Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Мектеп әкімшілігіне арналған сабаққа ену үлгісі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Мектеп әкімшілігіне арналған сабаққа ену үлгісі
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп әкімшілігіне, директордан бастап орынбасарларына, педагог организаторға дейін лайықты етіп жасалған сабаққа ену парағы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Жусансай» жалпы орта мектебі
коммуналдық
мемлекеттік
мекемесі
Мектеп директоры
Исабеков Мұхтардың
сабаққа ену
дәптері
Ақырын жүріп, анық
бас,
еңбегің кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас,
Үйретуден балаға. (Абай
Құнанбайұлы)
«Жусансай» 2019-2020 оқу
жылы
Мұғалім туралы
қысқаша мәлімет
1.
Аты-жөні:
Исабеков
Мұхтар
2.
Туылған күні, айы,
жылы:
22.01.1966
3.
Білімі:
Жоғары,КарПИ
4.
Санаты:
1
5.
Еңбек
өтілі:
34
6.
Мамандығы,
Қызметі:
АӘД және
ДТ
Сабақ- мұғалім мен
оқушының бірлескен шығармашылық
әрекеті.
Сабақты талдау және
бағалау арқылы мен әріптестерімнің еңбектеріне өз көзқарастарымды
білдіріп отырамын
Сабақтың өтілуіне
төмендегідей бағалау әдістерін
қолданамын:
Сабақта өтілетін
әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі қанағаттанарлықсыз
дәрежеде өтілген болса:жоқ
Сабақта өтілетін
әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі қанағаттанарлық
дәрежеде өтілген болса:орта
Сабақта өтілетін
әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі жақсы деңгейінде
өтіліп, оқушылардың ынталарын арттырғандығы белгілі
болса:жақсы
Күнделікті сабақтағы
әдіс-тәсілдерден ерекшеленіп, оқушы мен мұғалім тығыз-қарым
қатынаста болып, сабақтың кезеңдері қызықты
өтілсе:өте
жақсы
Сабаққа қатысқанда
әріптесімді сынағаннан гөрі, оған қандай әдістемелік көмек ұсына
алатынымды көбірек ойлап, сол арқылы мектептің білім сапасына да
үлес қосатынымды ойланамын.
Сабақта оқушының да
белсенділігін белгілеп
отырамын.
Уақыты:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын
сызыңыз)
Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай
болуы
11
Өмірмен байланыстың жолға
қойылуы
12
Жаңа технологиянының
қолданылуы
13
Сабақта АКТ-ны тиімді
пайдалануы
14
Бағалау және оның түрлерінің
болуы
15
Үй тапсырмасының дұрыс
берілуі
16
Қорытындылау
кезеңі
17
Уақытты есепке
алу
Сабақтан кейінгі
түйін
1
Сабақтың мақсатына
жетуі
2
Сабақтағы ұнаған әдіс-тәсілдер мен кезеңдер туралы
ойым
3
Ұсыныстарым:
Таныстым:____________________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз