|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеулер |
Мектеп: №7 С. Ерубаев атындағы мектеп – интернат |
|
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сиздикова Жанна |
|
|||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтінді есептерді шығару |
|
|
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; 8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу; |
|
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сызықтық теңдеу, квадрат теңдеу, рационал теңдеу, формула, Виет теоремасы, жылдамдық, жол, түбір Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Квадрат теңдеудің түбірлері есептің шартын қанағаттандырады ма? Мәтінді есепті шешудің алгоритмін құрыңыз. Мәтінді есепті математикалық тілге аудару дегеніміз не? Квадрат теңдеу құрастырыңыз. Квадрат теңдеудің шешімін табамыз. Бөлшек – рационал теңдеу құрастырыңыз. |
|
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Логикалық ойлау, есте сақтау, салыстыру және елестету қабілеттерін дамыту. Жұптық жұмыста – өзара сыйластық, ынтымастық, бір-бірін құрметтеу, адамгершілік, бағалауда – шыншылдық, жарқындылық. |
|
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика |
|
|||||||||
|
Алдыңғы білім |
Квадрат теңдеудің түбірлерін табуды біледі. Бөлшек – рационал теңдеулерді шығара алады. |
|
|||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
||||||||
|
Сабақтың басы (11 мин) 2 мин 3 мин 3 мин 3 мин |
Сәлемдесу, түгелдеу. Сабақтың басына рефлексия жүргізу
Оқушылар стикерлерді алады. Стикерлерде теңдеулер жазылады. Сол теңдеу түрлері бойынша бөлінеді. А) сызықтық теңдеулер Б) квадрат теңдеулер В) бөлшек – рационал теңдеулер
«Көршіңді тексер» әдісімен, жұптық жұмыс Бір – бірін слайд арқылы тексеріп, бағалайды. (+ ,-)
|
Рефлексия парағы
Стикер
Слайд№1 |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы (21 мин) 6 мин 9 мин 6 мин |
«Бірге ойлаймыз» әдісімен топтық жұмыс. Топтарға үлестірмелер таратылып беріледі, үлестірмелерде жазылған есепті постерде шығарады. Постерлерді көрші топ слайд арқылы тексереді және бағалайды .
Үлестірме №1 Бірінші сан екінші саннан 10-ға артық және олардың көбейтіндісі 119-ға тең.Осы сандарды тап. Үлестірме №2 Бірінші сан екінші саннан 16-ға кем және олардың көбейтіндісі 192-ге тең.Осы сандарды тап. Үлестірме №3 Біреуі екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 567-га тең.Осы сандарды тап. Дескриптор :
Топтар бір – бірін слайд арқылы тексереді. Қалыптастырушы баға «Бағдаршам» әдісімен жүргізіледі. 2.Тақтамен жұмыс «Стоп кадр» әдісімен. Тақтада №205, 206, 207 есептер шығарылады. №205
№206
№207
Дескриптор:
Мұғалім қалыптастырушы бағалауды «Бас бармақ» әдісімен жүргізеді.
Оқушыларға тапсырмалар жазылған конверт таратылып беріледі, оның ішінде үш нұсқада үлестірмелер болады : «А» деңгейі – жасыл түсті; «В» деңгейі - сары түсті; «С» деңгейі – қызыл түсті. Оқушылар өз қалауына және білім деңгейіне қарай үлестірмелерді таңдайды, өз бетінше жұмыс жасайды, өзін өзі тексереді. «А» деңгейі Қосындысы 22-ге, ал квадраттарының қосындысы 250-ге тең екі санның кішісін табыңдар. Дескриптор:
«В» деңгейі Тізбектей алынған екі натурал санның квадраттарының қосындысы олардың көбейтіндісініңимәнінен 157 –ге артық. Осы сандарды табыңдар. Дескриптор:
«С» деңгейі Екі санның арифметикалық ортасы 7-ге, ал квадраттарының айырымы 56-ға тең. Осы екі санның квадраттарының қосындысын табыңдар. Дескриптор:
Оқушылар өзін – өзі тексереді. Қалыптастырушы баға «Бағдаршам» әдісімен жүргізіледі. |
Постер
Үлестірмелер
Слайд№2 Түрлі – түсті қағаздар
Оқулық 8-сынып «Алгебра», А.Е.Абылкасымова, З.А.Жумагулова, А.Абдиев, В.Е.Корчевский Алматы, «Мектеп»2016
Үлестірмелер
Слайд№3 Түрлі – түсті қағаздар |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы (8 мин) 4 мин 2 мин 2 мин |
ҰБТ – ға дайындық есебінде, математикалық сауаттылық пәні бойынша екі логикалық есеп қарастырамыз. Оқушылардың логикалық ойлау дағдысын көтереміз. 1 . Қазір әкесі 54 жаста .Баласы 20-да, қызы 6-да. Неше жылдан кейін баласы мен қызының жастарының қосындысы әкесінің жасына тең болады? А) 28 В) 20 С) 26 Д) 24 Е) 30 2 . Қоржында 8 көк, 11 қызыл және 4 қара түсті доптар бар. Қоржынға қарамастан ең кемінде неше доп алынса, олардың арасында бірдей түсті екі доп міндетті түрде табылады? А) 2 В) 3 С) 4 Д) 5 Е) 6
2. Рефлексия (сабақ соңына) 1. Нені білемін? 2. Ненi білгім келеді?
3. Үйге тапсырма №209, 210, 211 есептер |
Слайд№4
Рефлексия парағы
Оқулық 8-сынып «Алгебра», А.Е.Абылкасымова, З.А.Жумагулова, А.Абдиев, В.Е.Корчевский Алматы, «Мектеп»2016 |
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
||||||||
|
Саралау тапсырмалары оқушыларға деңгейлеріне қарай беріледі.Өз қалауларымен орындайды. Сабақ басында қабілеті жоғары оқушыларды диалогка тарту және сабақтың екінші бөлімінде деңгейлік тапсырмалармен жұмыстандыру. «Бағытыңды таңда» әдісі арқылы саралау жүргізіледі.
|
1.Оқушылар өзін-өзі, өзара бірін - бірі бағалайды. 2.Мұғалім бағалауы. Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ», «Бағдаршам» әдісімен жүргізіледі. Сонымен қатар бағалау «Стоп кадр», «Көршіңді тексер» және «Бірге ойлаймыз» әдістері арқылы жүргізіеді. Оқушылар өзін өзі тексеру арқылы деңгейлік тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындай алғандығын анықтап, өзінің көрсетілген оқу мақсатына «жеткендігін» не «талпынатындығын» бағалайды. |
Денсаулық сақтау технологиясы формалардың, құралдардың және әдiстердің жиынтығын көрсетеді, олар адамның дене, психикалық, адамгершілік және әлеуметтік жетістігін қолдаудағы оптималды нәтижелерге жету үшін бағытталған. Осы сабақта қолданылатын техника қауіпсіздігі ережелері:
1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды
орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штепсельдің айырына,
штекерге тиісуге тыйым
салынады. |
|
||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
. |
|
|||||||||
|
|
|
||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтінді есептерді шығару. 8-сынып
Мәтінді есептерді шығару. 8-сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеулер |
Мектеп: №7 С. Ерубаев атындағы мектеп – интернат |
|
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сиздикова Жанна |
|
|||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтінді есептерді шығару |
|
|
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; 8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу; |
|
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сызықтық теңдеу, квадрат теңдеу, рационал теңдеу, формула, Виет теоремасы, жылдамдық, жол, түбір Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Квадрат теңдеудің түбірлері есептің шартын қанағаттандырады ма? Мәтінді есепті шешудің алгоритмін құрыңыз. Мәтінді есепті математикалық тілге аудару дегеніміз не? Квадрат теңдеу құрастырыңыз. Квадрат теңдеудің шешімін табамыз. Бөлшек – рационал теңдеу құрастырыңыз. |
|
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Логикалық ойлау, есте сақтау, салыстыру және елестету қабілеттерін дамыту. Жұптық жұмыста – өзара сыйластық, ынтымастық, бір-бірін құрметтеу, адамгершілік, бағалауда – шыншылдық, жарқындылық. |
|
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика |
|
|||||||||
|
Алдыңғы білім |
Квадрат теңдеудің түбірлерін табуды біледі. Бөлшек – рационал теңдеулерді шығара алады. |
|
|||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
||||||||
|
Сабақтың басы (11 мин) 2 мин 3 мин 3 мин 3 мин |
Сәлемдесу, түгелдеу. Сабақтың басына рефлексия жүргізу
Оқушылар стикерлерді алады. Стикерлерде теңдеулер жазылады. Сол теңдеу түрлері бойынша бөлінеді. А) сызықтық теңдеулер Б) квадрат теңдеулер В) бөлшек – рационал теңдеулер
«Көршіңді тексер» әдісімен, жұптық жұмыс Бір – бірін слайд арқылы тексеріп, бағалайды. (+ ,-)
|
Рефлексия парағы
Стикер
Слайд№1 |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы (21 мин) 6 мин 9 мин 6 мин |
«Бірге ойлаймыз» әдісімен топтық жұмыс. Топтарға үлестірмелер таратылып беріледі, үлестірмелерде жазылған есепті постерде шығарады. Постерлерді көрші топ слайд арқылы тексереді және бағалайды .
