Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Физика

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    Тербелістер және толқындар

    Мектеп: «Озерки ЖОББМ» КММ

    Күні: 9 А

    Мұғалімнің аты жөні: Cоветханов Ә.М.

    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері

    Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

    9.2.5.6- әртүлі тербелмелі жүйедегі тербелістердің пайда болу себебін түсіндіру

    9.2.5.7-маятниктер тербелісі периодының әртүрлі параметрлерге тәуелділігін зерттеу

    Сабақ мақсаты

    1. Математикалық және серіппелі маятниктерді пайдаланып тербелістердін айырмашылығын анықтау.

    2. Әртүрлі параметрлерге тәуелділігін эксперементік түрде қарастыру.

    3.Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістер формулаларын есептер шығаруда қолдану

    Бағалау критериі

    -Маятниктердің тербелістері жайлы физикалық мағынасын түсінеді

    -Тербелістерін параметрлер жолдарын талдап, болжай алады.

    - Математикалық және серіппелі маятниктердің тербеліс формулаларын есеп шығаруда қолдана алады

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер

    Бiлiм мeн ғылымды бipiктipудe eлiмiздiң физика ғылымының дамуына өзiндiк үлeс қoса алатын тұлға қалыптастыру.

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер

    Математикалық маятниктің периоды жүктің ....... тәуелді болмайды.

    Математикалық маятниктің периоды тербеліс .........тәуелді болмайды.

    Құндылықтарды дарыту



    Мятникті құралдар арқылы Жер астындағы пайдалы қазбалар қорына пайдалану

    Пән аралық байланыс


    Есептерді шығару арқылы математика пәнін пайдалану.

    Алдыңғы білім


    Тербелмелі қозғалыс,энергияның түрленуі тақырыбынан алған білімдерін нығайта отырып, әртүлі тербелмелі жүйедегі тербелістердің ұғымын біледі.

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут








    6 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылардың сабаққа қатысуын және дайындығын қадағалау.

    Психологиялық ахуалды қалыптастыру

    Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

    ІІ. «Физикалық диктант» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

    1.Тербелмелі қозғалыс кезінде дененің кинетикалық энергиясы қай жағдайда ең үлкен мәнге ие болады?

    2.Серіппеге бекітілген дененің потенциалдық энергиясы қай жағдайда ең үлкен мәнге ие болады?

    3.Тербеліп тұрған дене траекторясының кез келген нүктесіндегі толық энергия неге тең?













    Өзін өзі бағалау

    Сабақтың ортасы

    10 минут





























    5 минут





















    15 минут





















    «Ойлан-жұптас –бөліс» әдісі (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі,мәтінді оқып топ ішінде талқылайды, ортаға салып қорғайды).

    «Суреттер» физикалық тұрғыда сөйлейді

    Рисунок 1

    Маятник тербелісінің графигі синусойда немесе косинусойда түрінде болады.


    «Сенің ойың қандай» әдісі (Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақ қою арқылы оқушылардың пікірінің қаншалықты толық ашылғанын анықтайды)

    1. Серпімділік күші әрекет ететін дененің тербеліс периоды?

    2.Математикалық маятник деп нені айтады?

    3.Математикалық маятниктің тербеліс периоды неге тең?

    4.Маятник қай жерлерде пайдаланады? неге тәуелді болады?

    «Венн» диаграммасы

    Математикалық маятник Серіппелі маятник

    Овал 2 Овал 3

    Прямоугольник 1

    Ортақ қасиеттері








    «Серпілген сауал»

    Деңгейлік тапсырмалар.

    А – денгей.

    Серіппеде тербеліп тұрған жүк 8 с ішінде 32 тербеліс жасады. Тербелістің периодын және жиілігін анықтаңдар

    В – деңгей.

    Қатаңдығы 9,22 Н/м серіппеге ілінген массасы 0,143 кг жүктің тербеліс периодын және жиілігін анықтаңдар.

    эксперименттік тапсырма

    С-деңгей

    Штатив, жіп, секундомер көмегімен жүйенің тербеліс периодын табу керек.


    Бағалау критерийі

    дескриптор

    Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістерді ажырата отырып түсінеді және формулаларын есептер шығаруда қолдану

    А .тербелістер формуласын пайдалану

    В . берілген құралдар мен жұмыс жасау


    С . Әртүрлі параметрлерге мысалдар келтіру
















    Слайд










    Топтық жұмысқа арналған ресурстар










































    Кітаппен жұмыс







    Сабақтың аяғы

    10 минут











    Кері байланыс :



    Үй тапсырмасы

    «Біздін айналамыздағы сертпелі және математикалық маятниктер» тақырыбына хабарлама дайындандар.

    Слайд









    Стикер

    Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау

    1.Жаңа сабақтың тақырыбын ашу кезеңінде " Ойлан тап, жұптас "арқылы оқушы слайдтағы суретке қарай отырып өз ойын жеткізеді.«Венн» диаграммасы

    арқылы оқушыларға тапсырма бере отырып дұрыс жауаптың бағытында жұмыс істеуін, оқушылардың ойлау қабілетін дамытады.

    2.Қарқын: «Менен сұрақ, сізден жауап»» әдісімен үй тапсырмасын қайталайды. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып логикалық ойлау қабілеті,пәнге деген қызығушылығы артады

    3. Диалог және қолдау көрсету:

    " Сенің ойың қандай " әдісі арқылы айтылым дағдысы қалыптасады.Оқушылар сұрақтарға дұрыс жауап айта алады, сұрақтарға жауап беру барысында мысалдар келтіре алады. Ойын тиянақты жеткізіп үйренеді.

    4.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Советханов Әділет Мұратбекұлы
    25 Қаңтар 2023
    538
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математикалық маятник

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математикалық маятник

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Математикалық маятник тақырыбындағы ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Физика

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    Тербелістер және толқындар

    Мектеп: «Озерки ЖОББМ» КММ

    Күні: 9 А

    Мұғалімнің аты жөні: Cоветханов Ә.М.

    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері

    Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

    9.2.5.6- әртүлі тербелмелі жүйедегі тербелістердің пайда болу себебін түсіндіру

    9.2.5.7-маятниктер тербелісі периодының әртүрлі параметрлерге тәуелділігін зерттеу

    Сабақ мақсаты

    1. Математикалық және серіппелі маятниктерді пайдаланып тербелістердін айырмашылығын анықтау.

    2. Әртүрлі параметрлерге тәуелділігін эксперементік түрде қарастыру.

    3.Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістер формулаларын есептер шығаруда қолдану

    Бағалау критериі

    -Маятниктердің тербелістері жайлы физикалық мағынасын түсінеді

    -Тербелістерін параметрлер жолдарын талдап, болжай алады.

    - Математикалық және серіппелі маятниктердің тербеліс формулаларын есеп шығаруда қолдана алады

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер

    Бiлiм мeн ғылымды бipiктipудe eлiмiздiң физика ғылымының дамуына өзiндiк үлeс қoса алатын тұлға қалыптастыру.

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер

    Математикалық маятниктің периоды жүктің ....... тәуелді болмайды.

    Математикалық маятниктің периоды тербеліс .........тәуелді болмайды.

    Құндылықтарды дарыту



    Мятникті құралдар арқылы Жер астындағы пайдалы қазбалар қорына пайдалану

    Пән аралық байланыс


    Есептерді шығару арқылы математика пәнін пайдалану.

    Алдыңғы білім


    Тербелмелі қозғалыс,энергияның түрленуі тақырыбынан алған білімдерін нығайта отырып, әртүлі тербелмелі жүйедегі тербелістердің ұғымын біледі.

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут








    6 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылардың сабаққа қатысуын және дайындығын қадағалау.

    Психологиялық ахуалды қалыптастыру

    Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

    ІІ. «Физикалық диктант» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

    1.Тербелмелі қозғалыс кезінде дененің кинетикалық энергиясы қай жағдайда ең үлкен мәнге ие болады?

    2.Серіппеге бекітілген дененің потенциалдық энергиясы қай жағдайда ең үлкен мәнге ие болады?

    3.Тербеліп тұрған дене траекторясының кез келген нүктесіндегі толық энергия неге тең?













    Өзін өзі бағалау

    Сабақтың ортасы

    10 минут





























    5 минут





















    15 минут





















    «Ойлан-жұптас –бөліс» әдісі (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі,мәтінді оқып топ ішінде талқылайды, ортаға салып қорғайды).

    «Суреттер» физикалық тұрғыда сөйлейді

    Рисунок 1

    Маятник тербелісінің графигі синусойда немесе косинусойда түрінде болады.


    «Сенің ойың қандай» әдісі (Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақ қою арқылы оқушылардың пікірінің қаншалықты толық ашылғанын анықтайды)

    1. Серпімділік күші әрекет ететін дененің тербеліс периоды?

    2.Математикалық маятник деп нені айтады?

    3.Математикалық маятниктің тербеліс периоды неге тең?

    4.Маятник қай жерлерде пайдаланады? неге тәуелді болады?

    «Венн» диаграммасы

    Математикалық маятник Серіппелі маятник

    Овал 2 Овал 3

    Прямоугольник 1

    Ортақ қасиеттері








    «Серпілген сауал»

    Деңгейлік тапсырмалар.

    А – денгей.

    Серіппеде тербеліп тұрған жүк 8 с ішінде 32 тербеліс жасады. Тербелістің периодын және жиілігін анықтаңдар

    В – деңгей.

    Қатаңдығы 9,22 Н/м серіппеге ілінген массасы 0,143 кг жүктің тербеліс периодын және жиілігін анықтаңдар.

    эксперименттік тапсырма

    С-деңгей

    Штатив, жіп, секундомер көмегімен жүйенің тербеліс периодын табу керек.


    Бағалау критерийі

    дескриптор

    Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістерді ажырата отырып түсінеді және формулаларын есептер шығаруда қолдану

    А .тербелістер формуласын пайдалану

    В . берілген құралдар мен жұмыс жасау


    С . Әртүрлі параметрлерге мысалдар келтіру
















    Слайд










    Топтық жұмысқа арналған ресурстар










































    Кітаппен жұмыс







    Сабақтың аяғы

    10 минут











    Кері байланыс :



    Үй тапсырмасы

    «Біздін айналамыздағы сертпелі және математикалық маятниктер» тақырыбына хабарлама дайындандар.

    Слайд









    Стикер

    Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау

    1.Жаңа сабақтың тақырыбын ашу кезеңінде " Ойлан тап, жұптас "арқылы оқушы слайдтағы суретке қарай отырып өз ойын жеткізеді.«Венн» диаграммасы

    арқылы оқушыларға тапсырма бере отырып дұрыс жауаптың бағытында жұмыс істеуін, оқушылардың ойлау қабілетін дамытады.

    2.Қарқын: «Менен сұрақ, сізден жауап»» әдісімен үй тапсырмасын қайталайды. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып логикалық ойлау қабілеті,пәнге деген қызығушылығы артады

    3. Диалог және қолдау көрсету:

    " Сенің ойың қандай " әдісі арқылы айтылым дағдысы қалыптасады.Оқушылар сұрақтарға дұрыс жауап айта алады, сұрақтарға жауап беру барысында мысалдар келтіре алады. Ойын тиянақты жеткізіп үйренеді.

    4.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Философия Презентация 10 сынып
    25.01.2023
    538
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Советханов Әділет Мұратбекұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации