Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Математика ҚМЖ 1сынып.
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне пайдасы мол.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Қараша 2018
2652
19 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі: ___________
Оқу ісінің меңгерушісі: ___________
Оқу ісінің меңгерушісі: ___________
Сабақ тақырыбы: | Шамалар. Уақытты бағдарлауОқиғаларды өту кезеңіне қарай орналастыру | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаты: | уақытты бағдарлайды: минут, сағат, күн, апта, ай;тиісті уақыт өлшем бірліктерін қолданады; олардың арасындағы өзара байланысты түсінеді. | |
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: | ||
Ресурстар: | Әр оқушыға арналған:ламинатталған А4 қағаз парағы;маркер. | |
Тірек сөздер | уақыт;бұрынырақ;кейінірек;алдымен; содан кейін; таң; күн; кеш; түн. | |
Сабақтың мақсаты: | Оқиғалардың ұзақтығын негізге ала отырып, уақыт түсінігін жаңа өлшем ретінде енгізу. Түсінуге жағдай жасау және оқиғаларды ретімен орналастыра білуге жаттықтыру. | |
Сабаққа байланысты деректі материалдар | Сабаққа қатысты ескертпелер | |
Сабақта оқушылар оқиғаларды өту кезеңіне қарай орналастырады: ұзақ уақыт аралығындағы оқиғалар (бұрын — кейінірек, алдымен — сосын, ертеде — жуырда), тәулік ішіндегі оқиғалар (таңертең, күндіз, кешке, түнде).Кіріспе тапсырма. Сабақтың басында оқушы лармен уақыт туралы сөйлесіп, олардың уақыт туралы түсініктерін анықтау мақсатында әңгіме жүргізіңіз. Әңгімені балалардың білетін мәліметтерінен бас таңыз. Оқушыларға сұрақ қоя отырып, олардың жауабын тыңдаңыз. Мына сұрақтарды қойыңыз: — Анаң “Енді кеш!” деді. Сендер “кеш” деген сөзді қалай түсінесіңдер? — Таңертең сендер нешеде тұрасыңдар? Мұны сендер қалай біле аласыңдар? — Сен неше жастасың?— Сендер қалай ойлайсыңдар, мына ағаш неше жаста? Қазір уақыт туралы сөйлесетініңізді айтыңыз. Қандай да бір оқиғаның ұзақ уақытқа созылатынын немесе тез арада өтетінін көрсетіңіз. Біз уақыт шамасы туралы білетін боламыз. Бір нәрсені істеу үшін уақыт кетеді. Мысалы, теледидарда бір мультфильм ұзақ болады, ал кейбірі қысқа уақытта аяқталады. Бұл жерде біз мультфильмді көруге кеткен уақыт туралы айтып отырмыз.— Сендер уақыттарыңның тағы да неге кететінін айта аласыңдар ма? (Мектепке барамыз, сабақ оқимыз, ойнаймыз, жүреміз, ұйықтаймыз…)— Сендер қалай ойлайсыңдар, уақытты өлшеуге бола ма? (Иә.)— Қалай ойлайсыңдар, анаң кешкі асты дайындап жатқан кезде не істеуге болады?— Сендер қалай ойлайсыңдар, қайсысына уақыт көп кетеді: көйлекті тігу үшін бе, әлде ағашты өсіру үшін бе?Оқушыларға уақытты қалай өлшейтінін және салыстыратынын, ол үшін қандай құрал қолданатынын, сондай-ақ уақыттың өлшем бірліктерімен танысаты нын айтыңыз. Оқушылардың жаңа материалды толық түсініп, меңгеруі және сабақ үстінде тірек сөздерді дұрыс қолдануы үшін ойын ойнатыңыз. Рөлдер бөліп беріңіз. Оқушылар өздерін аспаз рөлінде елестетіп, түскі ас мәзірін құрастырады (бірінші, екінші, үшінші тағамдар). Содан соң олар өз жұмыстарын ретімен бөліп алып, алдымен ол не істейтінін, содан кейін нені дайындайтынын т.б. айтады. Мысалы, аспаз алдымен сорпаны, кейін бұқтырылған етті, артынан компотты дайындайды. Компот суығанша, салат әзірлейді. Ойынға керек заттардың суретін, ал уақыт болса, тағамдардың суретін салуға ұсыныс жасаңыз. Егер сізде оқушылардың өздері ойлап тапқан тағамдардың суреттері болмаса, олардың атауын жазып қоюды ұсыныңыз. Тапсырма кезінде ламинатталған қағаз парақтары мен маркерлерді қолданыңыз. Оқушылар топтағы рөлдерін өздері бөліп алады. | Тапсырманы орындағаннан кейін бар лық топ ас мәзірлерін таныстырсын. Сабақтағы тірек сөздерді қолдануға жағдай жасаңыз. Оқиғаларды өту кезеңі бойынша орналастыру деген ұғым түсінікті болу үшін алдымен (бұрын), содан кейін (артынан) не болатынын еске түсірсін және қорытынды жа сай отырып нәтижесін шығарыңыз. Оқушылардың назарын мынаған аударыңыз. Олар тапсырманы орындап жатқанда өзіңіздің қандай іс-әрекеттерді орындағаныңызды (бірнеше іс-әрекеттерді) атап беріңіз. Осы оқиғалардың барлығына уақыт кетті. Жаңа ұғымды оқулық пен жұмыс дәптеріндегі жат тығулармен бекітіңіз. Алма қалай өседі? Тапсырманы жалпы сынып пен орындатыңыз. “Алғашында не? Содан кейін ше?” ойынын тапсырманы орындауға дайындық мақсатында жүргізіңіз. Заттардың суретін көрсетіңіз, ал оқушылар сол суреттер бойынша әңгіме құрастыруы тиіс. — … алғашында жидектерді жинайды, сосын тосап қайнатады;— … алғашында мәшинені оталдырады, сосын оны жүргізеді;— … алғашында қоршауды тұрғызады, сосын оны сырлайды және т. с. с.Оқушылардан оқулықтағы алмаағаштың қалай өсетіні және жеміс беретіні туралы суреттер бо йынша әңгіме құрауын сұраңыз. Оқушылар әңгіме айту барысында тірек сөздерді қолданады. Олардан алманы өсіру үшін қанша уақыт кететінін сұраңыз және олардың ойын, болжамын тыңдаңыз. Нақты қанша жыл кететінін білу шарт емес (шамамен айтса болады).Күн тәртібі. Жұптық жұмыс ұйымдастырыңыз. Оқушылардан суреттерді ретімен қоюды және ұл баланың тәуліктің әр мезгілінде не істегені туралы әңгімелеп айтып беруді өтініңіз. Оқушылармен сөй лесу барысында “таңертең”, “күндіз”, “кешке”, “түнде” сөздерін қолдана отырып әңгімелесіңіз. Бірақ “тәулік” сөзін қолданбаңыз.Сөздерді ретімен қойып көр. Оқушылар жұппен талдау жасай отырып, адамдардың нәресте кезінен егде тартқанға дейінгі жасын көрсететін сөздерді ретімен орналастыру керек.Жауабы:нәресте, мектеп жасына дейінгі бала, оқушы, ересек адам, егде адам.Шығарып көр. Берілген тапсырманы топпен орындатыңыз. Оқушылар әртүрлі жемсалғыштарды жасау іс-әрекетінің алгоритмін сипаттап бере алады (ағаштан, пластиктен, қатырма қағаздан және т.б. жасалған жемсалғыш). Олардың идеяларын қолпаштап, мадақтаңыз. Оқушыларға өз алгоритм дерін таныстырғанда сабақтағы тірек сөздерді қолданудың маңызды болып табылатынын ескерту керек.Орындап көр. Бұл тапсырманы үйде орындауға беріңіз. Сыныпта оқушылар жауаптарын айтқаннан кейін олардың жасаған жұмыстары бойынша көрме ұйымдастырыңыз. Бұл жұмыстарды артынан ата-аналар жиналысы кезінде көрсетуге болады. | |
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру | Қосымша тапсырмалар | |
Бұл айдарда оқушылардың математикалық ұғымдарды сауатты қолдануын қалыптастыруға күш салу керек. Олардың өз іс-әрекеттерін түсіндіргенде тірек сөздерді орынды қолдануын қадағалаңыз. | Алдымен не болды? Содан кейін ше? Соңында не шықты? Бұл тапсырмада оқушылар суреттердегі оқиғаларды өту кезеңіне сәйкес нөмірлеп, ретімен жазып шығуы керек.Жауабы:І. 1) үйдің сызбасын сызу; 2) үйдің қабырғасын қалау; 3) дайын үй (1, 2, 3); ІІ. 1) қоспалар; 2) қамыр; 3) торт (1, 2, 3).Оқиғалар реті. Берілген тапсырма тәулік бойындағы оқиғалардың бірінен кейін бірін ретімен жазуға арналған. Оқушылар әрбір суреттің астына оның реттік нөмірін қоюы керек.Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойын ша өз-өзін бағалатыңыз. | |
