Материалдар / «Математикалық сауаттылық – заман талабы»

«Математикалық сауаттылық – заман талабы»

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2018
1614
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аннотация


Мектеп бағдарламасы анықтайтын математикалық білімін, іскерлік пен
машықтың барлық жүйесін оқушылардың терең және саналы меңгеруін қамтамасыз ету, математикалық тілді меңгеруге үйрету, оқушылардың нәрселер мен құбылыстардың арасындагы қатынастарды өздігінен орнату, іскерліктерін шыңдау, стандарт емес есептерді шығару , проблемалық ахуалдарға бағдарлануды үйретуге оқушылардың нақтылы шындықты математикалық әдістермен меңгеруіне көмектесу екенін ескерер болсақ, онда оқушыларды логикалық ойлауға үйрету – бүгінгі таңдағы маңызды мәселе.Сол себепті пән мұғалімі Зиядинова Эльмираның
«Математикалық сауаттылық – заман талабы» атты сабағында оқушылардың өз беттерінше жұмыс жасап, логикалық ойлау қабілеттерін тапсырмалар бере отырып шынықтырды.


Аннотация


В работе учительницы математики Зиядиновой Эльмиры на тему : «Математическая грамотность – требование времени»раскрывается тема как прививать учащимся навыки логического критического мышления через целесообразно подобранные доступные задания рисунки , графические изображения, примеры в учебниках на который опираясь учащиеся решают математические задание.

Учитель в своей работе предлагает заранее тщательно подобранные эффективные примеры методики ведения урока с целенаправленными наглядностями в основе которых имеется воспитательный эффект и задания предлагаемые учащимся заинтриговывает их развивают познавательную, мыслительную деятельность, что ведет к творческой, результативный работе.



Annotation


In-process teacher of mathematics Ziadinova Elmira on a theme : "Mathematical literacy - the requirement of time" opens up theme how to inoculate to the students skills of the logical critical thinking through expediently neat accessible tasks pictures, graphic images, examples in textbooks on that leaning students decide mathematical task.

teacher in the work offers beforehand the carefully neat effective examples of methodology of conduct of lesson with purposeful наглядностями in basis of that there are an educator effect and tasks offered to the students заинтриговывает them develop cognitive, cogitative activity, that conduces to creative, effective to work.





























Қысқа мерзімді сабақ жоспары


« «Математикалық сауаттылық – заман талабы»


Мектеп: «Береке» ЖОМ


Мұғалімнің аты-жөні: Зиядинова Эльмира


Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

«Математикалық сауаттылық – заман талабы»


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Математикалық сауаттылық –әр түрлі формада есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру,

Сабақ мақсаттары

«Математикалық сауаттылық» сөзінің мағынасын біледі.

«Математикалық сауаттылық», «математикалық құзыреттілік» ұғымдарын ажырата алады.

Логикалық есептер, мәтін есептер, сандық салыстыруға арналған тапсырмаларды орындай алады.


Бағалау критерийі



«Математикалық сауаттылық» сөзінің мағынасын біледі.

«Математикалық сауаттылық», «математикалық құзыреттілік» ұғымдарын ажырата алады.

Логикалық есептер, мәтін есептер, сандық салыстыруға арналған тапсырмаларды орындай алады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Логикалық есептер, мәтін есептер, сандық салыстыруға арналған тапсырмаларды орындай алады

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Математикалық сауаттылық, құзыреттілік, логика, дәреже

Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер

Математикалық сауаттылық – математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну, әр түрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру, дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту, есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру, математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелелерді шешуде еркін қолдану....

Құндылықтарды

дарыту




Оқушылардың бойында патриоттық сезім және азаматтық жауапкершілік қасиеттерін дарыту,еңбек және шығармашылыққа тәрбиелеу.Бірін-бірі сыйластыққа,пікірін тыңдауға, топпен жұмыс жасауға баулу

Пәнаралық байланыстар

Математика, информатика

Бастапқы білім


«математикалық құзыреттілік» ұғымдары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут


Оқушылармен сәлемдесіп, оларды түгелдеймін. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеремін. Оқушыларды шаттық шеңберінде тұрғызып,«Есімдер акронимі» әдісі бойынша әр оқушыға өз есімдерінің бас әрпінен басталатын тілек айтқызу арқылы жағымды ахуал орнатамын.





О





қушылар жұлдызшаларды таңдап, түстеріне қарай 4 топқа бөлінеді.Әр топ өз түсін үш тілде (қазақша, орысша, ағылшынша) айтады.























Сабақтың ортасы


1.«Конверт сұрақ» әдісінде конверттерге саралаудың «Тапсырма» тәсілінен оқушылардың деңгейлеріне қарай әр топқа арналған тапсырмалар салынады. Топ басшылары өздеріне тиісті конвертті алып, алдымен жеке, кейін жұппен, сонында топпен акылдасып ортак шешімге келіп тапсырманы орындайды:

1. саны қандай цифрмен аяқталады?


Шешуі:екендігі белгілі. 7-ні дәрежелегенде сандардың соңғы цифрлары 7, 9, 3, 1, 7... заңдылығы бойынша құралады. Сонда 4 саннан кейін қайталанады: 100

=1 цифрымен аяқталады.

2. Кітаптың 60 парағының қалыңдығы 1 см екендігі белгілі. Сол кітаптың 240 бетінің қалыңдығы қандай болады?

Шешуі: 60 парақта 120 бет бар

240 бетте 120 парақ. Сол себепті 240 беттің ұзындығы 2 см болады.

Жауабы: 2 см


3. - әртүрлі оң цифрлар. Сонымен қатар . Бұл цифрлардың көбейтіндісін табыңыз.

?


Шешуі:


Жауабы: 120


4. Кітаптың беттерін нөмірлеу үшін 2322 цифр қолданылды. Нөмірлеу 1-ден басталса кітапта қанша бет болғанын анықтаңыз.

Шешуі: Берілген цифрлардың алғашқы 1-ден 9-ға дейінгі цифрлары 9 бет, ал 10-нан 99-ға дейінгі цифрлары 90 бет, 100-ден 2322-ге дейінгі цифрлары бет құрады. Мынадай теңдеу құрамыз:

9+180+3=2322 =711

Сонда, 9+90+711=810 бет

5. Шеңбер ішіндегі сандар беолігі бір заңдылықпен орналасқан. Сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды табыңыз.







Шешуі: Берілген шеңбердегі заңдылық мынадай:

2+3-1=4, 3+4-1=6, 6+9-1=14

22+14-1=35



Қ

(1000;1)

алыптастырушы бағалау. Оқушылар өз-өздерін тексереді. Саралау тәсілдерінің «Бағалау» тәсілін негізге ала отырып оқушылардың қажетілігіне қарай түзетулерді енгіземін және ынталандыру мақсатында смайликтермен бағалаймын.

Сергіту сәті»

Қызықты есеп:Жолаушының бір ешкісі, бір капустасы, бір қасқыры бар. Ол өзеннің бір жағынан екінші жағына екі орынды қайық арқылы өтуі керек. Жолаушы, ешкіні, капуста және қасқырды өзеннен қалай өткізді? Қасқырды ешкімен қалдыра алмайды, ал ешкіні капустамен қалдыра алмайтыны белглі болса?

Шешуі: Ол үшін үшеуін де қадағалаусыз қалмауы керек. Бірінші қатынағанда жолаушы өзеннің ар жағына ешкіні апарады. Екінші қатынағанда жолаушы қасқырды алады, капуста қалады. Өзеннің ар жағына жеткен соң қасқырды қалдырып, ешкіні қайтадан өзеннің бер жағына әкеледі. Үшінші қатынағанда ешкіні қалдырып, капустаны өзеннің ар жағына апарады. Капустаны қалдырады да, өзі бер жаққа қайта оралады. Төртінші қатынағанда ол ешкіні өзеннің ар жағына шығарады.

Алгоритм құру арқылы шешуге де болады:





































































































Сабақтың соңы




«Әңгімелесуші серіктестер» әдісі

Серіктесіңізбен талқылаңыз: 3 үйренген жаңа нәрсе туралы;

Не оңай болды?

Не қиын болды?

Не білгіңіз келеді?






Үйге тапсырма:



1.K+L=?

13

7

6

26





К

L

6

16

27

12

15

54

А) Ә) 13 Б)10 В) 11

2. Сұрақ белгісінің орнына бір заңдылық бойынша қажетті санды қою керек:

1, 4, 12, 15, ?, 48, 144

А) 45 Ә) 18 Б) 30 В) 60

3. Екі санның арифметикалық ортасы 19, ал айырысы 4. Осы сандарды тап:

А) 24 пен 20 Ә) 21 мен 17 Б) 30 бен 26 В) 19 бен 15

4 . Сұрақ белгісінің орнына тиісті санды қой:







А) 28 Ә) 22 Б) 27 В) 16








Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?.«Конверт сұрақ» әдісінде конверттерге саралаудың «Тапсырма» тәсілінен оқушылардың қабілетіне қарай дейгейлік тапсырмаларды орындайды. Қабілеті жоғары оқушыларды алға ілгерілетіп отыру мақсатында қолданамын.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Саралау тәсілдерінің «Бағалау» тәсілін негізге ала отырып оқушыларды ынталандыру мақсатында смайликтермен бағалаймын. Тапсырманы дұрыс , тиянақты және жылдам орындаған топқа «Бас бармақ» әдісімен басқа топтар қолдау көрсетеді.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қауіпсіздік техникасының сақталуын оқушыларға ескерту

Сабақ бойынша рефлексия











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