Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектеп алды даярлык сынып циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Топ: мектепалды сынып
Балалардың жасы: 5 жас
Жоспар қай кезеңге жасалды: 01.04–05.04
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 01.04 |
Сейсенбі 02.04 |
Сәрсенбі 03.04 |
Бейсенбі 04.04 |
Жұма 05.04 |
Балаларды қабылдау |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: жеке әңгімелесу, қарым-қатынасқа арналған ойындар және балаларда жақсы көңіл-күй туғызу. Достық атмосферасын құру |
||||
«Сұлу көктем» Мақсаты: балалардың жақсы көңіл-күйін қалыптастыру. «Қоңырау» артикуляциялық гимнастика Мақсаты: артикуляциялық аппаратты дамыту. (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу) |
«Таңғы күн басталды» Мақсаты: қарым-қатынастағы қиындықтарды жеңу. «Отбасы» саусақ ойыны Мақсаты: қолдың ұсақ моторикасын дамыту. (Сөйлеуді дамыту + сыртқы әлеммен танысу) |
«Досыңмен болса» Мақсаты: бір-біріне қатысты жағымды эмоцияларды дамыту. «Қызғалдақ гүлдейді» саусақ гимнастикасы (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу) |
«Достық» Мақсаты: балалар арасында достық қарым-қатынас, үлкендермен сыйластық қарым-қатынас орнату. Психогимнастика «Күншуақ қоян» Мақсаты: қарым-қатынастағы қиындықты жеңу. (Сөйлеуді дамыту+қоршаған ортамен танысу) |
«Шуақты күн» Мақсаты: балалардың жақсы көңіл-күйін қалыптастыру. Көктем туралы тақпақ, мақал-мәтел оқу. А. Саврасов «Ұзақ ұшып келді» сурет қарау. (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу + көркем әдебиет) |
|
Ата-аналармен кеңес, әңгімелесу |
Балалардың адамгершілік мінез-құлқы, үлкенді сыйлау, бір-бірін сыйлау туралы әңгімелесу. «Баланы кітап оқуға қалай үйретеміз» ұсыныстар |
||||
Балалардың дербес іс-әрекеті (аз қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу іс-әрекеті, кітап қарау) |
«Ұқсас – ұқсамайды» дидактикалық ойыны Мақсаты: заттар мен құбылыстардың негізгі, сипатты белгісін анықтау, оларды салыстыру, қарама-қарсы қою, сабақтас әңгіме құрастыру қабілетін арттыру. (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу) «Тап, үндеме» аз қимылды ойын Мақсаты: балалардың шыдамдылығын, сигнал бойынша қимылды орындау қабілетін арттыру; зейін сапасын дамыту. (Дене шынықтыру) «Үлгі бойынша құрастыру» ойыны Мақсаты: дайын үлгі бойынша құрылыс салу. (Құрастыру) |
«Жетеді ме?» дидактикалық ойын Мақсаты: әр түрлі көлемдегі заттардың теңдігі мен теңсіздігін көру қабілетін дамыту; сан өлшемге тәуелді емес деген ұғымға келтіру (Математика негіздері + сөйлеуді дамыту) «Қолтырауын» қимылды ойыны Мақсаты: ептілікті, байқауды, зейінді дамыту. (Математика + дене шынықтыру) «Мен жасырдым...» үстел үсті ойыны Мақсаты: логикалық ойлауды дамыту. (Қоршаған ортамен танысу + сөйлеуді дамыту) |
«Қоян үйіне жол тап» дидактикалық ойыны Мақсаты: қозғалыс бағытын (оң, сол, түзу) анықтау қабілетін жетілдіру. (математика) «Қоянның ізін тап» аз қимылды ойын Мақсаты: бақылауды, көрнекі зейінді жетілдіру. (Математика + дене шынықтыру) «Санау және құрастыру» ойыны Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын жетілдіру. (Математика + құрастыру) |
«Колумб жұмыртқасы» ойыны Мақсаты: шығармашылық және ақыл-ой қабілетін жетілдіру. (математика) «Кім кетті?» аз қимылды ойын Мақсаты: зейінді дамыту, бірге ойнауға үйрету. (Сөйлеуді дамыту +математика) Ойын «Жануарларға үй салып берейік» Мақсаты: есте сақтау, сөйлеу қабілетін дамыту; балаларды басқа мәліметтерді қосу арқылы дизайн нұсқаларын жасауға шақырыңыз. (Құрастыру + сөйлеуді дамыту) |
«Ғажайып квадарат» ойыны Мақсаты: дербес ойлау логикасын жетілдіру. (математика) «Не өзгерді?» аз қимылды ойыны. Мақсаты: балалардың кеңістікте бағдарлануын жетілдіру; көру зейінін дамыту. (математика) «Балалардың қалауы бойынша» ойыны Мақсаты: балалардың конструктормен жұмыс істеу дағдысын жетілдіру; құрылымды безендіруді үйрену, оны жөндеу; ойыннан, ұжымдық әрекеттен ләззат алу. (Құрастыру + сөйлеуді дамыту) |
Ертеңгілік жаттығу |
Жаттығулар кешені |
||||
Ұйымдастырыл ған іс-әрекетке дайындық |
«Бізге көктем тез келеді» әңгімелесу Мақсаты: ерте көктемнің белгілері туралы балалардың ойларын жинақтау; монологтық және диалогтік сөйлеуді дамыту. (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу) |
