Материалдар / Мәтін , 3- сынып

Мәтін , 3- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды 3- сыныпқа сабақ беретін ұстаздар қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2018
1286
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ тіліКүні: Сынып: Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ тақырыбыМәтін және оның түрлері
Оқу мақсаты:3.2.1.1 тірек сөздер/көмекші сөздер арқылы мəтін құрастыра отырып, оның түрлерін (əңгімелеу, сипаттау, пайымдау) анықтау жəне құрылымдық бөліктерін анықтау;3.3.5.1 берілген тақырып бойынша мәтін құрастыра отырып, оның жоспарын құрастыруды үйрену;3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтай алады.Көптеген оқушылар: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.Кейбір оқушылар: Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

Мәтін туралы түсінігі;Мәтін бөліктерін ажырата алуы;Мәтін түрлерін ажырата алады.
Тілдік мақсаттар

Мәтін, кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды.

Құндылықтарды дарыту



Осы сабақта балалардың бойына адамгершілік, имандылық,отбасы құндылықтарын меңгереңд.

Пәнаралық байланыстарӘдебиеттану,дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Иетерактиваті тақта,қима қағаздар,
Бастапқы білім

Мəтін түрлері мен құрылымдық бөліктері тақырыбына негізделіп меңгертіледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Оқушының іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақтың басы 15 минут

Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз»Шеңберге жиналып, жүрек шарды ұсына отырып бір-біріне есімінің бастапқы əріпінен басталатын жылы лебіз, тілек айту.Топқа бөліну: «Сиқырлы дорба» әдісіСиқырлы дорбадағы сыйлықтарды ала отырып, топқа бөлінеді. Қораптың ішінде сөздер жасырылған. «Әке» , «Ана» , «Бала» тобы болып үшке бөлініп отырамыз.

Топтағы топ басшыны «Ыстық бауырсақ» әдісі арқылы анықтаймыз.

Үй тапсырмасы : «Жеміс ағашы» әдісі Әр топтан екі оқушы жеміс ағашындағы жемістерді ала отырып өткенді қайталау сұрақтарға жауап береді. Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында сұрақ-жауап.



Оқушылар шаттық шеңберін құрып, ыстық лебіздерін білдіреді.

Топқа бөлініп, топтасып отырады.I топ -«Әке»II топ - «Ана»III топ - «Бала»

Ыстық бауырсақты бір оқушыға ұсынып, фонетика әлеміне сахат жасаймыз.

Таңдап алынған жемістердің сыртында сұрақ жасырылған, сол сұраққа жауап береді.





Сабақтың ортасы 15 минут

Оқулықпен жұмыс41-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтіннің не туралы екенін анықтап, мəтінді мазмұндайды. Мəтіндегі негізгі ойды анықтайды. Мəтіннің түрін жəне бөліктерін анықтайды. Мəннің неліктен «Ағаш ек» деп аталғаны туралы өз көзқарастарын білдіреді.I топ: Мәтіндегі негізгі ойды анықта.II топ: Мәтіннің түрін ажырат.Неліктен?Ш топ: Мәтіннің бөліктерін ажыратып ,жоспар құр.

42-жаттығу. Өлеңнің ұйқасын тауып жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.

Берілген тақырып бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру.

43-жаттығу. «Табиғатты қорғау үшін не істеу керек тақырыбында пікір білдіруге арналған сұрақтар құрастыру үшін топтық жұмыс жасайды. Топта берілген тапсырма бойынша талқылау жасайды. Арнайы берілген суреттерге құрастырған сұрақтарын жазады.









Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды.

Мұғалім оқушыларға топтық жұмысты орындау жəне оны қорғаудың мақсаты мен қойылатын талаптарын белгілейді. Үлгі:

  • тапсырманы орындау барысында тақырыптан ауытқымау;


  • сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау.


  • Сабақтың соңы10 минутКері байланыс: « Таста да, таңда!»әдісіСабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында не білгендерін, не үйренгендерін қағазға жазады. Оны умаждап көрсетілген ыдысқа лақтырады. Әр топтан бір оқушы шығып өз тобынан умаждалған қағаздың бірін алып оқиды.Талқыға салады.Сабақтан алған әсерлерін смайлик арқылы көрсетеді.





    Үй тапсырмасы

    44-жаттығу. Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Сөздерді мағынасына қарай орналастырып, өлеңді оқиды. Өлеңнің мазмұнына талдау жасап, өз пікірлерін білдіреді.Шығармашылық тапсырма.Топ аттарын мәтінің тақырыбы етіп алып, мәтін құрастыру.Құрастырған мәтініңнің түрін, бөлігін ажыратып, жоспар құрып келу.

    Оқушыларға ақ қағаздар таратылады.Берілген тапсырманы мұқият орындауын ескертеді.



















    Үй тапсырмасы түсіндіріледі.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