Материалдар / Математика сабағында презентацияны қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика сабағында презентацияны қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабақтарындағы студенттердің пәнге деген қызығушылығын арттыру, сақтау және сапалы оқу процесін жасау үшін біз сабақтарда ақпараттық технологияларды белсенді қолданамыз. PowerPoint - сабаққа презентациялар жасау үшін ең қол жетімді және қарапайым. Бұл өте ыңғайлы бағдарлама. Мұғалім сабақта тікелей сурет салу қажеттілігінен босатылады, бұл уақытты үнемдейді, содан кейін экрандағы сурет тақтада бормен бейнеленген сурет емес. Ол ірі, түзу, әдемі, ашық. Осындай сурет бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру өте ыңғайлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
352
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика сабағында презентацияны қолдану

    Тау-кен техникалық колледжінің

математика пәнінің оқытушысы

Калайдарова Ляззат Нурбаевна


Математика - көп уақытты қажет ететін оқу пәні, ол оқушылардан айтарлықтай ауыр және көп өзіндік жұмысты талап етеді. Сондықтан, математика мұғалімінің басты міндеттерінің бірі - математиканы оқыту дағдыларын дамыту, сонымен қатар оқу ойлау және мәдениет элементтерін қалыптастыру болып табылады.

     Ол үшін оқытудың мазмұндық аспектісін егжей-тегжейлі пысықтау және білім алушыларды оқыту бағдарламасының ұғымдық компоненттерін меңгеруге әкелетін, оқушылардың танымдық қабілеттерін, олардың оқу іс-әрекетіндегі белсенділігін дамытуға мүмкіндік беретін, сондай-ақ білім алушылардың коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруды және дамытуды қамтамасыз ететін әдістерді, нысандарды, технологияларды іріктеп алу қажет.    

Математика сабақтарындағы студенттердің пәнге деген қызығушылығын арттыру, сақтау және сапалы оқу процесін жасау үшін біз сабақтарда ақпараттық технологияларды белсенді қолданамыз.

        Қазіргі уақытта математиканы оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану салалары әртүрлі. Жаңа ақпараттық технологияларды ұтымды пайдалану пәнге деген қызығушылықты арттыруға, білімді жақсы меңгеруге, жасөспірімдердің компьютерлік мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді. Дегенмен, кейде математика сабақтарында қолдануға бағытталған және оқулықтың талаптарына, нақты сабақтың мақсаттарына сәйкес келетін оқу бағдарламалық жасақтамасын қайдан алуға болады деген сұрақ туындайды: Оларды өзіміз сәтті жасай аламыз, оп-оңай...

Компьютерлік презентациялар - ақпаратты ұсынудың ең заманауи технологиялары. Сабақта презентацияны қолдану формасы мен орны осы сабақтың мазмұнына, сабақта қойылған мақсатына байланысты. Жаңа материалды оқыту кезінде презентацияны қолдану оқу материалын суреттеуге мүмкіндік береді. Ауызша жаттығулар кезінде презентация тапсырмаларды тез ұсынуға мүмкіндік береді.


        Компьютерлік презентациялардың артықшылықтары:

* Сабақтың үштұғырлы мақсатын жүзеге асыру;

* Оқыту кезінде көрнекілік деңгейін арттыру;

* Сабақта уақытты ұтымды пайдалану;

* Сабақ сапасын арттыру;

* Сабақтың эмоционалды көңіл-күйі;

* Сабақта білім алушылардың жоғары белсенділігі;

* Білім алушылардың ынталандыру деңгейін арттыру;  


PowerPoint бағдарламасында орындалған электрондық презентацияларды қолдану тәжірибесі сабақтың сапасы артатынын көрсетті. Компьютерлік презентациялар - ақпаратты ұсынудың ең заманауи технологиялары.

Математика сабақтары үшін анимациялық сызбаларды қолдану өте маңызды, студенттердің жұмысын диаграммалармен, теоремалар мен тапсырмаларды дәлелдеу үшін сызбаларды, графиктерді, кестені қолдана отырып ұйымдастыру қажет.

PowerPoint - сабаққа презентациялар жасау үшін ең қол жетімді және қарапайым. Бұл өте ыңғайлы бағдарлама. Мұғалім сабақта тікелей сурет салу қажеттілігінен босатылады, бұл уақытты үнемдейді, содан кейін экрандағы сурет тақтада бормен бейнеленген сурет емес. Ол ірі, түзу, әдемі, ашық. Осындай сурет бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру өте ыңғайлы (керемет, рахат).

Геометрия курсынан тақырыптарды түсіндіруде негізгі мәселелердің бірі - көрнекілік мәселесі, дәптерде немесе тақтада жасалған қарапайым геометриялық фигуралардың суреттерінде үлкен қателіктер болатындығына байланысты, заманауи компьютерлік құралдар бұл мәселені оңай шеше алады.

Алгебра және анализ бастамалары сабақтарында "Тригонометриялық функциялар және олардың графиктері" презентациясын қолдану, тригонометриялық функциялардың графигін ғана емес, сонымен бірге олардың түрленуін де көрсетуге болады.

Сабақта презентацияны қолдану оқушылардың барлық қабылдау арналарын –қолдануға мүмкіндік береді, бұл оқу материалын игеру деңгейін арттырады.

Жоба әдісі, өз кезегінде, оқу, ізденуді жүзеге асырады және оқушылардың – жеке, жұптық, топтық өздік жұмыстарына бағытталған.

Жаңа материалды түсіндіру кезінде презентациялар қолданылған кезде студенттер тақырыпқа үлкен қызығушылық танытатыны байқалды. Тіпті пассивті деген студенттер өзі де сабаққа үлкен ықыласпен қатысады.

Компьютерлік презентацияларды қолдана отырып сабақ өткізу кезінде дидактиканың негізгі қағидасы – көрнекілік қолдану сақталады, бұл материалды оңтайлы игеруді қамтамасыз етеді, эмоционалды қабылдауды арттырады және оқушылардың ойлауының барлық түрлерін дамытады.

Осыған байланысты презентацияны қолданып өткізілетін сабақтың бірқатар артықшылықтарын атап өтуге болады:

  • жаңа материалды игеру жақсарады, өйткені визуалды-бейнелі ойлаудың басым болуы нәтижесінде білім алушылар осылайша берілген ақпаратты (түрлі-түсті суреттер, қозғалмалы бейнелер және т. б.) оңай қабылдайды.;

  • жұмыс барысында оқушылардың кеңістіктік және логикалық ойлау қабілеттері қалыптасады;

  • оқушылардың жұмыс қарқынын оңтайландыруға табиғи түрде қол жеткізіледі;

  • компьютерлік анимацияның көмегімен сабақта сергіту сәтін ұйымдастыруға болады, ойын танымдық жағдай жасауға мүмкіндік бар, нәтижесінде сабақ оқу ойынының сипатына ие болады және оқушылардың көпшілігінде оқу іс-әрекетінің мотивациясы артады.

Мұның бәрі компьютерлік презентацияларды қолданатын сабақтың әдеттегі сабаққа қарағанда тиімділігі жоғары екенін көрсетеді.

Сабақтың эмоционалды көңіл-күйі дәстүрлі көрнекі құралдарды қолданудан мүлдем өзгеше екенін атап өткім келеді, тақырыпты оқытудың тиімділігі едәуір артады. Сабақта студенттер жоғары белсенділік танытады. Презентациялар әр түрлі жарыстар мен ойындарды өткізу кезінде сыныптан тыс жұмыстарда да қолдануға ыңғайлы.

Оқушылардың білімін бақылау үшін математика сабақтарында презентацияны қолдану ұтымды емес. Тесттердің әртүрлі түрлерін жасау үшін арнайы компьютерлік бағдарламалар бар. Осындай бағдарламалардың бірі – "My Test" - әртүрлі тест түрлерін жасауға мүмкіндік береді және қолдануда өте оңай. Білімді бақылау үшін презентациялар жасау көп уақытты қажет етеді және ыңғайсыз.

Дәріс – сабақта презентацияны қысқаша мәтін мен негізгі формулалардан тұратын тірек конспектісі ретінде пайдалану тиімді емес. Тәжірибемде көрсеткендей, мұндай сабақтың нәтижелері көп нәрсені қалайды. Егер презентацияға енгізілген мәтін оқулықта болса және студенттер оны дәптеріне қайта жазуға мәжбүр болса, онда бұл жағдайда оқулықпен жұмыс істеу ұтымды болады.

Презентация бүкіл сабақты өткізбеуі керек. Презентацияны тек қажет және презентациясыз өткізуге қиын болатын сабақта ғана қолдану керек. Презентация, мүмкін болса, фронтальды әңгімемен бірге жүруі керек, онда студенттер оқытушының сұрақтарына жауап береді, ал олардың жауаптары слайдтармен бекітіледі.

Математиканы оқытудағы ақпараттық технологияларды қолдану студенттерді оқытуда жеке тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асыруға мүмкіндік береді деп айта аламыз. Мысалы, "математика тарихы" тақырыбы бойынша презентациялар байқауын өткізуге болады. Презентацияны құру фактісі оқу мотивациясын арттыруға ықпал етеді деп ойлаймын. Жалпы, компьютерлік технологияның артықшылықтары тек математика сабақтарында ғана емес, жалпы оқу процесінде де шексіз айтуға болады. Сабақтың тақырыбы қаншалықты күрделі қызықсыз болса да, егер экрандағы оқу материалы әртүрлі түстермен, дыбыспен және басқа эффектілермен ұсынылса, ол кез келген оқушы үшін қызықты болады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!