ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ


«Жусансай» жалпы орта мектебі коммуналдық
мемлекеттік мекемесі


Мектеп директоры Исабеков Мұхтардың
сабаққа ену дәптері

Ақырын жүріп, анық
бас,
еңбегің кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас,
Үйретуден балаға. (Абай Құнанбайұлы)

«Жусансай» 2019-2020 оқу жылы
Мұғалім туралы қысқаша мәлімет
-
1.
Аты-жөні:
Исабеков Мұхтар
2.
Туылған күні, айы, жылы:
22.01.1966
3.
Білімі:
Жоғары, КарПИ
4.
Санаты:
1
5.
Еңбек өтілі:
34
6.
Мамандығы, Қызметі:
АӘД және ДТ
-
Сабақ- мұғалім мен оқушының бірлескен шығармашылық әрекеті.
-
Сабақты талдау және бағалау арқылы мен әріптестерімнің еңбектеріне өз көзқарастарымды білдіріп отырамын
-
Сабақтың өтілуіне төмендегідей бағалау әдістерін қолданамын:
-
Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі қанағаттанарлықсыз дәрежеде өтілген болса: жоқ
-
Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі қанағаттанарлық дәрежеде өтілген болса: орта
-
Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі жақсы деңгейінде өтіліп, оқушылардың ынталарын арттырғандығы белгілі болса: жақсы
-
Күнделікті сабақтағы әдіс-тәсілдерден ерекшеленіп, оқушы мен мұғалім тығыз-қарым қатынаста болып, сабақтың кезеңдері қызықты өтілсе: өте жақсы
-
Сабаққа қатысқанда әріптесімді сынағаннан гөрі, оған қандай әдістемелік көмек ұсына алатынымды көбірек ойлап, сол арқылы мектептің білім сапасына да үлес қосатынымды ойланамын.
-
Сабақта оқушының да белсенділігін белгілеп отырамын.
|
Уақыты: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||
|
Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын сызыңыз) |
|||||||
|
Пәні: |
Сыныбы: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Сабаққа қатысу мақсатым: |
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
|
Көрнекілігі: |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Өтілген тақырыптың күнтізбе жоспарымен сәйкестігі: |
|
||||||
Сабақты талдау
|
№ |
Сабаққа қойылатын талаптар |
Бағалау |
|
1 |
Сабақтың дұрыс ұйымдастырылуы |
|
|
2 |
Үй тапсырмасын сұраудағы әдістердің тиімділігі |
|
|
3 |
Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара байланысуы |
|
|
4 |
Жаңа материалды ұсыну шеберлігі |
|
|
5 |
Жаңа материалды талдаудағы әдістер тиімділігі |
|
|
6 |
Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі |
|
|
7 |
Глоссарий (сөздік жұмыс) |
|
|
8 |
Оқушының сөздік қоры, толық жауап беруі |
|
|
9 |
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті |
|
|
10 |
Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы |
|
|
11 |
Өмірмен байланыстың жолға қойылуы |
|
|
12 |
Жаңа технологиянының қолданылуы |
|
|
13 |
Сабақта АКТ-ны тиімді пайдалануы |
|
|
14 |
Бағалау және оның түрлерінің болуы |
|
|
15 |
Үй тапсырмасының дұрыс берілуі |
|
|
16 |
Қорытындылау кезеңі |
|
|
17 |
Уақытты есепке алу |
|
Сабақтан кейінгі түйін
|
1 |
Сабақтың мақсатына жетуі |
|
|
|
2 |
Сабақтағы ұнаған әдіс-тәсілдер мен кезеңдер туралы ойым |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
3
|
Ұсыныстарым: |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
Таныстым:____________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп әкімшілігіне арналған сабаққа ену үлгісі
Мектеп әкімшілігіне арналған сабаққа ену үлгісі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ


«Жусансай» жалпы орта мектебі коммуналдық
мемлекеттік мекемесі


Мектеп директоры Исабеков Мұхтардың
сабаққа ену дәптері

Ақырын жүріп, анық
бас,
еңбегің кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас,
Үйретуден балаға. (Абай Құнанбайұлы)

«Жусансай» 2019-2020 оқу жылы
Мұғалім туралы қысқаша мәлімет
-
1.
Аты-жөні:
Исабеков Мұхтар
2.
Туылған күні, айы, жылы:
22.01.1966
3.
Білімі:
Жоғары, КарПИ
4.
Санаты:
1
5.
Еңбек өтілі:
34
6.
Мамандығы, Қызметі:
АӘД және ДТ
-
Сабақ- мұғалім мен оқушының бірлескен шығармашылық әрекеті.
-
Сабақты талдау және бағалау арқылы мен әріптестерімнің еңбектеріне өз көзқарастарымды білдіріп отырамын
-
Сабақтың өтілуіне төмендегідей бағалау әдістерін қолданамын:
-
Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі қанағаттанарлықсыз дәрежеде өтілген болса: жоқ
-
Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі қанағаттанарлық дәрежеде өтілген болса: орта
-
Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі жақсы деңгейінде өтіліп, оқушылардың ынталарын арттырғандығы белгілі болса: жақсы
-
Күнделікті сабақтағы әдіс-тәсілдерден ерекшеленіп, оқушы мен мұғалім тығыз-қарым қатынаста болып, сабақтың кезеңдері қызықты өтілсе: өте жақсы
-
Сабаққа қатысқанда әріптесімді сынағаннан гөрі, оған қандай әдістемелік көмек ұсына алатынымды көбірек ойлап, сол арқылы мектептің білім сапасына да үлес қосатынымды ойланамын.
-
Сабақта оқушының да белсенділігін белгілеп отырамын.
|
Уақыты: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||
|
Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын сызыңыз) |
|||||||
|
Пәні: |
Сыныбы: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Сабаққа қатысу мақсатым: |
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
|
Көрнекілігі: |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Өтілген тақырыптың күнтізбе жоспарымен сәйкестігі: |
|
||||||
Сабақты талдау
|
№ |
Сабаққа қойылатын талаптар |
Бағалау |
|
1 |
Сабақтың дұрыс ұйымдастырылуы |
|
|
2 |
Үй тапсырмасын сұраудағы әдістердің тиімділігі |
|
|
3 |
Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара байланысуы |
|
|
4 |
Жаңа материалды ұсыну шеберлігі |
|
|
5 |
Жаңа материалды талдаудағы әдістер тиімділігі |
|
|
6 |
Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі |
|
|
7 |
Глоссарий (сөздік жұмыс) |
|
|
8 |
Оқушының сөздік қоры, толық жауап беруі |
|
|
9 |
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті |
|
|
10 |
Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы |
|
|
11 |
Өмірмен байланыстың жолға қойылуы |
|
|
12 |
Жаңа технологиянының қолданылуы |
|
|
13 |
Сабақта АКТ-ны тиімді пайдалануы |
|
|
14 |
Бағалау және оның түрлерінің болуы |
|
|
15 |
Үй тапсырмасының дұрыс берілуі |
|
|
16 |
Қорытындылау кезеңі |
|
|
17 |
Уақытты есепке алу |
|
Сабақтан кейінгі түйін
|
1 |
Сабақтың мақсатына жетуі |
|
|
|
2 |
Сабақтағы ұнаған әдіс-тәсілдер мен кезеңдер туралы ойым |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
3
|
Ұсыныстарым: |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
Таныстым:____________________________
шағым қалдыра аласыз













