Материалдар / Мәтінді есептерді шығару. 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінді есептерді шығару. 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған 8-сыныпқа беретін мұғалімдерге қажет, алгебра пәнінен. Түрлі-әдіс тәсілдер, ҚБ, кері байланыс, жеке, жұптық, топтық жұмыстар,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Маусым 2018
10772
35 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Квадрат теңдеулер
Мектеп:
№7 С. Ерубаев атындағы
мектеп – интернат

Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сиздикова Жанна

Сынып: 8
Қатысқандар:
Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы
Мәтінді есептерді шығару



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;
8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу;

Сабақтың мақсаты
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмін білу;
Мәтінді есептерді бөлшек - рационал теңдеу арқылы шешу алгоритмін білу;
Квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығару.

Бағалау критерийі
Мәтiнді есептерге квадрат теңдеу құра алады;
Квадрат теңдеуді шығара алады;
Мәтінді есептерге бөлшек – рационал теңдеу құра алады;
Бөлшек – рационал теңдеуді шығара алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сызықтық теңдеу, квадрат теңдеу, рационал теңдеу, формула, Виет теоремасы, жылдамдық, жол, түбір
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Квадрат теңдеудің түбірлері есептің шартын қанағаттандырады ма?
Мәтінді есепті шешудің алгоритмін құрыңыз.
Мәтінді есепті математикалық тілге аудару дегеніміз не?
Квадрат теңдеу құрастырыңыз.
Квадрат теңдеудің шешімін табамыз.
Бөлшек – рационал теңдеу құрастырыңыз.

Құндылықтарға баулу


Логикалық ойлау, есте сақтау, салыстыру және елестету қабілеттерін дамыту. Жұптық жұмыста – өзара сыйластық, ынтымастық, бір-бірін құрметтеу, адамгершілік, бағалауда – шыншылдық, жарқындылық.

Пәнаралық байланыс
Физика

Алдыңғы білім

Квадрат теңдеудің түбірлерін табуды біледі. Бөлшек – рационал теңдеулерді шығара алады.




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы
(11 мин)

2 мин




3 мин








3 мин














3 мин


Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгелдеу.
Сабақтың басына рефлексия жүргізу

Топқа бөлу Теңдеу түрлері бойынша
Оқушылар стикерлерді алады. Стикерлерде теңдеулер жазылады. Сол теңдеу түрлері бойынша бөлінеді.
А) сызықтық теңдеулер
Б) квадрат теңдеулер
В) бөлшек – рационал теңдеулер

Үй тапсырмасын тексеру №204 есеп
Бөлшектің алымы бөлімінен 2 – ге кем. Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса, онда
бөлшегі шығады. Бастапқы бөлшекті табыңдар.
Бөлшектің бөлімі алымынан 7 – ге артық. Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса, онда бөлшегі шығады. Бастапқы бөлшекті табыңдар.
Көршіңді тексер әдісімен, жұптық жұмыс
Бір – бірін слайд арқылы тексеріп, бағалайды. (+ ,-)

Ой шақыру әдісімен оқушылармен сұрақ – жауап жүргізу арқылы сабақтың оқу мақсатын ашамыз
Мәтінді есепті математикалық тілге аудару дегеніміз не?
Мәтінді есепті шешудің алгоритмі қалай құрылады?
Мәтінді есепті теңдеудің қай түріне келтіріп шешуге болады?





Рефлексия парағы

Стикер















Слайд№1


Сабақтың ортасы
(21 мин)

6 мин


































9 мин
















































































6 мин


Бірге ойлаймыз әдісімен топтық жұмыс. Топтарға үлестірмелер таратылып беріледі, үлестірмелерде жазылған есепті постерде шығарады. Постерлерді көрші топ слайд арқылы тексереді және бағалайды .

Үлестірме №1
Бірінші сан екінші саннан 10-ға артық және олардың көбейтіндісі 119-ға тең.Осы сандарды тап.
Үлестірме №2
Бірінші сан екінші саннан 16-ға кем және олардың көбейтіндісі 192-ге тең.Осы сандарды тап.
Үлестірме №3
Біреуі екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 567-га тең.Осы сандарды тап.
Дескриптор :
Квадрат теңдеу құрастырады.
Квадрат теңдеудің шешімін табады
Топтар бір – бірін слайд арқылы тексереді. Қалыптастырушы баға Бағдаршам әдісімен жүргізіледі.

2.Тақтамен жұмыс Стоп кадр әдісімен.
Тақтада №205, 206, 207 есептер шығарылады.
№205
Моторлы қайық өзен ағысымен 10 км және өзен ағысына қарсы 12 км жүріп, барлық жолға 2 сағ жіберді. Егер өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ болса, онда моторлы қайықтың жылдамдығы неге тең?
Моторлы қайық өзен ағысымен 17 км және өзен ағысына қарсы 13 км жүріп, барлық жолға 2 сағ жіберді. Егер моторлы қайықтың жылдамдығы 15 км/сағ болса, өзен ағысының жылдамдығы неге тең?

№206
Екі жұмысшы бірігіп, жұмысты 12 күнде орындайды. Егер осы жұмысты орындауға бірінші жұмысшы екінші жұмысшыға қарағанда 10 күн артық жіберсе, онда әрбір жұмысшыға жеке орындау үшін неше күн керек?
Екі жұмысшы бірігіп, жұмысты 6 күнде орындайды. Екінші жұмысшы осы жұмысты жеке орындағанда бірінші жұмысшыға қарағанда 5 күн кем жібереді. Әрбір жұмысшыға жұмысты жеке орындау үшін неше күн қажет?

