Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек
диаграмма, график түрінде модельдеу
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа
жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі;
ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының
өзара тәуелділігін пайдалану
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы
қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін.
Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін
т.б.
«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген
сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді
таңдайды.
(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жұмыс ережесін келісу
-
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап береміз!
-
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға
аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды
дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты
берілген түріне қарай орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Диаграмманы
пайдалану
Есіңде сақта!
Кейбір есептерді шығару үшін дөңгелек диаграмманы
пайдалану ыңғайлы.Дөңгелек диаграммалар — бұл әрқайсысы есепте
берілген мәліметтерді көрсететін секторларға бөлінген дөңгелек
графиктер.
Дескрипторы:
Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді
шығаруды, диаграмманы оқуды қайталайсың.
|
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын
орындау
«Қар кесегі»
Бір
оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ойтолғаныс
кезеңі.
Шығармашылық
жұмыс
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ойтолғаныс
кезеңі.
5
Тапсырма
Есептегі мәліметтерді
диаграммада көрсет. Дәптерге диаграмма сызып, берілген
мәліметтерді жаз. Есепті шығар.Сүт фермаларының бірі өнімдерін
мынадай арақатынаста шығарады: барлық өнімнің жартысын сүт өнімі
құрайды. Төрттен бір бөлігі – айран, сегізден бір бөлігі – майлы
айран және сегізден бір бөлігі – кілегей. Егер 60 л сүт шығарылатын
болса, онда фермада басқа өнімдер қанша литрден
шығарылады?
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау..
|
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық тапсырмалар.
|