Материалдар / Материктер мен мұхиттар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Материктер мен мұхиттар

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
804
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2Мектеп: «Дәмді орта мектебі»ММ

Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Галымжанова Ж.В

Сынып: 5Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыМатериктер мен мұхиттар



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)5.2.6.1- материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар орындай алады: мəтін арқылы материктер мен дүние бөліктердің игерілуі мен зерттелу тарихын біледі.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Физикалық картаны пайдаланып материктер мен дүние бөліктерін картадан анықтайды және көрсетеді. Кейбір оқушылар орындай алады: материктердің игеруі мен зерттелу тарихына сараптама кесте жасай алады.

Бағалау критерийі
  • Материктер мен дүние бөліктерін игереді
  • Зерттелу тарихын сипаттайды
  • Картадан материктер мен дүние бөліктерін көрсетіп,
  • жұмыс істейді


    Тілдік мақсаттар

    Оқылым:Мəтінді оқи отырып, материктер мен дүние бөліктерінің игерілуі мен зерттеу тарихын зерделейді.Тыңдалым: бейнематериалдарды, топпен тапсырмаларды орындай отырып, бір-бірін тыңдайды, пікір алмасады.Айтылым, жазылым: Оқушылар суреттерді қолдана отырып, материктер мен дүние бөліктерін ауызша сипаттап, анықтамасын жазып алады.

    Құндылықтарға баулу



    Материктер мен дүние бөліктерін игерілуі мен зерттелуін анықтай отырып, мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипатынбойларына сіңіріп, оны қорғау шараларын ұғындыру.

    Пәнаралық байланысДүниетану пәнінен өткен тақырыпты негізге ала отырып жұмыс атқарады.

    Алдыңғы білім

    4 – сыныпта дүниетану пәнінде материктер жайлы деректер туралы алғашқы түсініктері қалыптасқан.



    Сабақ барысы






    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    3-минут
    Сыныптың ахуалын, уәжін қанағаттандыру, топқа бөлу.Психологиялық ахуалды дұрыстау. «Ауа райы» әдісіОқушыларды«Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу.





    (материктер) 1-топ «Еуразия» 2-топ «Африка», 3-топ «Америка» 4 – топ: «Аустралия». Оқушыларды 4 топқа бөлу.

    1-слайд
    Сабақтың ортасы 3-минут





















    14– минут

    остер құруға 4 минут, қорғауға 10 минут)









































    2- минут







































    2-минут

































    2-минут





    5-минут













































































    5 - минут































    4-минут
    Мақсаты: Жаңа сабақты ашу үшін оқушыларға жасырын бейнематериал (материктер туралы) көрсету. (М) Біз не жайында бейне материал көрдік? Сіздердің ойларыңызша қандай тақырыпты бастағалы тұрмыз? және т.б (Оқушылар тақырыпты ашып, материктер екенің айтады).

    (М) Осы бейнематериалға сүйене отырып бүгінгі тақырыпты бастаймыз, ол үшін біз топпен келесі тапсырмаларды орындаймыз.

    «Ақылды үкілер» әдісі(О)Мәтінмен жұмыс 4 топқа мәтінмен жұмыс бере отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру.1 – топ: Материктер мен дүние бөліктері туралы жалпы сипаттама.2- топ: Материктердің зерттелу тарихын кестеге толтырады.3 – топ: Тақырыпқа сай сұрақтар әзірлеу.4 – топ: Кескін картаға материктерді түсіру.

    Бағалау критерийлері

    Мұғалім: (Д) Дүние бөліктері әртүрлі сандармен белгіленген. Сандарға сәйкес дүние бөліктерінің атауларын жазыңыз. 1) _________________________2) _________________________ 3) _________________________4) _________________________5) _________________________ 6) _________________________









    (Д) Тірек сөздерді бөліп беру. 1.«Пангея» 2. «Лавразия»3. «Гондвана»4. «Қазіргі материктерОқушы іс-әрекеті: Тірек сөздерге қажетті сөздерді таңдап алу.Сөздер: Еуропа, Азия, Африка,Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Үндістан, Аустралия, Антарктида

    Бағалау критерийлері

    Сергіту сәті. «Броундық қозғалыс» әдісі, мақсаты оқушыларды сергіту әрі жұпқа бөлу.



    (М)Жұптық жұмыс. «Семантикалық кесте»Оқушылар әр саяхатшының зерттеген аймағына,зерттелу нәтижесіне баға берулері қажет.













    «Сократтық сұрақтар» әдісіОсыдан кейін зерттеу нәтижелері бойынша талқылау жүргізеді. Қандай зерттеушілердің нәтижесінде материктер ашылды?Осы материктің ашылуына тағы қандай зерттеушілер үлес қосты?Қалай ойлайсың материктердің ашылуы қазіргі таңдағы оның игерілуіне қандай әсер етті?Бағалау критерийлері



    (М): Дара жұмыс карта арқылы номенклатура тапсыру. Еуразия, Африка, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Аустралия, Антарктида, Азия, Еуропа.

    Бағалау критерийлері























    Жаратылыстану оқулық «Атамұра»46-48 бет
    Сабақтың соңы

    3 - минут















    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:Сабақ кезінде сіз не істедіңіз (тізіп), атап жазыңыз.Ойланыңыз, жұмыс жақсарту үшін, сізге нені өзгерту қажет? Жетістік шкаласы бойынша өз әрекетіңізді анықта.Төмендегі берілген фигуралардан таңдап тақтаға жапсырыңыз.Жетісітік шәкілі Мен жұмысты орындай алар едім . . . Менің нәтижелі жұмыс жасауыма, не жетіспегендігін бүгін түсіндім. Мен бүгін бүкіл күшімді салып жұмыс жасадым. Менде бәрі нәтижелі болды. Мен тырыстым, алайда барлығын орындай алмадым. Мен бүгін жұмысты нашар жасадым.



    Үй тапсырмасы: Материктер мен олардың бөліктерінің зерттелу тарихы бойынша хабарлама дайындандар (өз таңдауың бойынша)



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушы-ларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Бүгінгі сабақта мен оқушыларға бейнематериал көрсету арқылы тақырыпты ашу бағытын қолданамын. Сабақтың ортасында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін «Ақылды үкілер» әдісін пайдаланым. Бүгінгі алған білімдерін бекіту тапсырмалар, оқушылардың дамуына септігін тигізетін стратегиясын қолданатын боламын. әдісі тақырыпты қорытындылау үшін қолданатын боламын.Басқа оқушыларға қарағанда қабілеттіоқушыларға зерттеу, болжам жасау стратегиясын қолданамын.

    Денсаулық сақтау технологиялары.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?










    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?








    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!