Материалдар / Математика. Сыныптан тыс іс-шара. 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика. Сыныптан тыс іс-шара. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен 6 сынып оқушыларына арналған "Matemland" сыныптан тыс іс-шарасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2021
4238
31 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Matemland» 
6 сынып оқушылары арасында математика пәні бойынша сыныптан тыс шара. 
Іс-шара түрі: дәстүрлі емес ойын сайыс, топтық жарыс.
Мақсаты: 
Білімділік: Оқушылардың математикадан алған білімдерін толықтырып, пәнге деген қызығушылықтарын ояту.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, шығармашылық қбілетін, белсенділіктерін, сөздік қорын, сөйлей білу, өз тұжырымын дәлелдей білу іскерлігін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, жаупкешілікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, математика туралы нақыл сөздер жазылған қағаздар, есептер жазылған үлестірмелі қағаздар.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі және әдебиеті, география, ағылшын тілі.
Жоспары:

Сәлемдесу (ұран, эмблема).

Таныстыру рәсімі.

1. Логика әлемі (логикалық сұрақтар)

2. Білгірлер сайысы (басқа пәндермен байланысқан математикалық өрнек)

3. Математика әлеміне саяхат (математика пәнінен сұрақтар)

4. Дұрыс па, қате ме? (есептің дұрыс-бұрыстығын анықтау)

  1. Қас-қағым сәт сайысы (әр топ тез-тез сұрақтарға жауап беру керек)

  2. Математика тарихына саяхат

Барысы: Сайысқа екі топ қатысты: «Алғырлар» мен «Тапқырлар». 

«Алғырлар» тобы (6 «А» сынып).

«Тапқырлар» тобы (6 «Ә» сынып). 

«Логика әлемі» бірінші турының қорытындысы бойынша «Алғырлар» тобы 6 ұпай, «Тапқырлар» тобы 2 ұпай жинады.

«Білгірлер сайысы» екінші турының қорытындысы бойынша «Алғырлар» тобы 3 ұпай, «Тапқырлар» тобы 3 ұпай жинады.

«Математика әлеміне саяхат» үшінші турының қорытындысы бойынша «Алғырлар» тобы 5 ұпай, «Тапқырлар» тобы 10 ұпай жинады.

«Дұрыс па, қате ме?» төртінші турының қорытындысы бойынша «Алғырлар» тобы 30 ұпай, «Тапқырлар» тобы 33 ұпай жинады.

«Қас-қағым сәт сайысы» бесінші турының қорытындысы бойынша «Алғырлар» тобы 11 ұпай, «Тапқырлар» тобы 11 ұпай жинады.

«Математика тарихына саяхат» алтыншы турының қорытындысы бойынша «Алғырлар» тобы 3 ұпай, «Тапқырлар» тобы 3 ұпайдан қанжығаларына байдады.

Қорытынды.

Сайыстың қорытындысы бойынша «Алғырлар» тобы 58 ұпай, «Тапқырлар» тобы 62 ұпай жинап, «Тапқырлар» тобы І орынға, «Алғырлар» тобы ІІ орынға ие болды.

Тақырыбы: «Matemland» 
6 сынып оқушылары арасында математика пәні бойынша сыныптан тыс шара. 
Іс-шара түрі: дәстүрлі емес ойын сайыс, топтық жарыс 
Мақсаты: 
Білімділік: Оқушылардың математикадан алған білімдерін толықтырып, пәнге деген қызығушылықтарын ояту.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп, шығармашылық қбілетін, белсенділіктерін, сөздік қорын, сөйлей білу, өз тұжырымын дәлелдей білу іскерлігін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, жаупкешілікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, математика туралы нақыл сөздер жазылған қағаздар, есептер жазылған үлестірмелі қағаздар.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі және әдебиеті, тарих.
Жоспары:

Сәлемдесу (ұран, эмблема).

Таныстыру рәсімі.

1. Логика әлемі (логикалық сұрақтар)

2. Білгірлер сайысы (басқа пәндермен байланысқан математикалық өрнек)

3. Математика әлеміне саяхат (математика пәнінен сұрақтар)

4. Дұрыс па, қате ме? (есептің дұрыс-бұрыстығын анықтау)

  1. Қас-қағым сәт сайысы (әр топ тез-тез сұрақтарға жауап беру керек)

  2. Математика тарихына саяхат

Барысы: Құрметті ұстаздар, оқушылар, көрермендер! Бүгінгі «Matemland» атты сайысымызда 6 - 7 сыныбының оқушылары білімдерін сынамақшы. Ортадағы топтармен таныстыра кетейік: «Алғырлар» тобы мен «Тапқырлар» тобы. 
Ойынымызға төрешілік жасайтын әділ қазылармен тансытыра кетейік. 

Олар математика пәні мұғалімдері: Гүлнар Кемелбековна, Уасила Жангазыевна және Әсел Қуанышевна.

Мәңгі бақи есте қалар, 
Қызықты бір жиын болсын 
Білімдірек шәкірт озар, 
Сұрақтары қиын болсын,- дей отырып сайысымызды бастайық.

Сайысымыздың бірінші туры «Логика әлемі» (екі топқа да 9 сұрақ қойылады, әр сұраққа дұрыс жауап үшін 1 ұпай): 

  1. Айдынның бойы Мираттан ұзын, бірақ Дастаннан кіші. Кім ұзын?

(Дастан)

  1. Бөлмедегі әр бұрышта бір-бір мысықтан және оған қарама-қарсы 3 мысықтан тұр. Бөлмеде барлығы қанша мысық бар?

(4 мысық)

  1. Мақсатта бірнеше алмалар болды. Ол оның тең жартысын жеп, қалған 3-еуін қарындасына берді. Мақсатқа неше алма болды?

(6 алма)

  1. Мына сөздердің қайсысы артық?
    ң е у т д е
    ы у қ о л қ
    м ұ а қ а р
    ұ ж п

(оқулық)

  1. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен қайта келу үшін оны қалай лақтыру керек?

(жоғары)

  1. 100 кг қарбыз ауыр ма, 1т шие ауыр ма?

(1т шие, яғни, 1000кг шие)

  1. Қанша айда 28 күн бар?

(Барлық 12 айда)

  1. Мына сөздердің қайсысы артық ?
    а қ т
    е ф л е т н о
    ө к б л ш к
    а у а л н т р

(телефон)

  1. Сағат 18:00-де сағаттың тілдері (циферфлатта) қандай бұрыш жасап орналасады?
    (жазыңқы бұрыш).

Екінші тур: «Білгірлер сайысы». Бұл кезеңде басқа пәндермен байланысқан математикалық өрнектердің мәнін табу керек (әр сұраққа дұрыс жауап үшін 1 ұпай): 

  1. Қазақ тіліндегі математика.

Өрнектің мәнін табыңдар: 2a + 3b - 4c.

Мұндағы,

a – Қазақ тіліндегі дауысты дыбыстар саны,

b – қазақ тіліндегі сөз табы саны,

с – қазақ тіліндегі жалғаулар саны.

Жауабы:

  1. Қазақ тіліндегі математика.

Өрнектің мәнін табыңдар: 2a + 3b - 4c.

Мұндағы,

a – Қазақ тіліндегі дауыссыз дыбыстар саны,

b – қазақ тіліндегі септіктер саны,

с – қазақ тіліндегі сөз табы саны.

Жауабы:

  1. Тарихтағы математика.

Өрнектің мәнін табыңдар: a+b-c.

Мұндағы,

a – Конституция қабылданған жыл,

b – ҚР тәуелсіздігінің жариялаған жылы,

с – Ұлттық валюта теңгенің жарияланған жылы.

Жауабы:

  1. Ағылшын тіліндегі математика.

Мына есепті шығарып, жауабын екі тілде айтыңдар:

Fifty three minus seventy nine plus twenty seven equals?

Жауабы:

  1. Ағылшын тіліндегі математика.

Мына есепті шығарып, жауабын екі тілде айтыңдар:

Fifty six minus seventy eight plus twenty four equals?

Жауабы:

  1. Географиядағы математика.

Өрнектің мәнін табыңдар: a - 2b - 3c

Мұндағы,

a – Күн жүйесіндегі планеталар саны,

b – тәуелсіз мемлекеттер саны,

с – Жер бетіндегі материктердің алып жатқан көлемі.

Жауабы:


немесе

Үшінші тур: «Математика әлеміне саяхат». 
Екі топқа бірге математика пәнінен сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауап үшін 1 ұпай. 

  1. Бүтін сандар дегеніміз не?

  2. 0-ден кіші сандар қалай аталады?

  3. Пропорция дегеніміз не?

  4. Үш теріс санның көбейтіндісі қандай сан?

  5. Қайсысы үлкен: -1 ме, -10 ба?

  6. 0 саны қандай сан, оң ба, теріс пе?

  7. Теріс санның модулі қандай сан?

  8. Жай сандар дегеніміз не?

  9. 8 бен 12-нің ЕКОЕ табыңдар.

  10. Екі теріс санның қосындысы қандай санға тең?

  11. Қарама-қарсы сандар дегеніміз не?

  12. Таңбалары әр түрлі сандардың көбейтіндісі қандай сан оң ба, теріс пе?

  13. 0 санына қарама-қарсы санды ата.

  14. Жұп сандар 3-ке бөліне ме?

  15. Қайсы үлкен: және ?

  16. қатынасы түріндегі сандар қалай аталады?

Төртінші тур. «Дұрыс па, қате ме?» есептің дұрыс-бұрыстығын анықтау керек. Жауабын дұрыс анықтаған топтың әр мүшесі бір-бір ұпайдан жинайды.
1. 5а-2=3a

2. 4x·2= 8x

3.

4.

5.

6. 4x+2= 6x

7.

8.

9.

10. 7x+x= 8x

11.

12.

Бесінші тур: «Қас-қағым сәт сайысы».  
Ойланайық азырақ, уақытыңды үнемдеп, 
Кім шығады кәнеки, жауабын мен білем деп – келесі сайыс кезегі «Қас-қағым сәт сайысы» деп аталады. Бұл кезеңде әр топ тез-тез сұрақтарға жауап беру керек.
Алғырлар тобына:

1. Ең кіші жай санды ата.

2. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді?

3. Ең кіші үш таңбалы тақ санды ата.

4. 1-ден кіші бөлшектер қалай аталады?

5. Қандай сан бұрыс бөлшекке айналады?

Қандай сандар 5-ке бөлінеді?

7. Тақ сандар дегеніміз не?

8. Ең үлкен екі таңбалы тақ санды ата.

9. Қай кезде ең кіші ортақ бөлім табылады:

  1. бөлімдері

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!