Пәні: қазақ әдебиеті | Мектеп: Абай атындағы № 26 орта мектебіПән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна |
Күні:20.04.2018жСыныбы: 8«Ә» | Қатысқандар саны: 25 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы | М.Әуезовтің «Қараш-қараш оқиғасы» хикаятына талдау |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Оқушылар шығарманың көркемдік ерекшелігін ұғынады;Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді; |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы орындай алады:көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, әңгімені түсініп оқиды;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығарманы өздігінен оқып, мазмұнын аша алады;Оқушылардың кейбірі орындай алады: кейіпкерлердің заманауи жаңашылдығын салыстырып баға бере алады; |
Бағалау критерийі | - көркем шығарманың мазмұнын түсінеді;- шығарманы оқып,өз ойын еркін айта алады;- шығарма мазмұнын аша алады;- кейіпкерлерді салыстырып баға бере алады; |
|
|
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: Хикаят мазмұнын ұғындыру арқылы Бақтығұлдың іс-әрекетіне екі түрлі көзқараста баға беру,сөз астарына үңіліп мағынаны түсіну өз пікірін қорғауғатақырыбы мен идеясын анықтауға дағдыланады;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсіну жауап беру;Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету. |
Құндылықтарға баулу | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу. |
Пәнаралық байланыс Сабақтың өту әдіс-тәсілдері: | Әдебиет,бейнелеу өнері.Журналистік сұхбат,көрініс көрсету,болжау,дау-дамай,топтастыру,ішіне-сыртына. |
Алдыңғы оқу | М,Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы |
Сабақ барысы |
|
Сабақтың сатылары | Сабақ жоспары | Ресурстар |
Сабақтың басыКіріспе 2-минБілу (5-мин)
Түсіну (7 мин)Хикаятқа тілдік талдау(мәтінмен жұмыс) | Ұйымдастыру кезеңі Тренинг «Мені тыңда»Сандар арқылы 4-топқа бөлуЖурналистік сұхбатI-топ:Хикаят қандай көңіл-күй,күйзелістен басталады?II –топ:Бақтығұлды ұрлық жасауға итермелеген не нәрсе?III-топ:Жараспай болыстың ауылы,болыс оны қалай қарсы алды?IV-топ:Бай үйінің тұрмысы оған қалай әсер етті? Дескриптор- Хикаяттың тарихи маңызын ашады;
-Образға ене отырып,кейіпкердің басынан өткен қиындығын сезінеді;ҚБ.(басбармақ)I-топ:ПейзажII –топ:ПортретIII-топ:Сөздердің лексикалық мағынасын анықтау IV-топ:Көріктеуіш құралдарды анықтау Дескриптор- Шығарманы ой елегінен өткізеді;-сөздердің мағынасын ашады;ҚБ (жұлдызшамен) | 1-2-3-4 сандар (24 –дана)
Үлестірмелі қағаздар |
Сабақтың ортасыҚолдану (12 мин)Көрініс көрсету
Талдау (7 мин) | I-топ:Тектіғұлдың қазасыII –топ:Бақтығұлдың кек жолындағы ұрлығыIII-топ:Барымташы БақтығұлIV-топ:Қараш-қараш асуынан атылған оқДескриптор- Бай мен кедейдің қарым-қатынасын сахналайды;-сұрақтарға жауап береді.ҚБ. (жұлдызшамен)Хикаятты құрылысына талдауI-топ:Тақырыбы мен идеясыII –топ:Бақтығұлға арнау хатIII-топ:Сөйлемдерді аяқтаIV-топ:Хикаяттың композициялық құрылысыДескриптор- тақырыбы мен идеясын ашады;-кейіпкерге хат жазады;-шығарманы композицияляқ құрылысына талдайды;ҚБ.(басбармақ)
|
|
Сабақтың соңы Жинақтау (5 мин)Болжау стратегиясыБағалау (5 мин) | Повестің жазылуына арқау болған прототип...Академиялық дау-дамай «Меніңше,Бақтығұлдың іс-әрекеті....» |
|
Сабақты қорытындылауКері байланыс
| Критерий бойынша өздері өз бағаларын қоюды тапсырамын.
|
|
|
|
|
Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы. |
Барынша қолдау көрсету: тақырыпқа қатысты ақпараттарды суреттер арқылы табады, ауызша сұрақтарға жауап береді.Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын айтады.Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді. | Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі( жұлдызшалар арқылы). | Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады. |
РефлексияСабақ мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.2. Аудиожазба көрсету.Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді. |