Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мехатроника үйірмесінен авторлық бағдарлама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсініктеме
1.1. Тақырыптың қысқаша сипаттамасы TETRIX конструкторы металл жасау үшін қажет нәрсені қамтиды Lego Mindstorms NXT микрокомпьютермен басқарылатын роботтар. Бұл жиынтығы роботты зерттеуден кейінгі қадам болып табылады Lego Mindstorms NXT дизайнерлері 6-8 сынып оқушыларына арналған. TETRIX - бұл робототехниканың жаңа буыны робот жасау процесін іс жүзінде жаңа сапа деңгейіне аудару шексіз мүмкіндіктер. Lego TETRIX икемді және креативті жасау үшін тамаша платформа ұсынады робот жобасы. Оның негізінде қашықтан басқарылатын роботты немесе NXT микрокомпьютермен және датчиктерді пайдалана отырып, автономды робот жасай аласыз.
1.2. Директива Бағдарламаның басты мақсаты - ғылыми-техникалық. Білім беру бағдарламасы бағытталған конструкторлық және бағдарламалау технологиясы бойынша үздіксіз білім беру және мүмкіндік береді оқушылардың шығармашылық әлеуетін іске асырады.
1.3. Мақсаттары Студенттерді программалау негіздерінде және одан әрі оқытуды қамтамасыз ету роботтық кешендердің құрылысы.
1.4. Тәжірибе Курс Lego Mindstorms NXT платформасының білім беру бағдарламасына негізделген.
1.5. Балалардың жастары және оқу үшін қажетті білім «Тетрикс негізінде робототехника» бағдарламасы бойынша оқушылар 12-14 жас аралығында өткізіледі. Бағдарлама даму ортасында бағдарлама жасай алатын студенттерге арналған RobotC. Топқа кіру үшін тест тапсыру қажет. Кіріспе тестілеу теориялық және практикалық бөлімдерді қамтиды. Бағдарламаны студенттердің жасына, олардың біліміне және қарай өзгеруі мүмкін дағдылар.
1.6. Іске асыру мерзімі Бағдарлама 1 жылға арналған.
1.7. Оқу түрі мен режимі Сабақтар 2 академиялық сағатқа (144 сағат) аптасына 2 рет өткізіледі. Сабақтар дәріс-практикалық принцип бойынша қойылады мұғалім орнатқан. Нәтижелерді қысқаша баяндау және мұғалімнің оқыту тиімділігін анықтау, студенттің білімін тестілеу әдістерінің бірі: сынақ, тәжірибелік тапсырмалар, бақылау жұмысы, робот жарыстары, шығармашылық жобаны қорғау, ауданға қатысу және қалалық жарыстар.
1.8. Күтілетін нәтижелер Курстың соңында студенттер: БІЛІМІ: 2
• күрделі робототехникаларды құрудың теориялық негіздері;
• Робот механикалық компоненттерінің электрондық және оптикалық өзара әрекеттесу тәртібі құрылғылар;
• роботты бағдарламалау;
• құралдармен және электрмен жұмыс істеудегі қауіпсіздік ережелер құрылғылар.
САҚТАНДЫРУ:
• LEGO дизайнерлері арқылы роботтарды жинау Tetrix платформасындағы жабдықты;
• жасау бағдарлама үшін робототехника білдіреді at көмек арнайы көрнекі дизайнерлер. Қосымша енгізуді қорытындылаудың әр түрлі формалары білім беру бағдарламасы:
• Олимпиадалар;
• жарыстар;
• Фестивальдар.
2. Білім беру бағдарламасының оқу-тақырыптық жоспары
№ |
Тақырып |
Сағат саны |
||
Теория |
Практика |
Барлығы |
||
1 |
ТБ бойынша нұсқаулық |
|
|
|
2 |
Кіріспе сабақтар. Қайталау |
|
|
|
3 |
TETRIX платформасында жұмыс |
|
|
|
4 |
RobotC бағдарламалық қамтамасыз ету ортасында білім кеңейту. |
|
|
|
5 |
Инженерлік тапсырмалар. |
|
|
|
6 |
Автоматты басқару жүйесі. |
|
|
|
7 |
Робот ойындары |
|
|
|
8 |
3D модельдеу |
|
|
|
9 |
Өзіндік дизайнымен робот жасау |
|
|
|
|
|
24 |
120 |
144 |
3. Білім беру бағдарламасының мазмұны
1. ТБ бойынша нұсқаулық.
2. Кіріспе сабақтар Қайталау.
2.1. TETRIX жиынтығын көрсету.
2.2. Студенттердің бастапқы білімдерін көрсету.
2.3. Механизмдердің қайталануы.
2.4. RobotC негіздерін қайталау.
3. TETRIX платформасында құрылыс. NXT
жиынтығында аналогтармен салыстыру.
3.1. Қосалқы бөлшектерді қосу жолдары.
