Материалдар / М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» тарауынан үзінді.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» тарауынан үзінді.

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушы тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақрыбы арқылы негігі ойды анықтайды; Көптеген оқушы мәтіндерден деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді ажырата біледі; Кейбір оқушылар мәтіндердегі деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2018
1251
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тіліСынып: 61 бөлім. Отан отбасынан басталады. М. Әуезов «Абай жолы» «Қайтқанда» тарауы (үзінді)



Сабақ тақырыбы11-12 сабақтар. М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» тарауынан үзінді.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6.1.5.1 – тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау;6.5.1.1 – мәтіндерден деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақрыбы арқылы негігі ойды анықтайды;Көптеген оқушы мәтіндерден деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді ажырата біледі;Кейбір оқушылар мәтіндердегі деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда қолданады.
Бағалау критерийлері Жазушының роман-эпопеясы жайлы айтады, сұрақтарға жауап береді, кесте толтырады.
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология: асық, қайт, түс


Диалог пен жазу пайдалы сөздер мен тіркестер: Жазушы бол. «Абай жолы» романы
Бастапқы білімҰлы жазушының өмірі мен шығармалары туралы біледі. Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыПсихологиялық ахуал қалыптастыру.Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады. Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап, т.б.) салады.Қызығушылығын ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында Абайдың өлеңін мәнерлеп оқиды, тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды: Балалар, ұлы жазушының романы кім туралы? Абай Құнанбайұлы жайында не білесіңдер?Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен ұмыс жасатады.Сұрақтарға жауап береді, тапсырма бойынша жауап жазады (1,2-тапсырмалар).«Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сауалнама жүргізеді (3-тапсырма)А4 парағы, маркерлер

























Слайдтар. Өлең мәтіні
Сабақтың ортасыМәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындатады. Мәтінді рөлге бөліп оқиды, қазақтың сөз этикетіне баяндайды, сұраққа жауап береді, шағын мерзімде жазады, мәтінді тыңдайды, «Тірек сөздермен» мазмұндайды, «Қызық суреттер» тәсілін пайдаланып, сурет бойынша диалог құрап жазады.Сергіту сәті. Мұғалім «Сурет құрастыр» дидактикалық ойынын ұйымдастырады. Оқушыларға сурет бөліктерін таратады, бөліктерін жәндік құрастыруларын сұрайды.Оқулық, аудио-таспа















Сурет бөліктері







Сабақтың соңы«Отбасындағы әдеп» деген тақырыпқа пікір алмасады. (12-тапсырма)Бағалау«Бас бармақ» тәсіліКері байланыс«Рефлексиялық шеңбер» тәсілі Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді:Сабақ барысында көңіл-күйің қандай болады? неліктен? Бүгінгі сабақта не білдің? Сен үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуды қалай бағалайсың?Сабақта неден қиналдың?Сабақ аяқталғандығы көңіл күйің қандай? Неліктен?Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 9-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындалуы қажет екенін түсіндіріледі.Оқулық

Ғаламтор ресурсы

Рефлексиялық шеңбер

















Оқулық


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!