Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Меймандос қазақ - татулық жаршысы
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспар жаңартылған білім беру мазмүны бойынша құрылып, талаптарына сай жасалған. Жалпы тіл әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған жас мамандар өз сабақтарында үлгі ретінде қолдануға болады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Қырқүйек 2018
3790
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазақстандағы ұлттар достығы Күні:Сынып:7 | Мектеп: Чапаев жалпы орта білім беретін мектебіМұғалімнің аты-жөні: Мутиева К.Ж.Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы: | Меймандос қазақ - татулық жаршысы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.5.1.Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау |
Сабақтың мақсаты | 1. Мәтіннен фактілерді тауып , сұрақтарға жауап береді, өзгенің жауабымен салыстырады.2. Берілген сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып жауап береді, дәлелдейді 3. Мәтіннен келтірілген деректерге қатысты өз жауабын өзге жауаптарымен салыстырып, қорытынды жасайды, тұжырымдайды |
Бағалау критерийі | 1.Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап береді, деректер келтіреді2.Өз жауабын басқа оқушы жауабымен салыстырады, талқылайды |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады Проблемалық сұрақтарға іздене жауап жауап бере алады,ойларын еркін жеткізедіПəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Меймандос, қазақ халқы, татулық жаршысы, ынтымақ, бірлік, ұлттар достығыТалқылауға арналған сұрақтар: Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз? |
Құндылықтарға баулу | Қазақ халқына тән қонақжайлылық , қамқорлық, бірлік, мейірімділік қасиеттерін ұғынады |
Пәнаралық байланыс | Тарих, өзін-өзі тану |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Оқушылар қазақ халқының ұлттық қасиеттері туралы біледі, |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Дереккөздер |
Басы 5 минут | Ширату жаттығулары Оқушыларға қазақ халқының қасиеттері туралы сөздер таратамын ынтымақ, бірлік, татулық туралы жазылған мақал-мәтелдер беріліп, сол бойынша топқа бөлінеді 1.Ырыс алды - ынтымақ,2.Бірлік түбі-тірлік3.Татулықта табыс мол | Қима қағаздар |
Ортасы 10 мин 10 мин 7 мин 7 мин | Тыңдалым алды Болжау Топ бойынша мақал-мәтелдердің мағынасын аша отырып, өз пікірлерін білдіреді, Төмендегі сұрақтар арқылы сабақ тақырыбын ашады Ж. ЖЖ ТЖ 1. «Меймандос» сөзінің мағынасын қалай түсінесің? 2. Қазақ халқының амандасқанда қалай жөн сұрасады?3.Татулық, бірлік, ынтымақ туралы мақал- мәтелдер айтыңдар.ҚБ Қолпаштау «Жарайсың, Мықты, Керемет»С. ЖЖ Тыңдалым кезі 1-тапсырма «Деректер кестесі» 1.Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз Дискриптор 1.Мәтінді мұқият тыңдап, 5 деректі жазады2.Дерекке қатысты өз пікірін жазады,3. Жұбының жауабымен салыстырадыҚБ : «Екі жұлдыз, бір тілек»2-тапсырма. «Пікірлер алаңы» әдісіӨз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстырталқылау сұрақтары: | Шаңырақ суреті Үнтаспа кесте |
Соңы 5 мин | Кері байланыс «Зерде»Білім - тақырып бойынша алған ақпараттарымЭмоция- сабақтағы көңіл-күйімБаға – жетістігіме беретін бағамСын – Өз бойымда нені дамытуым керекИдея – маған келген жаңа ой |
С-СЫНЫПЖЖ-ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫСТ.Ж-ТОПТЫҚ ЖҰМЫСЖ-ЖЕКЕ ЖҚМЫСБ-БАҒАЛАУ
1.Ырыс алды – ынтымақ,2.Бірлік түбі-тірлік3.Татулықта табыс мол
«Деректер кестесі» 1.Мәтінді мұқият тыңда, 1-бөлігіне 5 дерек тауып жаз2. Кестенің 2-бөлігіне өз пікіріңді жаз
Үнтаспадан алынған фактілер (кем дегенде 5 дерек келтір) | Өзіндік пікіріңіз |
Үнтаспадан алынған фактілер (кем дегенде 5 дерек келтір) | Өзіндік пікіріңіз |
«ПОПС» формуласы бойынша талдау. Қазақстан халықтары арасындағы бірлік пен ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін не істеу керек деп ойлайсың?П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …)
«ПОПС» формуласы бойынша талдау. Қазақстан халықтары арасындағы бірлік пен ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін не істеу керек деп ойлайсың?П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …)
«ПОПС» формуласы бойынша талдау. Қазақстан халықтары арасындағы бірлік пен ынтымақтастықтың ыдырамауы үшін не істеу керек деп ойлайсың?П (Менің ойымша,…) О (Өйткені…) П (Мысалы, …) С (Қорытындылай келе, …)
1. «Меймандос» деген сөздің мағынасы қандай? 2. Қазақ халқының амандасуында «Ел аман, жұрт тыныш па?» қалың жұрттың есендігін сұрауда қандай мән бар ?3.Татулық, бірлік, ынтымақ туралы мақал- мәтелдер айтыңдар.
Дескрипторлар |
1. Мақал-мәтелдердің мағынасын болжайды.2. Сұрақтарға жауап таба алады.3. Мақал-мәтел біледі. |
1. «Меймандос» деген сөздің мағынасы қандай? 2. Қазақ халқының амандасуында «Ел аман, жұрт тыныш па?» қалың жұрттың есендігін сұрауда қандай мән бар ?3.Татулық, бірлік, ынтымақ туралы мақал- мәтелдер айтыңдар.
Дескрипторлар |
1. Мақал-мәтелдердің мағынасын болжайды.2. Сұрақтарға жауап таба алады.3. Мақал-мәтел біледі. |
1. «Меймандос» деген сөздің мағынасы қандай? 2. Қазақ халқының амандасуында «Ел аман, жұрт тыныш па?» қалың жұрттың есендігін сұрауда қандай мән бар ?3.Татулық, бірлік, ынтымақ туралы мақал- мәтелдер айтыңдар.
Дескрипторлар |
1. Мақал-мәтелдердің мағынасын болжайды.2. Сұрақтарға жауап таба алады.3. Мақал-мәтел біледі. |
1. «Меймандос» деген сөздің мағынасы қандай? 2. Қазақ халқының амандасуында «Ел аман, жұрт тыныш па?» қалың жұрттың есендігін сұрауда қандай мән бар ?3.Татулық, бірлік, ынтымақ туралы мақал- мәтелдер айтыңдар.
Дескрипторлар |
1. Мақал-мәтелдердің мағынасын болжайды.2. Сұрақтарға жауап таба алады.3. Мақал-мәтел біледі. |
Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстырталқылау сұрақтары:
- Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз?
- «Елдіктің бастауы – бірлікте» дегенді қалай түсінесіз?
- Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз?
Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстырталқылау сұрақтары:
- Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз?
- «Елдіктің бастауы – бірлікте» дегенді қалай түсінесіз?
- Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз?
Өз жауабыңды дәлелде, басқалардың жауабымен салыстырталқылау сұрақтары:
- Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз?
- «Елдіктің бастауы – бірлікте» дегенді қалай түсінесіз?
- Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)