Тақырыбы: Менің
|
|
Мектеп/МҰ:
|
|
|
|
|
ойыншықтарым. Не қайда
орналасқан?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Күні:
|
|
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
|
|
|
Мектепалды
сынып/топ
|
|
Қатысушылардың
саны:
|
|
Қатыспағандардың
|
|
|
|
|
|
|
саны:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқыту
мақсаттары
|
0.1.1.1.Қағаз
|
бетінде бағдарлау, карточкалардағы
геометриялық
|
|
|
|
фигуралардың орналасуын
сипаттау.
|
|
|
|
|
|
|
0.1.1.2.Кеңістікте
бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында,
|
|
|
|
алдында (алды), артында,
(арты), жақын, арасында, қасында.
|
|
Күтілетін
|
|
Барлық
тəрбиеленушілер:
|
|
|
|
|
нəтижелер
|
|
|
|
|
|
|
-сол жақ, оң жақ, үстінде,
астында,
|
алдында (алды), артында,
|
|
|
|
(арты), жақын, арасында,
қасында деген сөздерді пайдалана
|
|
|
|
отырып, кеңістікте фигуралар
мен заттардың орналасуын
|
|
|
|
сипаттайды.
|
|
|
|
|
|
|
Көптеген
тəрбиеленушілер:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- орналасуы бойынша
көрсетілген заттар мен фигураларды табады.
|
|
|
|
Кейбір
тəрбиеленушілер:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-өз бетінше ойыншықтардың
(мысалы мəшинелердің) қозғалыс
|
|
|
|
бағдарларын түсіндіреді жəне
педагогтің тапсырмасы бойынша
|
|
|
|
оларды өзгертеді жəне
сипаттайды.
|
|
|
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
|
Дағдыларын
дамыту:
|
|
|
|
|
|
|
-өзі сұрақ қойғанда жəне
педагог пен тəрбиеленушілердің
|
|
|
|
сұрақтарына жауап берген
кезде лексика мен терминологияны
|
|
|
|
пайдалана алады.
|
|
|
|
|
|
|
Пəндік лексика жəне
терминология:
|
|
|
|
|
|
|
-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында,
|
|
|
|
(арты), жақын, арасында,
қасында.
|
|
|
|
|
|
|
Пікір алмасуға арналған
сұрақтар:
|
|
|
|
|
|
|
Үлгі бойынша фигураларды
жапсырған кезде қалай қателеспеу
|
|
|
|
керектігін
түсіндір.
|
|
|
|
|
|
|
Ойыншықтар қайда тұруы
мүмкін деп ойлайсың?
|
|
|
|
Қандай шылаулар мен көмекші
сөздер заттың орналасқан жерін
|
|
|
|
сипаттауға мүмкіндік
береді?
|
|
|
|
|
|
|
Жазу:
|
|
|
|
|
|
|
Салынған үзік сызықтар
бойынша бастырып сызу.
|
|
|
|
|
|
|
Алдыңғы
білім
|
|
Заттардың кеңістікте
орналасуы туралы алғашқы білім,
|
|
|
|
геометриялық фигуралар мен
денелердің атауы.
|
|
|
|
|
Жоспар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған
|
|
Жоспарланған
іс-əрекет
|
|
|
Ресурстар
|
|
уақыт
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Басталуы
|
Ынталандыру.
|
|
|
|
|
Рефлексия
|
Рефлексия.
|
|
Əліппе-дəптер
|
|
26–30
|
Педагог қорытынды жасап,
балаларды мадақтайды.
|
|
|
|
|
Сабақтағы өз жұмысын
«Сəттілік сатысы» арқылы
|
|
|
|
|
бағалауды
ұсынады.
|
|
|
|
|
Педагог түсіндіреді: егер
қателіктер көп болса, төменгі
|
|
|
|
сатыда көңілсіз смайликті
салуға болады. Қателіктер аз
|
|
|
|
болса, ортаңғы сатыда аузы
түзу смайликті салуға болады.
|
|
|
|
Қателіктер болмаса жəне бала
барлығын жақсы түсінсе,
|
|
|
|
жоғарғы сатыда күлімдеген
смайликті салуға болады.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|