Бағалау | Оқушылар сабақ соңында:уақытты жаңа шама ретінде танып, ол туралы алғашқы түсінік қалыптастырады;қандай да бір оқиғаның ұзақтығы туралы айту уақыт туралы сөз ету екенін түсінеді;олар оқиғаларды өту кезеңіне қарай ретімен дұрыс қойып үйренеді.Оқушылардың сабақты меңгергенін тексеру үшін мына сұрақтар бойынша қалыптастырушы бағалау жұмысын өткізіңіз:— сендер туғаннан бері қанша уақыт өтті? (Оқушылар өздерінің неше жаста екенін айтады.)— Біз “бір минут күте тұршы” деп айтамыз. Сендер осыны қалай түсінесіңдер? Қанша күту керек: көп пе, әлде аз ба?— Сендер қалай ойлайсыңдар, бір күнде 10 см-ге өсу мүмкін бе? Неге?— Оқиғаларды ретімен орналастыр: жұлдыз құрт, көбелек, қуыршақ.Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо йынша өз-өзін бағалатыңыз. |
Оқу ісінің меңгерушісі: ___________
Сабақ тақырыбы: | Минут | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаты: | уақытты бағдарлайды: минут, сағат, күн, апта, ай туралы білімді меңгереді.алған білімді өмірде қолданады. | |
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: | ||
Ресурстар: | құмсағат;электронды таймер;қабырға сағат;мысал жазылған парақшалар;А3 пішінді қағаздар;түрлі түсті маркерлер. | |
Тірек сөздер | Минут | |
Сабақтың мақсаты: | Тәжірибелік тапсырмаларды орындату арқылы бір минуттың ұзақтығы туралы түсіндіру. Уақыттың өлшем бірлігі “минут” ұғымы туралы түсінік қалыптастыру | |
Сабаққа байланысты деректі материалдар | Сабаққа қатысты ескертпелер | |
Минут — уақыттың өлшем бірлігі. Минуттың аз уақыт екенін, бір минут ішінде тез орындалатын оңай жұмыстарды атқаруға болатынын түсіндіріңіз. Мысалы: қол шапалақтау, секіру, өз есімін қайталап жазу, моншақты жіпке тізу және т.б.Кіріспе тапсырма. Сабақты оқушылармен бірге бір минутта қанша рет қол шапалақтай алатынын (қанша рет секіре алатынын, өз атын қанша рет қай талап жаза алатынын, қанша моншақты рет-ретімен жіпке тізіп шыға алатынын) және т.б. анықтаудан бастаңыз.Ол үшін оқушыларды топқа бөліп немесе бәрінің бірге қол шапалақтауын сұраңыз. Егер тапсырманы топпен орындаса, онда әр топқа, мүмкін болса, құмсағат немесе қоңырау беріңіз, ал жалпы сыныпқа 1 минуттың басталғаны және аяқталғаны туралы белгі беріңіз. Оқушылардан өз зерттеулерінің нәтижесін айтуды сұраңыз. Оқушылардың 1 минут ішінде қанша рет қол шапалақтағанын, секіргенін немесе басқа да іс-әрекетті орындағанын сұраңыз. Оқушыларға минуттың азғана уақыт екенін, бұл уақыт ішінде оңай орындалатын жұмыстарды атқаруға болатынын мысалдар келтіре отырып түсіндіріңіз. Олардан 1 минутта не істеуге болатынын сұраңыз. Жетелеуші сұрақтар қоя отырып, оқушылардың өздері минуттың уақыт өлшем бірліктеріне жататынын тауып айтуына мүмкіндік жасаңыз.Оқушылардың 1 минут ішінде тағы да не істей алатынын болжауды сұраңыз. Оқушылардың жауабын тыңдаңыз. Содан соң тексерсін: ол үшін белгі беріп, уақыттың басталғанын білдіріңіз. Ал оқушылар болжаған іс-әрекетін көрсетуі тиіс. Бақылау жүргізе отырып, оқушылардың қайсысы дәл көрсеткенін айтыңыз. Зерттеу жүргізгеннен кейін 1 минутта орындалатын іс-әрекеттер саны осы іс-әрекеттер дің орындалу жылдамдығына байланысты екенін түсіндіріңіз. Мысалы, дәрігер үшін адамның өмірін құтқару, өрт сөндіруші үшін өртті тез арада сөндіру. Олар үшін әрбір минут қымбат.Зерттеу жүргіз. Тапсырманы барлық оқушы бірге орындасын. Оқушылар 1 минут бойы өз аттарын жазады және неше рет жазғанын санайды. Осы жұмыста сіз оқушылардың жазу дағдыларын тексере аласыз. Бұл тапсырма арқылы оқушылар 1 минуттың қысқа мерзім болғанымен, осы уақыт ішінде бірнеше әрекет істеуге болатынын түсінеді. Тапсырма нәтижесін көрнекі етіп парақшаларға жазып көрсетуге болады. Үлгісі төмендегідей.Мен 1 минутта орындай аламын.Өз есімімді рет,,,,жаза аламын.Қағазға рет,,нүкте сала аламын.Жіпке,,,,,моншақ тізе аламын.Қолымды ,,,,,рет шапалақтай аламын.Орнымда тұрып,,,,, рет секіре аламын. | Суретке қарап неше минут өткенін анықта.Оқушылар оқулықтағы иллюстрацияға қарап электронды сағат бойынша (10:05-тен 10:15-ке дейін) неше минут өткенін анықтайды. Осы сабақта оқушылар уақытты өлшеу құралдарымен (механика лық, электрондық және құмсағат) танысады. Бақылау барысында олардың уақытты электронды сағатпен анықтай алу дағдыларының қалыптасқанын білуге болады.Жауабы:10 минут.Шығарып көр. Тапсырманы жұппен немесе топпен орындатыңыз. Осы тапсырма арқылы оқушыларда 1 минутпен, 5 минутпен есептеу дағдылары қалыптасады. Оқушылар циферблаттағы минуттық тілдің қозғалысы туралы білімдерін бекітеді.Жауабы:10 мин, 15 мин, 30 мин, 5 мин.Сен білесің бе? Бұл ақпарат оқушыларға пайдалы болып табылады. Ересек адамның ағзасы қалыптасқан, сондықтан тұрақты көрсеткіштерді көрсетеді. Сол себепті медицинада ересек адамның тамыры ми нутына шамамен 60—65 рет соғады деп есептеледі.Орындап көр. Тапсырма әр оқушының жеке орындауына арналған. Оқушыларға жүрек тамырының соғысын санауды ұсыныңыз. Әр оқушы 1 минуттағы тамыр соғысының санын санайды. Оқулықта берілген суретке сүйене отырып, білек тамыры арқылы тамыр соғысын қалай есептеуге болатынын көрсетіңіз. Оларға бірдей уақытта бастауға бұйрық беріңіз. Оқушылар жүрек соғысын санауы тиіс. Содан соң бірге аяқтау үшін бұйрық беріңіз. Санап болған соң оқушылардан нәтижесін сұраңыз. Олардың нәтижесі әртүрлі болуы мүмкін. Бұл бала ағзасының белсенді дамып жатқанын көрсетеді. Адамның тамыр соғысы медицинада ересектер мен балалар денсаулығын анықтайтын көрсеткіштің бірі екенін түсіндіріңіз.Ойлан. Тапсырма оқушылардың ойлау қабіле тін дамытуға бағытталғандықтан, әр баланың жеке орындауына ұсыныс жасаңыз. Тапсырманы орындай отырып, әр баланың тоғызқұмалақты неше минут ойнағанын табуы тиіс. Сондай-ақ тапсырма барысында қазақ халқының тоғызқұмалақ ойыны және оның ережесі туралы қысқаша түсіндіре кетіңіз.Жауабы:әр бала тоғызқұмалақты 20 минут ойнады. | |
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру | Қосымша тапсырмалар | |
Тірек сөздер арқылы оқушылардың матема тикалық тілді сауатты қолдануын тексеретін ойын ойнатыңыз. Ол үшін оқушыларды кілем үстіне айналдыра отырғызыңыз. Ойынға барлығы қаты сады. Оқушылар 1 минут ішінде түймелерді санап, оларды бір құмырадан екінші құмыраға салуы тиіс. Ойынды барлық оқушы бір уақытта бастайды. Сіз қоңырау соғып, уақыттың басталғанын айтыңыз. Ал әр оқушы 1 минуттың өткенін шамалап тапсырманы аяқтауы шарт. Оқушылар аяқтаған соң қолын жоғары көтереді, ал сіз әр оқушының уақытын жазып отырасыз. Осылайша барлығы орындап біткенше күтесіз. Содан соң оқушылардың қайсысының дұрыс орындағанын айтасыз. Осы жұмыстан соң тірек сөздер жазылған парақшаларды “Сөздер тақтасына” орналастырыңыз. | Өзіңді тексер. Оқушылар 1 минутта жұмыс дәптеріндегі гүлдер мен доптардың нешеуін бояп шығатынын анықтайды. Қыздар гүлдерді, ал ұлдар доптарды таңдап алуы мүмкін. Осы тапсырманы орын дай отырып, оқушылар минут — белгілі бір уақыт аралығы деген түсінікті бекіте алады, яғни минуттың ұзақтығын сезіне алады. Бұл тапсырма оқушыларды ұқыптылыққа және жылдам орындауға баулиды. Тапсырманы орындап болған соң нәтижесін білу үшін оқушыларға сұрақтар қойыңыз: — 1 минутта неше гүлді (допты) бояй алдың?— Қалай ойлайсың, егер көлемі үлкен болса, сен гүлдер мен доптарды көбірек бояй аласың ба? Неге? | |
Бағалау | Оқушылар сабақ соңында:минут уақыт кесіндісі екенін;бір минут ішінде қандай іс-әрекеттерді қанша рет орындауға болатынын;минуттың уақыт өлшем бірлігі екенін түсінетін болады.Оқушылардың жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін білу үшін мынадай бағалау парағын беруге болады. Бағалау парағында дұрыс және бұрыс пікірлер берілген. Оқушылар дұрыс жауапты “+” таңбасын қою арқылы белгілейді. |
Оқу ісінің меңгерушісі: ___________
Сабақ тақырыбы: | Сағат | Мектеп: |
Күні : | Мұғалімнің есімі: | |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаты: | ||
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: | ||
Ресурстар: | бор;майшамдар;таймер;сағат;әр оқушыға арналып тірек сөздер жазылған парақшалар. | |
Тірек сөздер | сағат | |
Сабақтың мақсаты: | Сағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінікті қалыптастыру: іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақ тығын, яғни 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінуге жағдай жасау. | |
Сабаққа байланысты деректі материалдар | Сабаққа қатысты ескертпелер | |
Астананың 15 жылдығына орай Есіл өзенінің жағасындағы Жеңіс саябағына “Күн сағаты” орнатылды. Сағат стелла тәрізді. Сағат тілдері мен циферблаты қоладан жасалған. Стелланың биіктігі 10 метр. Нақты уақытты анықтау үшін стелладан циферблатқа түскен көлеңкеге назар аудару қажет. Циферблатта көлеңке түсетін 6, 9, 12, 15 және 18:00 сағаттары белгіленген. Жоба авторы — қазақстандық сәулетші Антон Максимов.Кіріспе тапсырма. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру үшін оқулықтағы “Ағаш көлеңкесі” деп аталатын тапсырманы орындатудан бастаңыз. Ол үшін оқушыларды күн ашықта аулаға алып шығыңыз. Алдын ала көлеңкесін бормен сызуға болатындай ағашты немесе басқа нысанды таңдап алыңыз. Көлеңкені сызбас бұрын оқушылар назарын Күнге және ағаш көлеңкесіне аударыңыз. Әр оқушының сызықтың ағаш көлеңкесімен дәл беттесетініне назарын аударғанына көзіңізді жеткізіңіз. Содан кейін оқушыларға 1 сағаттан кейін сыртқа шығып, көлеңкенің қалай өзгергенін бақылайтындарын айтыңыз. Содан соң сыныпқа қайта оралып, сабақты жалғастырыңыз. Оқушылар 1 сағат уақыт өткеннен кейін далаға шығып, осы іс-әрекетті қайта орындайды. Осылайша, олар көлеңкенің 1 сағат ішінде қалай өзгеретінін көреді. Оқушылардан осы уақытта қандай оқиға болғаны және өздерінің не істеп үлгергенін естеріне түсіруді сұраңыз. Оқушылардың жауаптарын тыңдаңыз және бақылаудың қорытындысын жасаңыз. 1 сағаттың 1 минуттан ұзақ уақыт мөлшері екенін айтыңыз. Осы уақыт аралығында көптеген әрекеттерді жасап үлгеруге болады. Тіпті осы уақыт ішінде Жердің Күнге қатысты орны да өзгереді. Егер ауа райының қолайсыздығына байланысты ағаш көлеңкесі туралы тапсырманы орындауға мүмкіндік болмаса, cыныпта мынадай тәжірибе жасауға болады: бірдей үш майшам мен екі таймер алыңыз. Содан соң екі майшамды бірдей уақытта жағыңыз, ал үшіншісін жаңа қалпында қалдырыңыз. 