Материалдар / Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері

Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұалімдер мен студенттерге қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2021
390
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

9.2.5.7 маятниктер тербелісі периодының әртүрлі параметрлерге тәуелділігін зерттеу

Сабақ мақсаттары

маятниктер тербелісі периодының әртүрлі параметрлерге тәуелділігін зерттейді

Бағалау критериі

Оқушылар математикалық және серіппелі маятник ұғымымен танысады. Формулалар бойынша маятниктердің периодын, ұзындығын табады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Энергия, Тербеліс

Диалог пен жа зу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Математикалық маятник дегеніміз не?

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық құндылығы бойынша оқушыларды адамгершілікке баулу

Пәнаралық байланыстар

Алгебра.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну,қолдану

Бастапқы білім

Тербелістер және қозғалыстар


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі: «Сергіту сәті»

Миға шабуыл: Үй тапсырмасын сұрау сұрақ-жауап арқылы

Блом таксаномиясы: Жаңа тақырыпты оқу

Музыка

Кітап

Оқулық

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ: Оқушыларға жаңа сабақты түсіндіру үшін топтық тапсырмалар беру.

Тапсырма №1

Қатаңдығы 250Н/м серіппедегі массасы 400г жүктің тербеліс амплитудасы 15см. Тербелістің толық механикалық энергиясын және жүк қозғалысының максимал жылдамдығын анықтаңдар.


Дескриптор

-Есептің берілгенін жазады

-Халықаралық бірліктер жүйесіне келтіреді

- Кинетикалық энергияның формуласын жазады

-Есептеп шығарады


Тапсырма №2

Суретке қарап графиктен жиілікті, периодты,амплитуданы анықтайды

Дескриптор

- Тербелістің түрін ажыратады, ойын тұжырымдайды;

- Период, жиілік,амплитуданы анықтайды


Тапсырма №3


Суретке қарап графиктен жиілікті, периодты,амплитуданы анықтайды

Дескриптор

- Тербелістің түрін ажыратады, ойын тұжырымдайды;

- Период, жиілік,амплитуданы анықтайды



Сабақтың соңы

Үйге тапсырма: есептер шығару

«Басбармақ» әдісімен бағалау

Рефлексия




Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру


Денсаулық және

қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі есептер мен тапсырмалар беріледі

«Басбармақ» әдісімен бағалау


Физика кабинетіндегі техника-қауіпсіздік ережесін сақтау

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін

пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Тексерілді:____________

Директордың ОІЖО Е.Қаратаев


2


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!