Үлестірме №1 Бірінші сан екінші саннан 10-ға артық және олардың көбейтіндісі 119-ға тең.Осы сандарды тап. Үлестірме №2 Бірінші сан екінші саннан 16-ға кем және олардың көбейтіндісі 192-ге тең.Осы сандарды тап. Үлестірме №3 Біреуі екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 567-га тең.Осы сандарды тап. Дескриптор :
Топтар бір – бірін слайд арқылы тексереді. Қалыптастырушы баға «Бағдаршам» әдісімен жүргізіледі. 2.Тақтамен жұмыс «Стоп кадр» әдісімен. Тақтада №205, 206, 207 есептер шығарылады. №205
№206
№207
Дескриптор:
Мұғалім қалыптастырушы бағалауды «Бас бармақ» әдісімен жүргізеді.
Оқушыларға тапсырмалар жазылған конверт таратылып беріледі, оның ішінде үш нұсқада үлестірмелер болады : «А» деңгейі – жасыл түсті; «В» деңгейі - сары түсті; «С» деңгейі – қызыл түсті. Оқушылар өз қалауына және білім деңгейіне қарай үлестірмелерді таңдайды, өз бетінше жұмыс жасайды, өзін өзі тексереді. «А» деңгейі Қосындысы 22-ге, ал квадраттарының қосындысы 250-ге тең екі санның кішісін табыңдар. Дескриптор:
«В» деңгейі Тізбектей алынған екі натурал санның квадраттарының қосындысы олардың көбейтіндісініңимәнінен 157 –ге артық. Осы сандарды табыңдар. Дескриптор:
«С» деңгейі Екі санның арифметикалық ортасы 7-ге, ал квадраттарының айырымы 56-ға тең. Осы екі санның квадраттарының қосындысын табыңдар. Дескриптор:
Оқушылар өзін – өзі тексереді. Қалыптастырушы баға «Бағдаршам» әдісімен жүргізіледі. |
Постер
Үлестірмелер
Слайд№2 Түрлі – түсті қағаздар
Оқулық 8-сынып «Алгебра», А.Е.Абылкасымова, З.А.Жумагулова, А.Абдиев, В.Е.Корчевский Алматы, «Мектеп»2016
Үлестірмелер
Слайд№3 Түрлі – түсті қағаздар |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы (8 мин) 4 мин 2 мин 2 мин |
ҰБТ – ға дайындық есебінде, математикалық сауаттылық пәні бойынша екі логикалық есеп қарастырамыз. Оқушылардың логикалық ойлау дағдысын көтереміз. 1 . Қазір әкесі 54 жаста .Баласы 20-да, қызы 6-да. Неше жылдан кейін баласы мен қызының жастарының қосындысы әкесінің жасына тең болады? А) 28 В) 20 С) 26 Д) 24 Е) 30 2 . Қоржында 8 көк, 11 қызыл және 4 қара түсті доптар бар. Қоржынға қарамастан ең кемінде неше доп алынса, олардың арасында бірдей түсті екі доп міндетті түрде табылады? А) 2 В) 3 С) 4 Д) 5 Е) 6
2. Рефлексия (сабақ соңына) 1. Нені білемін? 2. Ненi білгім келеді?
3. Үйге тапсырма №209, 210, 211 есептер |
Слайд№4
Рефлексия парағы
Оқулық 8-сынып «Алгебра», А.Е.Абылкасымова, З.А.Жумагулова, А.Абдиев, В.Е.Корчевский Алматы, «Мектеп»2016 |
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
||||||||
|
Саралау тапсырмалары оқушыларға деңгейлеріне қарай беріледі.Өз қалауларымен орындайды. Сабақ басында қабілеті жоғары оқушыларды диалогка тарту және сабақтың екінші бөлімінде деңгейлік тапсырмалармен жұмыстандыру. «Бағытыңды таңда» әдісі арқылы саралау жүргізіледі.
|
1.Оқушылар өзін-өзі, өзара бірін - бірі бағалайды. 2.Мұғалім бағалауы. Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ», «Бағдаршам» әдісімен жүргізіледі. Сонымен қатар бағалау «Стоп кадр», «Көршіңді тексер» және «Бірге ойлаймыз» әдістері арқылы жүргізіеді. Оқушылар өзін өзі тексеру арқылы деңгейлік тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындай алғандығын анықтап, өзінің көрсетілген оқу мақсатына «жеткендігін» не «талпынатындығын» бағалайды. |
Денсаулық сақтау технологиясы формалардың, құралдардың және әдiстердің жиынтығын көрсетеді, олар адамның дене, психикалық, адамгершілік және әлеуметтік жетістігін қолдаудағы оптималды нәтижелерге жету үшін бағытталған. Осы сабақта қолданылатын техника қауіпсіздігі ережелері:
1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды
орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штепсельдің айырына,
штекерге тиісуге тыйым
салынады. |
|
||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
. |
|
|||||||||
|
|
|
||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