1 минут өткен соң майшамның біреуін өшіріңіз. Ал екінші майшам жанып тұра береді. Екінші майшамды 1 сағат өткен соң өшіріңіз. Содан соң барлық майшамды салыстырыңыз. 1 минутта қанша жанды? (Жаңа майшамнан айырмасы бар ма?) 1 сағатта ше? Осы тәжірибе арқылы 1 минут пен 1 сағаттың ұзақтығы туралы айтуға болады. Оқушыларды уақыттың ұзақтығы туралы ойға жетелеңіз. Уақытты арнайы құралдың көмегімен минутпен, сағатпен өлшеуге болатынын айтыңыз. Осы құралды (сағатты) көрсетіңіз. | Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? Тап сырманы орындауға оқушылардың барлығы қатысуы керек. Оқушылардан барлық сағаттағы тілдердің орналасуындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды табуды сұраңыз. Барлық сағатта минуттық тілдер 12-ні көрсетіп тұр, ал сағаттық тілдер әртүрлі жағдайда орналасқан. Олай болса, сағаттағы уақыт 3-ті, 11-ді, 8-ді, 1-ді, 7-ні, 4-ті көрсетіп тұр деп қорытындылаңыз.Орындап көр. Бұл айдардағы тапсырма оқу шылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Сондықтан оны әр бала өз бетінше орындауы керек. Әр оқушы алдын ала дайындалған бөлшектерден сағат моделін жасайды. Тапсырма ны орындауға қажет қатырма қағаздан жасалған дөңгелек, сағаттың екі тілі, сым темір (сағатқа тілдерін бекіту үшін) және 1-ден 12-ге дейінгі сандар жазылған парақшалар алдын ала дайындалуы тиіс. Тапсырманы орындау қиындық тудырған жағдайда оқушылардан жұптар құрастырып, екі оқушыға бір сағаттың моделін жасауды ұсыныңыз. Сағат моделін жасап болған соң оның тілдерін қозғалта отырып таңертең оянатын уақытты, бірінші сабақ пен сүйікті телебағдарламасының уақытын көрсетуін сұраңыз. Оқушылармен сұхбаттасу барысында олардың қай сысы тақырыпты жақсы меңгергені немесе кімге көмек қажеттігі туралы қорытынды жасауға болады.Шығарып көр. Тапсырманы жұппен орындаты ңыз. Оқушылар жұптаса отырып, сағат модельдері бойынша әр қыздың үй тапсырмасын неше минутта орындағанын анықтайды. Тапсырманы орындау үшін оқушылар сағат пен минуттың өлшем бірліктері арасындағы қатынас туралы білімдерін қолдануы қажет. Тапсырманы орындап болған соң бірнеше оқушыдан жауабын қалай анықтағаны туралы түсіндіруін сұраңыз. Бұл олардың сабақ тақырыбын меңгеру деңгейі бойынша қалыптастырушы бағалау жүргізуге мүмкіндік береді.Жауабы:Маржан — 60 минут; Айжан — 50 минут.Ойлан. Тапсырма оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытуға бағытталған. Сондықтан әр баланың өздігінен орындауын талап етіңіз. Осы тапсырманы орындай отырып, оқушылар уақыттың өлшем бірліктері арасындағы арақатынасты біледі.Жауабы:сағаттың жартысы 30 минутқа тең.Сен білесің бе? Бұл айдарда Астана қаласындағы “Күн сағаты” туралы айтып өтіңіз. Толық мәліметті сабаққа қатысты деректі материалдардан алуыңызға болады. | |
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру | Қосымша тапсырмалар | |
Математикалық тілде сауатты сөйлеуі мен өзін-өзі бағалау дағдысын дамыту үшін оқушыларға жауапты толық беруге, өз ойларын еркін айтуға көмектесіңіз. | Күн тәртібі. Тапсырманы орындау барысында оқушылар кейбір іс-әрекеттерді күнделікті бір уақытта қайта лап істейтінін түсінеді. Сондықтан күн тәртібін кесте түрінде көрсетуге болады. Оқушыларға:— олардың әрқайсысы қай уақытта оянатынын;— сабақ қай уақытта басталатынын;— сабақ қай уақытта аяқталатынын;— қай уақытта ойн
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |