«Жаңатоған ауылының №14
жалпы білім беретін мектебі» КММ
6-10 сыныптар
арасында
математикалық квест
сайысы
Математика пәні мұғалімдері: Игембаева
М.Т.;
Киреева
А.Т.
2022 – 2023 оқу
жылы
Қатысушылар: 6-10 сынып білім алушылары (әр
сыныптан 2-2 білім алушыдан қатысады)
Мұғалімі: Игембаева М.Т.; Киреева
А.Т.
Сайыстың
мақсаты: Оқушылардың ой-танымын
арттыру, сөйлеу мәнерін жетілдіру, пікір ұстанымын қалыптастыру,
математикалық термин сөздерінің қазақша баламасын білуге
ұмтылдыру.
Сайыс
барысы: Білімменен сусындаған жас
өрендер, Қош келдіңіз бүгінгі ойын –сайысымызға Бұл күн қалсын
мәңгіге есімізде. Шақырамыз екі топты ортаға Қазылар орнықтырар
әділдікті Кімдердің жауаптары кәміл шықты? Білім мен тапқырлықтың
жарысында Жеңіске жетер дейміз нағыз
мықты!
Құрметті ойынға қатысушылар!
Бүгінгі математикалық квест ойынында сіздерге балалар көптеген
математикаға да басқа да көптеген мектеп пәндерінен сұрақтар мен
тапсырмалар орындауға тура келеді. Ендеше сайысымызды
бастайық.
Квест
тапсырмалары:
І)
Құтқарып ауыр
бейнеттен
Техниканы
үйреткен.
Роботтай –
адамды
Тіл бітіріп
сөйлеткен.
Кәніки, табындаршы кім екен?
(Информатика)
1)Тапсырмасы:
Кім барлық тілде
сөйлейді? (Жаңғырық)
Оны оқу парыз
әркімге,
Оқиды оны әр елде, әр
тілде.
Оқысандар оның әр
элементін
Кездесер ол алдарыңнан әр
күнде. (Химия)
2)Тапсырма: Айжан электронды сағаттың
сағаттық және минуттық сандарының цифрларының қосындыларын тауып
өзара қосты. Қосындының ең үлкен мәнін табыңыз.
(24)
Мен- қызық әрі
тартымдымын,
Өз сырымды картамен
қызықтырамын.
Оқысаңдар ғылымға сендер көз
ашып,
Танисыңдар табиғаттың ғажабын.
(География)
3)Тапсырма: Стакандағы суды ішіп қойса
ішінде не қалады? (ауа,
бу)
Білмегенді
білдірген
Өлшеп киім
кигізген.
Барлық істі
атқарып
Пайдасын елге тигізген. (Еңбек
кабинеті)
4)Тапсырма: Біз күнделікті өмірімізде
қолданып жүрген сандар қалай аталады?
(Араб
сандары)
Ғылымдардың патшасы
атанған,
Евклид, Фалес, Пифагордан
бата алған.
Төзбейтін өтірікке
жалғандыққа!
Ақыл-ойды тәртіпке
келтіретін
Нағыз пән ол қай
пән?
Кім барлық тілде
сөйлейді? (Жаңғырық)
Кім барлық тілде
сөйлейді?
Кім барлық тілде
сөйлейді?
Оны оқу парыз
әркімге,
Оқиды оны әр елде, әр
тілде.
Оқысандар оның әр
элементін
Кездесер ол алдарыңнан әр
күнде. (Химия)
Айжан электронды сағаттың
сағаттық және минуттық сандарының цифрларының қосындыларын тауып
өзара қосты. Қосындының ең үлкен мәнін табыңыз.
(24)
Айжан электронды сағаттың
сағаттық және минуттық сандарының цифрларының қосындыларын тауып
өзара қосты. Қосындының ең үлкен мәнін
табыңыз.
Айжан электронды сағаттың
сағаттық және минуттық сандарының цифрларының қосындыларын тауып
өзара қосты. Қосындының ең үлкен мәнін
табыңыз.
Мен- қызық әрі
тартымдымын,
Өз сырымды картамен
қызықтырамын.
Оқысаңдар ғылымға сендер көз
ашып,
Танисыңдар табиғаттың ғажабын.
(География)
Стакандағы суды ішіп қойса
ішінде не қалады? (ауа,
бу)
Стакандағы суды ішіп қойса
ішінде не қалады?
Стакандағы суды ішіп қойса
ішінде не қалады?
Білмегенді
білдірген
Өлшеп киім
кигізген.
Барлық істі
атқарып
Пайдасын елге тигізген. (Еңбек
кабинеті)
Біз күнделікті өмірімізде
қолданып жүрген сандар қалай аталады?
(Араб
сандары)
Біз күнделікті өмірімізде
қолданып жүрген сандар қалай аталады?
Біз күнделікті өмірімізде
қолданып жүрген сандар қалай аталады?
Ғылымдардың патшасы
атанған,
Евклид, Фалес,
Пифагордан бата алған.
Төзбейтін өтірікке
жалғандыққа!
Ақыл-ойды тәртіпке
келтіретін
Нағыз пән ол қай
пән?
І-сайыс: «Тіліңмен жүгірме,
біліміңмен жүгір»
(мақалдын мағынасы
түсіндіріледі де, қызықты сұрақтар
қойылады)
І сайыстың шарты: Әр топқа
жауап сұрақтардың жасырылған орны жөніндегі нұсқаулық таратылады.
Сұрақты тапқаннан соң жауап беріп парққа
жазады.
1
топ
-
Кім барлық тілде
сөйлейді? (жаңғырық)
-
Астанадан Қарағандыға жету
үшін 2 сағат 30 минут қажет. Ал Қарағандыдан
Астанаға қайтуға 150 минут керек. Неге
олай? (150 минут = 2 сағат 30
мин)
-
Өсімдіктердің қорегіндегі ең
басты элементтер (азот, фосфор,
калий)
2
топ
1.Бұрышты өлшейтін
құрал (транспортир)
2.Автобус ауылға жүріп келе
жатыр. Ол қарама-қарсы бағытта келе жатқан
3 автокөлікті көрді. Ауылға неше
көлік бара жатыр? (1)
3.Қарапайымдылардың зәр шығару
қызметін атқарады (жиырылғыш вакуоль арқылы
сыртқа шығарады)
3
топ
-
Стакандағы суды ішіп қойса
ішінде не қалады? (ауа,
бу)
-
Ашық ыдыстағы су неге
азаяды? (буланады)
-
:
(4 )-5в, мұндағы
х 0,2
(4)
4
топ
-
, мұндағы
х - ( )
-
Жұмбақты
шеш:
Жалғыз бағыт
білері,
Бұрғаныңа
көнбейді.
Жол көрсетіп
береді,
Бірақ өзі
көрмейді.
(Компас)
-
Адамның тыныс алуының
реттілігі (мұрын қуысы, аңқа, көмей,
кеңірдек, бронхы, өкпеқап)
5
топ
-
Жұмбақты
шеш:
Кокке қараған, жұлдыз
санаған.
(Телескоп)
-
Қызыл Кітаптың жарыққа шыққан
жылы: (1948ж)
-
Жеті үйрек ұшып бара жатыр.
Аңшы екеуін атып түсірді. Неше үйрек қалды.
(Екеу, өйткені қалғаны ұшып
кетті)
6
топ
-
Қаздар ұшып келеді. Алдында
бір қаз және оның артында екі қаз. Ең сонғы қатарда бір қаз және
оның алдында екі қаз. Екі қаздың ортасында бір қаз және барлық қаз
бір қатарда ұшып келеді. Барлығы неше қаз?
(Үш
қаз)
-
Жұмбақты
шеш
Құрметтейік
ғалымды,
Ғылымды алға
жылжытқан
Инерция
құбылысын
Айтшы, достар, кім
ашқан?
(Г.Галилей)
-
Жасушаның ашылған
жылы: (1665 ж)
7
топ
-
Жұмбақты
шеш:
Алма түсіп
қасына,
Қасына емес,
басына.
Тартылыс заңын таптым
деп,
Кетті ғалым
асыға.
(
И.Ньютон)
-
Адам бойындағы судың
құрамы: (60-65%)
-
+8 +44-10 -60 , мұндағы
х -2
(40)
8
топ
-
Жұмбақты
шеш:
Туыстарын
шетінен
Өбеді де
бетінен,
Бала-шаға
ұсағын
Баурына
қысады
(Магнит)
-
Өсімдіктердің қорегіндегі ең
басты элементтер (азот, фосфор,
калий)
-
Егер екі түзуді үшінші түзумен
қиғанда ішкі айқыш бұрыштары тең болса ол түзулерді қалай
атаймыз (параллель)
-
топ:
-
Жұмбақты
шеш:
Өзі затты құрайды, теңесуге
таразы сұрайды.
(Масса)
-
Қандай үшбұрыштың табанына
түсірілген биіктігі әрі бисектриса әрі медиана болады
(теңбүйірлі)
-
Адамның тыныс алуының
реттілігі (мұрын қуысы, аңқа, көмей,
кеңірдек, бронхы, өкпеқап)
ІІ-сайыс: «Ақылдассаң
шешерсің, ақылдаспасаң кем көсерсің!»
« 4 сурет 1 сөз »
кезеңі.
(Әр топ оқушылары ақылдаса
отырып, әрбір суреттің дұрыс жауаптарын тауып, қазылар алқасына
табыс етеді, бағаланады, дұрыс жауаптарын кітаптардың бетіне
жапсырылған суреттердің арасынан табады.
Қорытынды. Қазылар алқаларының
қорытындысы бойынша мақтау қағаздармен
марапатталады.