3.2. Жанама жетегі бар негізгі модель.
3.3. Серво-драйвтар және артикулированные буындар
3.4. Құбырлар
3.5. Комплект троллейбус.
3.6. Ілмектер.
3.7. Тасымалдау механизмдері.
3.8. Шасси шассиі.
3.9. Құрылыстың қосымша әдістері.
4. RobotC бағдарламалық қамтамасыз ету
ортасындағы білімді кеңейту.
4.1. Айнымалылар.
4.2. Датчиктермен жұмыс.
4.3. Циклдар мен бұтақтар.
4.4. Кіші бағдарламалар.
4.5. Отладка
4.6. Экрандағы мәндерді көрсету.
5. Инженерлік тапсырмалар.
5.1. Конкурстарға дайындық және қатысу.
5.2. Байқауларға қатысу, басқа түрлермен танысу.
5.3. Тік лифт.
5.4. Қозғалмалы платформалардың түрлі конфигурациясы.
5.5. Түрлі қуралдар мен манипуляторлар.
5.6. Роботты жинайтын шарлар, банка. Реле.
Автоматты басқару жүйесі.
6.1. Релелік реттегіш. Жолды тоқтатыңыз.
6.2. P-реттегіш. Жолды тоқтатыңыз.
6.3. Жолды бақылаңыз.
6.4. Кодтарға бағдарланған қозғалысы. Роботты сызу.
6.5. Сигналды сүзу. Қабырғаның бойымен қозғалысы.
7. Робот ойындары
7.1. Байқау түрлерімен танысу.
7.2. Жолды бақылаңыз
7.3. Line-pros
7.4. Слалом
7.5. Эстафета
7.6. Лабиринт
7.7. Дәліз бойымен митинг
7.8. RTC Кубогының Орталық ғылыми-зерттеу институтының турнирі
8. Үш өлшемді модельдеу
8.1. Модельдеудің негізгі принциптері. Қарапайым нысандарды
құру.
8.2. Нақты бөліктің 3D моделін құру.
8.3. Бөлшектерді жинау.
8.4. Стандартты емес бөлшектерді жасау және
оларды 3D принтерге басып шығару
9. Өзіңіздің роботыңызды жобалау және жобалау.
9.1. Мәселенің тұжырымы. Эскиздер.
9.2. Модельдеу.
9.3. Бөлшектерді өндіру
9.4. Жобалау.
4. Білім беру бағдарламаларын әдістемелік қамтамасыз ету
|
Бағдарлама бөлімі |
Сабақ түрі |
Қолданылатын |
Әдістер |
|
1 |
ТБ бойынша нұсқаулық |
Лекция |
Компьютерлық база |
Түсіндірме- |
Сауалдама |
2 |
Кіріспе сабақтар. Қайталау |
Лекция Практика |
Видео материалдар |
Түсіндірме- |
Практикалық |
3 |
TETRIX платформасында жұмыс |
Лекция Практика |
Tetrix конструкторы, |
Зерттеу |
Практикалық жұмыс |
4 |
RobotC бағдарламалық қамтамасыз ету ортасында білім кеңейту. |
Лекция Практика |
Tetrix конструкторы, |
Түсіндірме- |
Практикалық жұмыс |
5 |
Инженерлік тапсырмалар. |
Лекция Практика |
Tetrix
конструкторы, ПО: RobotC |
Зерттеу |
Практикалық |
6 |
Автоматты басқару жүйесі. |
Лекция Практика |
Tetrix конструкторы, |
Тәжірибелік, зерттеу |
Практикалық |
7 |
Робот ойындары |
Лекция Практика |
Tetrix конструкторы, ПО: RobotC |
Тәжірибелік, зерттеу |
Роботтар сайысы |
8 |
3D модельдеу |
Лекция Практика |
Презентация ПО: AutoDesk |
Тәжірибелік, зерттеу |
Практикалық |
9 |
Өзіндік дизайнымен робот жасау |
Лекция Практика Жоба қорғау |
Жеке |
Зерттеу |
Практикалық |
5.Әдебиеттер тізімі
Мұғалім үшін
1) Введение в компьютерное моделирование управляемых механических систем. От
маятника к роботу. В.Г. Быков. СПб: Наука, 2011.
2) Программирование встроенных систем. От модели к роботу. Р.М. Лучин. СПб:
Наука, 2011.
3) Робототехника для детей и родителей. С.А. Филиппов. СПб: Наука, 2013.
4) Алгоритмизация и программирование. И. Фалина, Т. Богомолова, Е. Большакова,И.
Гущин, В. Шухардина. Кудиц-Пресс, 2007 г.
5) http://www.lego.com/ru-ru/mindstorms
6) Методическое руководство. Tetrix by Pitsco
Оқушы үшін
1) Я, робот. Айзек Азимов. Серия: Библиотека приключений. Москва: Эксмо, 2002