Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды
орта құрамын. Күндеріне сәттілік
тілеймін.
“Адамның құндылығы –
оның ойлау қабілетінде” Егер айтсаң
-ұмытпаймын, Көрсетсең – есімде қалады,
Қызықтырсаң –
түсінемін.
Блез
Паскаль
Психологиялық
ахуал
Биыл – жыр алыбы Жамбыл Жабаевтың туғанына 175
жыл (1846 –
2021) Жамбыл
Жабаев 1846 жылғы ақпан айының 28-і күні Жамбыл облысындағы Жамбыл
тауының етегінде дүниеге
келген. Жамбыл өлеңдері әлемнің
барлық тілдеріне аударылған және
жарияланған.
Шын
жүректен
Көзіңді салшы
далама,
Түкті кілем түгіндей:
Тауыма сұлу қарашы
Қыздардың жиған жүгіндей.
Өзеніме қарашы
Ағып жатқан гүрілдей.
Ауылыма қарашы
Қырдың қызыл гүліндей.
Үй тапсырмасын
тексеру №36.5
|
Үй тапсырмасын
тексеру
«Сенімді серіктес»
әдісі
№36.5
Бер: 1ші
сан-х
2ші сан
-77-х
Табу керек: 1ші
сан-?
2ші
сан-?
Шешуі:
х=0,8(77-x)
х=0,8*77-0,8x
х=61,6-0,8x
х+0,8x=61,6
х+x=61,6
х=61,6
X=61,6*=2,8*15=42
X=77-42=35
Жауабы:
42 жане
35
ҚБ: «Нысана»
әдісі
Саралау: Диалог және қолдау көрсету әдісі
«Ұшқыр ойдан ұтымды
жауап» әдісі арқылы
өтілген тақырыптар
бойынша бос орындарды толтыру
Мәтінді есептерді
шығару алгоритімі:
-
Ізделінді шаманы немесе бірнеше шамаларды х,у,z...
әріптерімен белгілейді;
-
Берілген шамалармен ізделінді шамалар арасындағы
байланыс орнатылады;
-
Теңдеу немесе теңсіздік, немесе теңдеулер жүйесі немесе
теңсіздіктер жүйесі (математикалық модель)
құрастырылады;
-
Құрастырылған теңдеу немесе теңсіздік немесе теңдеулер
жүйесі немесе теңсіздіктер жүйесі
шығарылады;
-
Шыққан нәтиже есеп шартымен
салыстырылады;
6.Жауабы
жазылады
ҚБ: «Мадақтау сэндвичі»
Саралау: Бағалау әдісі
|
|
Презентация
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Бекіту және қайталау
сабағы
№36.6
Шабдалының бағасы
өріктің бағасынан 50 тг артық. Компот дайындау үшін 4 кг шабдалы
мен 6 кг өрік қажет. Егер шабдалы мен өрік сатып алуға 4200 тг
жұмсалса, жемістердің бағасы қандай?
№36.7
АВС үшбұрышының
периметрі 92 см. АВ қабырғасының ұзындығы ВС қабырғасының
ұзындығынан екі есе кем және АС қабырғасының ұзындығынан 8см-ге
кем. Үшбұрыштың әр қабырғасының ұзындығын
табыңдар.
«Балық аулау » әдісі
арқылы жеке жұмыс
1.Айман 2 дәптер және
50 теңгеге бір қаламсап сатып алып, барлығына 170 теңгеден кем ақша
төледі. Дәптердің бағасын бағалаңдар
2.х-тің қандай
мәндерінде 7,6+2х–(3х–6,4) өрнегінің мәні оң сан
болады?
3. у-тің қандай
мәндерінде у+2,8+(9,8–3у) өрнегінің мәні теріс сан
болады?
«Айналмалы бекет»
әдісі Сәйкестендіру тесті
1) а2-в2 (а-в)(а+в)
2)
(а +
b)2 = a2 + 2ab + b2
3)
(а -
b)2 = a2 - 2ab + b2
4)
( a + b)3 = a3 + 3a2b
+ 3ab2 + b3
5)
( a - b)3 = a3 - 3a2b
+ 3ab2 - b3
6)
a3 + b3 = (a + b)(a2 – ab + b2)
7)
a3 - b3 = (a - b)(a2 + ab + b2)
ҚБ:
«Теңге
ілу
Саралау: Жіктеу
|
Оқулықпен
жұмыс
№36.6
Барлығы
жұмсалды-4200тг
Өрік-х
Шабдалы-х+50
4кг
шабдалы-?
6кг
өрік-?
Шешуі:
4(х+50)+6x=4200
4x+200+6x=4200
10x+200=4200
10x=4200-200
10x=4000
X=400
(өрік)
400+50=450(шабдалы)
Жауабы:
өрік-400тг
шабдалы-450тг
№36.7
PABC=92см
АВ=x
ВС=2x
АС=x+8
Табу керек: АВ, ВС,
АС-?
Шешуі:
x+2x+x+8=92
4x+8=92
4x=92-8
4x=84
X=84:4
X=21
2x=2*21=42
X+8=21+8=29
Жауабы:
АВ=21см
ВС=42см
АС=29см
«Балық аулау » әдісі
арқылы жеке жұмыс
-
2х+50
2х-50
2х
х60
-
7,6+2х–(3х–6,4)
7,6+2х–3х+6,4
-х0
-х
0-14
-х
-14
х
-
у+2,8+(9,8–3у)
у+2,8+9,8–3у
у-3у
0
-2у
-12,6
у
ҚБ:
«Баспалдақ»
Саралау: Тапсырма
әдісі
|
Формативті бағалау,10
балдық жүйемен бағаланады.
|
Интербелсенді тақта,
компьютер
Оқулықпен
жұмыс:36.6
36.7
|
|