Материалдар / Мектеп әкімшілігіне арналған сабаққа ену үлгісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектеп әкімшілігіне арналған сабаққа ену үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп әкімшілігіне, директордан бастап орынбасарларына, педагог организаторға дейін лайықты етіп жасалған сабаққа ену парағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2021
1733
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ













Shape1

«Жусансай» жалпы орта мектебі коммуналдық

мемлекеттік мекемесі























Shape2

Мектеп директоры Исабеков Мұхтардың

сабаққа ену дәптері

















Ақырын жүріп, анық бас,

еңбегің кетпес далаға.

Ұстаздық еткен жалықпас,

Үйретуден балаға. (Абай Құнанбайұлы)

Shape3



«Жусансай» 2019-2020 оқу жылы











Мұғалім туралы қысқаша мәлімет


1.

Аты-жөні:

Исабеков Мұхтар

2.

Туылған күні, айы, жылы:

22.01.1966

3.

Білімі:

Жоғары, КарПИ

4.

Санаты:

1

5.

Еңбек өтілі:

34

6.

Мамандығы, Қызметі:

АӘД және ДТ




  1. Сабақ- мұғалім мен оқушының бірлескен шығармашылық әрекеті.



  1. Сабақты талдау және бағалау арқылы мен әріптестерімнің еңбектеріне өз көзқарастарымды білдіріп отырамын



  1. Сабақтың өтілуіне төмендегідей бағалау әдістерін қолданамын:





  • Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі қанағаттанарлықсыз дәрежеде өтілген болса: жоқ



  • Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі қанағаттанарлық дәрежеде өтілген болса: орта





  • Сабақта өтілетін әдіс-тәсілдер немесе сабақтың белгілі бір кезеңі жақсы деңгейінде өтіліп, оқушылардың ынталарын арттырғандығы белгілі болса: жақсы



  • Күнделікті сабақтағы әдіс-тәсілдерден ерекшеленіп, оқушы мен мұғалім тығыз-қарым қатынаста болып, сабақтың кезеңдері қызықты өтілсе: өте жақсы





  1. Сабаққа қатысқанда әріптесімді сынағаннан гөрі, оған қандай әдістемелік көмек ұсына алатынымды көбірек ойлап, сол арқылы мектептің білім сапасына да үлес қосатынымды ойланамын.



  1. Сабақта оқушының да белсенділігін белгілеп отырамын.







Уақыты:


Мұғалімнің аты-жөні:


Әріптесіңіз - жас маман, тәжірибелі ұстаз (астын сызыңыз)


Пәні:

Сыныбы:

Сабақтың тақырыбы:



Сабаққа қатысу мақсатым:




Көрнекілігі:



Өтілген тақырыптың күнтізбе жоспарымен сәйкестігі:




Сабақты талдау



Сабаққа қойылатын талаптар

Бағалау


1

Сабақтың дұрыс ұйымдастырылуы


2

Үй тапсырмасын сұраудағы әдістердің тиімділігі


3

Жаңа сабақ пен үй тапсырмасының өзара байланысуы


4

Жаңа материалды ұсыну шеберлігі


5

Жаңа материалды талдаудағы әдістер тиімділігі


6

Оқулықпен жұмыстың жүру сәттілігі


7

Глоссарий (сөздік жұмыс)


8

Оқушының сөздік қоры, толық жауап беруі


9

Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті


10

Шығармашылық тапсырмалардың жас ерекшелігіне сай болуы


11

Өмірмен байланыстың жолға қойылуы


12

Жаңа технологиянының қолданылуы


13

Сабақта АКТ-ны тиімді пайдалануы


14

Бағалау және оның түрлерінің болуы


15

Үй тапсырмасының дұрыс берілуі


16

Қорытындылау кезеңі


17

Уақытты есепке алу




Сабақтан кейінгі түйін

1

Сабақтың мақсатына жетуі


2

Сабақтағы ұнаған әдіс-тәсілдер мен кезеңдер туралы ойым




3


Ұсыныстарым:












Таныстым:____________________________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!