Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мәтін және оның түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән Қазақ тілі |
Сабақтың тақырыбы: Мәтін және оның түрлері № 41 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қатысқан оқушылар саны: 21 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту. Оқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.3.1.1 – мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу, музыка, дүниетану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрі, ресурс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут
Слайд көрсету |
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Қазақ тілі – өмірің де өлең
де Сандар сөйлейді топқа бөлу /оқушылар өздері құрастырып 3топқа бөлініп отырады/ Топ ережесін таныстыру Сабақтың мақсатын таныстыру ҮШТІЛДІЛІК Мәтін-ТЕКСТ-Text /ТЭКСТ/ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут |
Жүгірме диктант 1.Сынып оқушылары терезе алдындағы гүлдің топырағын қопсытады . Оған уақытылы су құйып тұрады 2.Құмырадағы гүл өте әдемі. Оның қып-қызыл гүлдері көздің жауын алады. Хош иісті гүлдер мұрныңды жарады. 3.Айболға мұғалім ескерту жасады .Өйткені ол гүлді жұлып алып, мұғалімге ұсынған еді. А) тексеру Ә) Мәтіндерге сұрақ қою Б) Түрлерін анықтау Оқушылар оқулықтағы негізгі анықтамаларды жұппен оқып , топтан бір оқушы айтып береді танысады. Сен маған,мен саған» әдісі
- Мәтін дегеніміз
не? Оқушы гүлді күтуі Сипаттауы Пайымдауы. Әрқайсысының мазмұнына лайық көрсету . СЛАЙД көрсету
- Мен сөз жасырдым. Бұл сөз екі сөзден
құралып тұр. Қайың-
суреті |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану Үш топта "Түйе" тақырыбына мәтін
құрайды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
Көңілді күн |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Бағалау парағы 3-топқа тастаймын топпен жасап бір оқушы қорғайды.
|
Топтық жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау Кері байланыс 3 минут |
1. Мәтін мағына жағынан өзара байланысқан,
екі немесе одан да көп сөйлемнен
құралады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: «Менің сыныптасым» әңгімелеу мәтін құру. Ереже жаттау . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Менөз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Рефлексия «Данышпан үкі». Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін білу. Мұғалімдерге берілетін рефлексия.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |