Сабақ тақырыбы | 11-12 сабақтар. М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» тарауынан үзінді. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.1.5.1 – тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау;6.5.1.1 – мәтіндерден деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақрыбы арқылы негігі ойды анықтайды;Көптеген оқушы мәтіндерден деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді ажырата біледі;Кейбір оқушылар мәтіндердегі деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда қолданады. |
Бағалау критерийлері | Жазушының роман-эпопеясы жайлы айтады, сұрақтарға жауап береді, кесте толтырады. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология: асық, қайт, түс |
| Диалог пен жазу пайдалы сөздер мен тіркестер: Жазушы бол. «Абай жолы» романы |
Бастапқы білім | Ұлы жазушының өмірі мен шығармалары туралы біледі. Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру.Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады. Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап, т.б.) салады.Қызығушылығын ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында Абайдың өлеңін мәнерлеп оқиды, тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды: Балалар, ұлы жазушының романы кім туралы? Абай Құнанбайұлы жайында не білесіңдер?Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен ұмыс жасатады.Сұрақтарға жауап береді, тапсырма бойынша жауап жазады (1,2-тапсырмалар).«Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сауалнама жүргізеді (3-тапсырма) | А4 парағы, маркерлер
Слайдтар. Өлең мәтіні |
Сабақтың ортасы | Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындатады. Мәтінді рөлге бөліп оқиды, қазақтың сөз этикетіне баяндайды, сұраққа жауап береді, шағын мерзімде жазады, мәтінді тыңдайды, «Тірек сөздермен» мазмұндайды, «Қызық суреттер» тәсілін пайдаланып, сурет бойынша диалог құрап жазады.Сергіту сәті. Мұғалім «Сурет құрастыр» дидактикалық ойынын ұйымдастырады. Оқушыларға сурет бөліктерін таратады, бөліктерін жәндік құрастыруларын сұрайды. | Оқулық, аудио-таспа
Сурет бөліктері
|
Сабақтың соңы | «Отбасындағы әдеп» деген тақырыпқа пікір алмасады. (12-тапсырма)Бағалау«Бас бармақ» тәсіліКері байланыс«Рефлексиялық шеңбер» тәсілі Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді:Сабақ барысында көңіл-күйің қандай болады? неліктен? Бүгінгі сабақта не білдің? Сен үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуды қалай бағалайсың?Сабақта неден қиналдың?Сабақ аяқталғандығы көңіл күйің қандай? Неліктен?Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 9-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындалуы қажет екенін түсіндіріледі. | Оқулық
Ғаламтор ресурсы
Рефлексиялық шеңбер
Оқулық |