Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
8
мин.
|
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып
оқушыларын түгелдеу.
Топқа
бөлу:
Оқушылар бұрыш, радиан, градус
деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы
топтарға бөлініп отырады;
Ітоп:«Формула»,
ІІ
топ:«Жүйе»,
ІІІтоп:«Әдіс»
Топтар топ ережесін сақтайды ,
өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ
мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын
қадағалайды.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе
тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы
көңіл күй сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
“Бір минут”
әдісі
|
Бір ерігіп отырған бай
Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп
болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп
біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше
жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен
боламын?
Жауабы: 4 жылдан
кейін.
“Бір минут”
әдісі арқылы өткен тақырыпты еске
түсу.(Әр топтағы оқушылар тақырып бойынша кезегімен бір минут
тоқтаусыз, қатесіз сөйлейді)
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша
ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша
жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
Оқушылар сұрактарға жауап
береді
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап
береді.1-балл
-3-ші сұраққа жауап
береді.1-балл
Бағалау
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
8-сынып.
|
Сабақтың
ортасы
10
мин.
Жеке
жұмыс.
|
«Топтық әңгіме»
әдісі
2.143
Есеп
Бір айналымды шахмат турнирінде
(әр шахматшы қалғандарының әрқайсысымен бір-бір рет ойнап шығады)
барлығы 78 партия ойналған. Бұл турнирге қатысқан шахматшылар санын
табыңдар.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір-
біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың
тапсырмасын алмасып тексереді.
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені
толтырады.
|
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ФДК
экраны
8
сынып,
Алгебра
Шыныбеков
«Атамұра»
2018
|
Жеке
жұмыс.
10
мин.
|
2.144
есеп
Катер өзен ағысымен 18 км
жүрген соң өзен ағысына қарсы 20 км жүріп, барлық жолға 2 сағат
жұмсады. Егер катердің тұнық судағы жылдамдығы 20 км/сағ болса,
өзен ағысының жылдамдығын табыңдар.
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша
есепті орындайды
|
Дескриптор:
-Теңдеулер жүйесі
арқылы жазады
1-балл
-Берілген есептің жауабын дұрыс
табу 1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК
экраны
8-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2018
|
Жеке
жұмыс.
7
мин.
Жазылым.
|
А
және В қалаларының арақашықтығы 260 км. Автобус А-дан В қаласына
қарай 2 сағат жүргеннен кейін 30 минут кідірді. Сондықтан В
қаласына кестеде көрсетілген мерзімде жету үшін жылдамдығын 5
км/сағ-қа арттыруға мәжбүр болды. Автобустың бастапқы жылдамдығы
қандай?Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау
дағдысы мен индивидуалдық шешім қабылдау қабілеті
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.
Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп жауабын
табады.
|
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК
экраны
қосымша
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Төрт
сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша
түсінгеніңді жаз.
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы
тұжырымдайды.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
Төрт сөйлем әдісі бойынша
берілген тапсырманы толық орындайды.
Оқушылар бір-бірінің
сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
«Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
|
ДК экраны8-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2018
|