№207
Шаңғышы 12 км жолды жүргендегі жылдамдығын 3 км/сағ – қа арттырып, тағы 30 км жол жүрді. Егер барлық жолға 3 сағ уақыт жіберсе, шаңғышының бастапқы жылдамдығы неге тең?
Шаңғышы 45 км жолды жүргендегі жылдамдығын 3 км/сағ – қа кемітіп, тағы 24 км жол жүрді. Егер алғашқы жолға 1 сағ артық уақыт жіберсе, онда шаңғышының алғашқы жылдамдығы неге тең?
Дескриптор:
Бөлшек – рационал теңдеу құрастырады.
Бөлшек – рационал теңдеудің шешімін табады.
Мұғалім қалыптастырушы бағалауды Бас бармақ әдісімен жүргізеді.

Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс (жеке жұмыс) Бағытыңды таңда әдісімен.
Оқушыларға тапсырмалар жазылған конверт таратылып беріледі, оның ішінде үш нұсқада үлестірмелер болады :
А деңгейі – жасыл түсті;
В деңгейі - сары түсті;
С деңгейі – қызыл түсті. Оқушылар өз қалауына және білім деңгейіне қарай үлестірмелерді таңдайды, өз бетінше жұмыс жасайды, өзін өзі тексереді.
А деңгейі
Қосындысы 22-ге, ал квадраттарының қосындысы 250-ге тең екі санның кішісін табыңдар.
Дескриптор:
Квадрат теңдеуге келтiрілетін теңдеу құрастырады.
Квадрат теңдеуге келтіреді.
Квадрат теңдеуді шешеді.

В деңгейі
Тізбектей алынған екі натурал санның квадраттарының қосындысы олардың көбейтіндісініңимәнінен 157 –ге артық. Осы сандарды табыңдар.
Дескриптор:
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеу құрастырады.
Квадрат теңдеуге келтіреді.
Квадрат теңдеуді шешеді.

С деңгейі
Екі санның арифметикалық ортасы 7-ге, ал квадраттарының айырымы 56-ға тең. Осы екі санның квадраттарының қосындысын табыңдар.
Дескриптор:
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеу құрастырады.
Квадрат теңдеуге келтіреді.
Квадрат теңдеуді шешеді.
Қосындыны есептейді.
Оқушылар өзін – өзі тексереді. Қалыптастырушы баға Бағдаршам әдісімен жүргізіледі.



Постер




Үлестірмелер















Слайд№2
Түрлі – түсті қағаздар






Оқулық 8-сынып
Алгебра, А.Е.Абылкасымова,
З.А.Жумагулова, А.Абдиев, В.Е.Корчевский
Алматы, Мектеп2016





















































Үлестірмелер














































Слайд№3
Түрлі – түсті қағаздар

Сабақтың соңы
(8 мин)

4 мин





































2 мин








2 мин


Сабақты қорытындылау мақсатында ширату жаттығуын жүргізу
ҰБТ – ға дайындық есебінде, математикалық сауаттылық пәні бойынша екі логикалық есеп қарастырамыз. Оқушылардың логикалық ойлау дағдысын көтереміз.
1 . Қазір әкесі 54 жаста .Баласы 20-да, қызы 6-да. Неше жылдан кейін баласы мен қызының жастарының қосындысы әкесінің жасына тең болады?
А) 28
В) 20
С) 26
Д) 24
Е) 30
2 . Қоржында 8 көк, 11 қызыл және 4 қара түсті доптар бар. Қоржынға қарамастан ең кемінде неше доп алынса, олардың арасында бірдей түсті екі доп міндетті түрде табылады?
А) 2
В) 3
С) 4
Д) 5
Е) 6

2. Рефлексия (сабақ соңына)
1. Нені білемін?
2. Ненi білгім келеді?

3. Үйге тапсырма
№209, 210, 211 есептер



Слайд№4





























Рефлексия парағы





Оқулық 8-сынып
Алгебра, А.Е.Абылкасымова,
З.А.Жумагулова, А.Абдиев, В.Е.Корчевский
Алматы, Мектеп2016

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау тапсырмалары оқушыларға деңгейлеріне қарай беріледі.Өз қалауларымен орындайды. Сабақ басында қабілеті жоғары оқушыларды диалогка тарту және сабақтың екінші бөлімінде деңгейлік тапсырмалармен жұмыстандыру. Бағытыңды таңда әдісі арқылы саралау жүргізіледі.





1.Оқушылар өзін-өзі, өзара бірін - бірі бағалайды.
2.Мұғалім бағалауы.
Қалыптастырушы бағалау Бас бармақ, Бағдаршам әдісімен жүргізіледі. Сонымен қатар бағалау Стоп кадр, Көршіңді тексер және Бірге ойлаймыз әдістері арқылы жүргізіеді.
Оқушылар өзін өзі тексеру арқылы деңгейлік тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындай алғандығын анықтап, өзінің көрсетілген оқу мақсатына жеткендігін не талпынатындығын бағалайды.

Денсаулық сақтау технологиясы формалардың, құралдардың және әдiстердің жиынтығын көрсетеді, олар адамның дене, психикалық, адамгершілік және әлеуметтік жетістігін қолдаудағы оптималды нәтижелерге жету үшін бағытталған. Осы сабақта қолданылатын техника қауіпсіздігі ережелері:
1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штепсельдің айырына, штекерге тиісуге тыйым салынады.2. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.3. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
.




Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!