Материалдар / Математика сабағынан 50 сабақ Шамалар арасындағы тәуелділікке есеп шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика сабағынан 50 сабақ Шамалар арасындағы тәуелділікке есеп шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне математика пәнінен 4сыныпка арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2021
524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу

4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды.

(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.






Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Диаграмманы пайдалану

Есіңде сақта!

Кейбір есептерді шығару үшін дөңгелек диаграмманы пайдалану ыңғайлы.Дөңгелек диаграммалар — бұл әрқайсысы есепте берілген мәліметтерді көрсететін секторларға бөлінген дөңгелек графиктер.

Дескрипторы:

Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді шығаруды, диаграмманы оқуды қайталайсың.






Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



«Қар кесегі»

Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.



ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ойтолғаныс кезеңі.

Шығармашылық жұмыс

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ойтолғаныс кезеңі.

5 Тапсырма

Есептегі мәліметтерді диаграммада көр­сет. Дәптерге диаграмма сызып, берілген мәліметтерді жаз. Есепті шығар.Сүт фермаларының бірі өнімдерін мынадай арақатынаста шығарады: барлық өнімнің жар­тысын сүт өнімі құрайды. Төрттен бір бөлігі – айран, сегізден бір бөлігі – майлы айран және сегізден бір бөлігі – кілегей. Егер 60 л сүт шығарылатын болса, онда фермада басқа өнім­дер қанша литрден шығарылады?





Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Білім сандығы» кері байланыс.





















Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«Білім сандығы»

Кері байланыс парағы.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!