Сабақтың тақырыбы: Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не? | Мұғалімнің аты-жөні:Айдекова МКүні: 05.11.18 |
СЫНЫП: 2В
| Қатысқан оқушылар саны: 26
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | мәтіннің мазмұнын болжайдыкөмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайдыбас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтайдыТаза жазады
|
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:оқушылар сөздерді буынға бөліп айта алады(айтылым),Сызба арқылы жаза алады(жазылым),Тапсырманың орындауын айтқанда,бір-бірін мұқият тыңдайды(тыңдалым)
Негізгі сөздер мен тіркестері:дыбыс,сөйлеу БілімқұмарСыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған тармақтар:сөйлеу дегеніміз не?Айтылым бойынша ұсыныстар:дыбыстарды сызбамен көрсету |
Құндылықтар | Сыйластық, жауапкершілік Рухани жаңғыру Ұлттық бірегейлікті сақтау құндылықтарды салт-дәстүріміз, ұлттық ойындар, ұлттық тағамдарды қастерлеуге бағыттау
|
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Заряд алу» Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша келу керек.
|
. |
Сабақтың ортасы15 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Жалғасын тап» Мәтіннің басы оқылады олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады.«Мәтін дегеніміз не?Оқы. Салыстыр.Қай қатарда сөз берілген?Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспаған?Қай сөйлемдерің орнын ауыстырып айтуға болмайды? Неліктен?Мәтінді көшіріп жаз. |
Оқулық,мәтіндер.
|
| ҚолдануДәптермен жұмыс.Сұрақтарға жауап жаз.Ж.ЖСыныпта қанша оқушы бар?Оның нешеуі ұл бала, нешеуі қыз бала?Сыныптастарың бір-бірімен тату ма? SWOT - талдауБұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, мүмкіндіктері бағаланып, қауіп-қатерлері туралы нақты дәлелдер келтіріледі3.4. Жұптық, өздік жұмысы. | . |
Сергіту сәті3 минут |
«Бұзық телефон» ойыныШаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. | телефон |
Сабақтың соңы10 минут минут | Синтез"Таңда да таста" әдісі | допі |
Бағалау3минут
Кері байланыс4 минут
Дескрептор | Басбармақ әдісі арқылы
Үйге тапсырма:5. 72-бетте.
«Жетістік» баспалдағы.
− мәтіннен жанрды анықтайтын сөздерді табады;− мәтіннің жанрын анықтайды.− сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтайды;− сөйлемдерді дұрыс құрастырады;− бас әріп пен тыныс белгілерін дұрыс қолданады.
| Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Қосымша тапсырмалар беру
| Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Смайликтер Қалыптастырушы бағалау | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс тех қауіпсіздігін сақтау |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:
2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:
2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |