Материалдар / Математика пәнінен оқыту үдерісіндегі тәрбиелік, қолданбалы, практикалық бағыттылықтың рөлі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика пәнінен оқыту үдерісіндегі тәрбиелік, қолданбалы, практикалық бағыттылықтың рөлі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдермен өткізілген коучинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
332
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 09.12.2016Мұғалімнің есімі: Міркенова Құралай
МұғалімдерҚатысқандар саны: 50Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Математика пәнінен оқыту үдерісіндегі тәрбиелік, қолданбалы, практикалық бағыттылықтың рөлі.
Жалпы мақсатТеориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен біліктерін дамыту арқылы бекіту. Математикалық есептердің негізгі түрлерін анықтау және оларды шығарудағы басты идеялар,тәсілдер мен әдістерді дамыту.
Күтілетін нәтижеАлған нәтижелерді талдау арқылы білімдегі олқылықтарды жою жолдарын қарастырады. Білім-білік дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға жағдай жасау.
Модульдер «АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сын тұрғысынан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».
Қолданылатын әдіс-тәсілдер«Мозайка», «Атаулы 3 сұрақ», «Ойлау пирамидасы», «Ойлан, жұптас, бөліс»
Қолданылатын ресурстарСуреттер, бейнежазба, маркер, стикер, презентация, қайшы, кілей, түрлі түсті қағаздар, қатты қағаздар.
Мастер класс кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекетіМодульдер, ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі Биыл тәуелсіздігіміздің 25 жылдық мерей тойы. Бұл тәуелсіздік әрине бізге оңайлықпен келген жоқ. Дегенмен де қазір біз бейбіт кезеңде өмір сүріп отырмыз. Осы тәуелсіздікпен біздің семинарымыз қатар келіп отырғандықтан, топқа патриодтық әндер арқылы бөлеміз. Келген мұғалімдерге патриодттық әндердің қиындыларын береміз. Сол әндердің жалғасын табу арқылы әр топ мүшелері жиналады.Патриодттық әндердің қиындыларын тарату.«Кең далам», «Елім менің аңсаған», «Атамекен», «Көк тудың желбірегені», «Алға қазақ жігіттері», «Түркістан», «Жаса Қазақстан!», «Желтоқсан желі ызғарлы», «Туған жерім менің, Қазақстаным!».















«Мозайка» әдісі бойынша өлең шумақтарын құрастырып топқа бөлінеді.



Патриодттық әннің бір қатары мен бір қайырмасын айтады. Психологиялық орта қалыптасады.
















Қималар, шумақ өлеңдер
Қызығушылық-ты ояту













Тақырыпты ашу
Тәрбиелік, қолданбалы, практикалық бағыттылық деген тірек үш сөз. ( слайдта тақтада көрінеді) Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығулар:«Ой қозғау» - «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі бойынша. Мұнда жаңа масстер класқа қатысты үш терминді слайдқа жазылған, осы атауларға мынандай сұрақтарға жауап беру.
  • Қайда? Бұл терминдерді Сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?
  • Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіріңіз?
  • Қандай? Осы масстер класта бұл атаулар қандай қолданыста болады?






















  • Сын тұрғысынан ойлай отырып, өз ойларын айтады. Үш атаулы сұраққа жауап береді. Тақырыпты ашады.






















    АКТ, Презентация, үлестірме материалдар















    СТО
    Шығармашы-лық жұмыс Машина, робот, жылқы, құмырсқа, тік ұшақ, поезд, глобус, бәйерек, көпірдің суреттері және сонымен қатар тәрбиелік, қолданбалы, практикалық бағыттары көрсетілген тірек сөздер беріледі. Осы заттарды жасай отырып, жазылған тірек сөздермен байланыстыра отырып, «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша топта ынтымақтаса, бірлесе жұмыс жасау. 13-15 минут уақыт беріледі. Ресурстар таратылып беріледі.Мұғалімдер ресурстарды пайдалана отырып, осы заттарды жасайды. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін пайдаланады.

    Жасалған заттарын түсіндіріп қорғайды. Өз-өздерін бағалайды.
    АКТ Суреттер, бейнежазба, маркер, стикер, қайшы, кілей, түрлі түсті қағаздар, қатты қағаздар.



    ОҮБ және ОБ
    Кері байланыс



















    Кері байланыс _________________

    _________________

    _________________

    Өз ойларын толтырды. СТОБағалау парағы








    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!