Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
-
Өте жақсы бүгінгі сабақта ауызша және
жазбаша сөйлеу түрімен танысып қана қоймай көптеген тапсырмалар
орындап, өз ойымызды дәлелдейтін боламыз. Көптаңбалы сандарды
жазып, оқып, салыстырып үйренеиіз.
|
Сәлеметсіз бе!
Жақсы!
Рақмет!
Оқу құралдарын сабаққа дайындайды.
Мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап
береді.
Оқушы сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
танысады.
|
Ауызша мадақтама
айту:
Жарайсың!
Тамаша!
Сенің қолыңнан
келеді!
Керемет!
|
|
Сабақтың
ортасы
40
мин
|
Жаңа тақырып. Мәтінмен жұмыс/Ауызша және жазбаша сөйлеу. Үш
бақытым өлеңнің оқымай тұрып «Үш бақытым» тақырыбы бойынша өлеңнің
мазмұны қандай болады деп ойлайсың?
Тапсырма:
-
Өлең жолдары не
туралы?
-
Не себепті автор үш бақытқа, Халықты,
Тілді және Отанды теңейді? Өз ойыңды дәлелде.
-
Сен автормен келісесің
бе?
-
Өлең жолдарынан негізгі ой болатын
тірек сөздерді теріп жаз.
|
Оқушы: Мәтіннің тақырыбы «Үш бақытым» естіген
соң өлеңнің не туралы болатыны жайлы өз ойын айтады.
Өлең жолдары әрбір ұлтжанды азамат үшін қымбат,
құнды нәрселер туралы екенін жеткізеді.
Себебі әрбір ұлтты ерекшелейтін басты нәрселер
осылар.
Бұл ерекшеліктер болмаса ұлтта, мемлекетте
болмайды.
Мен толықтай автормен келісемін.
Дәптерге Халық, Тіл, Отан сөздерін жазады.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
|
|
|
2-тапсырма. Өлеңнің екінші шумағын
жатқа жаз. Сөйлеудің қай түрін қолданасың?
Ө леңдегі «тілімдедім»
сөзі қандай мағынаны береді?
|
Оқушы:
Жазу бұл сөйлеудің жазбаша түрі. Сондықтан мен
жазбаша сөйлеу түрін қолданамын.
«тілімдедім» кестім деген мағынада.
|
|
|
|
3-тапсырма. Мақал-мәтелдерді оқы. Олардың
мағынасын түісіндіріп көр. Жазбаша сөйлеу туралы айтылған мәтелді
анықта. Оны көркем жаз.
|
Оқушы: мақал-мәтелді оқи отырып, түсінгенің
айтады.
Жазбаша сөйлеуге «Жақсы кітап – жақсы дос, үнсіз ұстаз».
Дәптерге жазады.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
|
|
|
Ауызша және жазбаша сөйлеу түрін
ажыратып қана қоймай, ауызша және жазбаша өз ойымызды нық айтып,
дәлелдей алатын болдық. Қалай ойлайсың, математика пәнінен есеп
шығару сөйлеудің қай тіліңе жатады? Олай болса математикадан
көптаңбалы сандарды оқуды, жазуды және салыстыруды
үйренеміз.
|
Оқушы мұқият тыңдап сұраққа жауап
береді.
|
|
|
|
Жаңа тақырып. Көптаңбалы сандарды оқу, жазу және
салыстыру Мұғалім
бейнесабақты ұсына алады.
Есіңде
сақта!
Сандағы әрбір разрядта барлығы
қанша бірлік барын анықтау үшін, алдыңғы разрядтардың бірліктерін
ажырату керек.
Есіңде
сақта!
Нақты дәлдік керек емес немесе
мүмкін емес болғанда, сандарды дөңгелектейді. Ол қалай іске
асады?
Санды қандай да бір разрядқа
дейін дөңгелектеу үшін осы разряд цифрының астын сызамыз. Енді
асты сызылған цифрдан кейін тұрған барлық цифрларды нөлге
ауыстырамыз. Егер нөлге ауыстырылатын цифрлардың біріншісі 0, 1, 2,
3 немесе 4 болса, онда асты сызылған цифрды өзгеріссіз қалдырамыз.
Егер нөлге ауыстырылатын цифрлардың біріншісі 5, 6, 7, 8 немесе 9
болса, онда асты сызылған цифрды 1-ге арттырамыз.Жазғанда ирек
теңдік ͌ қоямыз.
Есіңде
сақта!
Көптаңбалы санды дұрыс жазу
үшін:
• * жоғарғы кластың бірліктер
санын жаз;
• * келесі кластың бірліктер
санын жаз;
• * ыңғайлы болу үшін әр үш
цифрдан оңнан солға қарай санап, арасын
ажырат.
• 100 011; 101 001; 101 110;
110 100.
Есіңде
сақта!
Көптаңбалы сандарды жоғарғы
разрядынан бастап
салыстырады.
|
Оқушы:
Жаңа тақырыпқа байланысты ережелерді есіңе сақтап
қажеттісің дәптерге жазады.
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=scL0DH5h16I
|
|
1-тапсырма. Ауызша орындаймыз.Мәтіндегі сандарды
дұрыс оқуға жаттығу
Алты жүз, мың, төрт жүз, елу,
жеті жүз, жүз елу, екі жүз, төрт жүз, миллион,алты жүз қырық бес
мың, жеті жүз мың.
|
Оқушы: ауызша сандарды оқиды.
|
|
|
|
2-тапсырма. Сандарды
салыстыр.
5 980 9 000 489 000 213
478
1 25 55 352 650 000 65
000
3 3 000 100 055 999 999 1
000 000
Жауабы:
5 980 <9 000 489 000 >
213 478
125< 55 352 650 000 > 65
000
33 000 < 100 055 999 999
< 1 000 000
|
Оқушы сандарды салыстырады. Ереже
бойынша.
|
|
|
|
3-тапсырма. Сандарды
дөңгелекте
1351427≈
748121≈
835427≈
325921≈
396871≈
126345≈
431105≈
438175≈
875498≈
15481≈
Жауабы:
1351427≈1350000
748121≈748000
835427≈835000
325921≈325000
396871≈397000
126345≈126000
431105≈431000
438175≈438000
875498≈875000
15481≈15000
|
Оқушы сандарды дөңгелектейді, ережеге сүйене
отырып.
|
|
|
Сабақтың
соңы
2
минут
Үй
тапсырмасы:
|
Жарайсың! Тапсырмаларды дұрыс орындап
шықтың! Бүгінгі сабақта ауызша және жазбаша сөйлеу түрлерін қолдана
білдің.
Отан туралы мақал-мәтел жазып
келу.
|
Оқушы сабақтан алған әсерімен
бөліседі.
|
|
|