ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Жусансай» жалпы орта мектебі
коммуналдық
мемлекеттік
мекемесі
Мектеп директоры
Исабеков Мұхтардың
сабаққа ену
дәптері
Ақырын жүріп, анық
бас,
еңбегің кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас,
Үйретуден балаға. (Абай
Құнанбайұлы)
«Жусансай» 2019-2020 оқу
жылы
Мұғалім туралы
қысқаша мәлімет
-
1.
|
Аты-жөні:
|
Исабеков
Мұхтар
|
2.
|
Туылған күні, айы,
жылы:
|
22.01.1966
|
3.
|
Білімі:
|
Жоғары, КарПИ
|
4.
|
Санаты:
|
1
|
5.
|
Еңбек
өтілі:
|
34
|
6.
|
Мамандығы,
Қызметі:
|
АӘД және
ДТ
|
-
Сабақ- мұғалім мен
оқушының бірлескен шығармашылық
әрекеті.
-
Сабақты талдау және
бағалау арқылы мен әріптестерімнің еңбектеріне өз көзқарастарымды
білдіріп отырамын
-
Сабақтың өтілуіне
төмендегідей бағалау әдістерін
қолданамын:
-
Сабаққа қатысқанда
әріптесімді сынағаннан гөрі, оған қандай әдістемелік көмек ұсына
алатынымды көбірек ойлап, сол арқылы мектептің білім сапасына да
үлес қосатынымды ойланамын.
-
Сабақта оқушының да
белсенділігін белгілеп
отырамын.
Уақыты:
|
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын
сызыңыз)
|
Пәні:
|
Сыныбы:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
|
|
Сабаққа қатысу
мақсатым:
|
|
|
|
Көрнекілігі:
|
|
|
Өтілген тақырыптың күнтізбе жоспарымен
сәйкестігі:
|
|
Сабақты
талдау
№
|
Сабаққа қойылатын
талаптар
|
Бағалау
|
1
|
Сабақтың дұрыс
ұйымдастырылуы
|
|
2
|
Үй тапсырмасын сұраудағы әдістердің
тиімділігі
|
|
3
|
Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара
байланысуы
|
|
4
|
Жаңа материалды ұсыну
шеберлігі
|
|
5
|
Жаңа материалды талдаудағы әдістер
тиімділігі
|
|
6
|
Оқулықпен жұмыстың жүру
сәттілігі
|
|
7
|
Глоссарий (сөздік
жұмыс)
|
|
8
|
Оқушының сөздік қоры, толық жауап
беруі
|
|
9
|
Мұғалімнің сөйлеу
мәдениеті
|
|
10
|
Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай
болуы
|
|
11
|
Өмірмен байланыстың жолға
қойылуы
|
|
12
|
Жаңа технологиянының
қолданылуы
|
|
13
|
Сабақта АКТ-ны тиімді
пайдалануы
|
|
14
|
Бағалау және оның түрлерінің
болуы
|
|
15
|
Үй тапсырмасының дұрыс
берілуі
|
|
16
|
Қорытындылау
кезеңі
|
|
17
|
Уақытты есепке
алу
|
|
Сабақтан кейінгі
түйін
1
|
Сабақтың мақсатына
жетуі
|
|
2
|
Сабақтағы ұнаған әдіс-тәсілдер мен кезеңдер туралы
ойым
|
|
|
|
3
|
Ұсыныстарым:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таныстым:____________________________