қиындыларын тарату.«Кең далам», «Елім менің аңсаған», «Атамекен», «Көк тудың желбірегені», «Алға қазақ жігіттері», «Түркістан», «Жаса Қазақстан!», «Желтоқсан желі ызғарлы», «Туған жерім менің, Қазақстаным!». |
«Мозайка» әдісі бойынша өлең шумақтарын құрастырып топқа бөлінеді.
Патриодттық әннің бір қатары мен бір қайырмасын айтады. Психологиялық орта қалыптасады. |
Қималар, шумақ өлеңдер |
Қызығушылық-ты ояту
Тақырыпты ашу | Тәрбиелік, қолданбалы, практикалық бағыттылық деген тірек үш сөз. ( слайдта тақтада көрінеді) Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығулар:«Ой қозғау» - «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі бойынша. Мұнда жаңа масстер класқа қатысты үш терминді слайдқа жазылған, осы атауларға мынандай сұрақтарға жауап беру.Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіріңіз?Қандай? Осы масстер класта бұл атаулар қандай қолданыста болады? |
Сын тұрғысынан ойлай отырып, өз ойларын айтады. Үш атаулы сұраққа жауап береді. Тақырыпты ашады. |
АКТ, Презентация, үлестірме материалдар
СТО |
Шығармашы-лық жұмыс | Машина, робот, жылқы, құмырсқа, тік ұшақ, поезд, глобус, бәйерек, көпірдің суреттері және сонымен қатар тәрбиелік, қолданбалы, практикалық бағыттары көрсетілген тірек сөздер беріледі. Осы заттарды жасай отырып, жазылған тірек сөздермен байланыстыра отырып, «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша топта ынтымақтаса, бірлесе жұмыс жасау. 13-15 минут уақыт беріледі. Ресурстар таратылып беріледі. | Мұғалімдер ресурстарды пайдалана отырып, осы заттарды жасайды. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін пайдаланады.
Жасалған заттарын түсіндіріп қорғайды. Өз-өздерін бағалайды. | АКТ Суреттер, бейнежазба, маркер, стикер, қайшы, кілей, түрлі түсті қағаздар, қатты қағаздар.
ОҮБ және ОБ |
Кері байланыс
| Кері байланыс _________________
_________________
_________________
| Өз ойларын толтырды. | СТОБағалау парағы |