«Көктемде не болады?» дидактикалық ойын Мақсаты: балалардың көктемгі табиғат құбылыстары туралы түсінігін жаңарту; осы тақырып бойынша сөздік қорын белсендіру және толықтыру. (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу) |
Табиғаттағы көктемгі өзгеріс туралы әңгіме. Неліктен «Сұлу көктем» дейміз? Көктемге кім көбірек қуанады? П. И. Чайковский «Жыл мезгілдері» музыкасын тыңдау. (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу + музыка) |
«Мен тұратын үй» әңгімелесу Мақсаты: тұратын мекенжайын білу, диалог жүргізе білу. (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу) |
«Жасыл дәріхана» дидактикалық ойыны Мақсаты: балалардың дәрілік өсімдікр туралы білімін бекіту. Дәрумен туралы ситуациялық әңгіме Мақсаты: көкөніс пен жемістің пайдасы туралы балалардың назарын аудару. (Сөйлеуді дамыту + қоршаған ортамен танысу) |
Ұйымдасты рылған іс-әрекет |
1.Қоршаған ортамен танысу Көктем белгілері.Табиғаттағы маусымдық өзгерістер жайлы бірлесіп зерттеулер жүргізуге деген қызығушылығын ояту. «Көктемде не болады?» дидактикалық ойыны. Көктемде болатын құбылыс тарды атап береді.Көктемде күн жарқырап сәуле шашады.Көктемде қар ериді. Көктемде қар еріп, әр жер қарайып жатады. Көктемде шалшықтар пайда болады. Көктемде ағаштар бүршік жарады. Ойын түріндегі жаттығу. «Күнмен ойнайық». Тақтада сары түсті дөңгелектің суреті ілінеді. Тәрбиеші үстел үстін жатқан сары түстіжолақ қағаздарды дөңгелектің айналасына ілу керектігін айтады. Күн сәулесі қандай болады? Жылы, – деп, бір жолақты шеңбердің айналасына жапсырады.Жарық. «Бұл не?» атты дидактикалық ойын ойнауға шақырады:заттың қасиетін немесе қызметін атайды.Сол қызметті атқаратын немесе аталған қасиетке сай келетін заттардың атауын мейлінше көбірек атап көрсетуге тырысады. Тәрбиеші : Тамшылайтын зат, ол не? Балалар: Жаңбыр, нөсер жауын, сүңгі, кранның шүмегінен тамшылаған су… 2.Сауат ашу негіздері Тапсырмаларды орындауға көмектесеміз.Әрбір сөздің мағынасы болатыны туралы түсінік қалыптастыру. «Қызықты құрылымдар» ойыны. Дидактикалық міндеті: балаларды сөзді дыбыстық құрамына талдауға жаттық тыру.Қажетті заттар: сөздердің құрылымдары, жетондар.Мазмұны: тақтада үш сөздің құрылымдары, мысалы: доп, шана, қоян, əке жəне т. б. Балалар берілген құрылымдар бойынша сөздерді тауып айтады. Жеңімпаз балаларға жетондар беріледі. «Біз суретте нені көреміз?» ойыны. Дидактикалық міндеті: сурет бойынша сөйлемдерді құрауға үйрету; жай сөйлемдерді толықтыруға үйрету.Қажетті заттар: «Балабақшада», «Мектеп»,«Жазғы орманда», «Дүкенде»тақырыптарындағы мазмұнды суреттер.Мазмұны: тәрбиеші балаларға суретті көрсетіп, жайсөйлемді құрап айтады, мысалы: Əсем келе жатыр. Балалар сөйлемді қайталап, бір-екі сөзді қосып айтады, мысалы: Əсем балабақшаға келе жатыр. Келесі бала тағы бір-екі сөйлемді қосады. Кім ең үлкен сөйлемді құрап айтса, сол жеңімпаз болады. «Ойлан да аяқта» ойыны. Мақсаты: балалардың сөздік қорын байыту, дұрыс ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптас тыру. Ат шабады, ал қарға ... (ұшады)Ит үреді, ал қарға ... қылдайды) Жылан жорғалай ды,ал балық ... (жүзеді) Қасқыр ұлиды, ал қой ... (маңырайды) Түйе боздайды, ал жылқы ... (кісінейді) Лимон қышқыл, ал қант ... (тəтті) Өзен арықтан терең, ал арық ... (саяз)Егер үстел орындық тан биік болса, ондаорындық ... (үстелден аласа) Сен аяғыңмен жүресің, ал затты ұстағанда немен ұстайсың... (қолыңмен) Егер Самал үйден Айманнан бұрын шықса, ал Айман ... (кейін) 3.Музыка Көктем әндері.Музыка тыңдау.Қазақ халық аспап тары:домбыра мен қобыз үнінің тембрлік ерекшелік терімен,күй жанрымен,таныс тыру.Музыкалық-ырғақтық қимылдар: «Ленталармен жаттығу» (В. Моцарт). Түрлі түсті ленталармен әуенді сезіне ырғақтық қимылдарды бірге, мәнерлеп орындауға үйретуді жалғастыру. Балаларға жұмбақ жасыру: Сулар ағып жылғадан, Құстар әнін жырлаған. Бұлт айдары желбірейді, Бұл мезгілді қалай дейді? Балалармен көктем туралы, көктемде қайтып оралатын жыл құстары туралысұхбат жүргізу. Көктемде табиғатта болатын құбылыстар туралы әңгімелесу.суреттер көрсету. Музыка тыңдау: «Қараторғай» (Ақан сері, өңдеген Б. Ерзакович). Ән айту: «Көктем» (Д.Гусинцев).Үйренген «Домбыра сазы» әнін (И. Нүсіпбаев) еске түсіру, сөздерін анық айтуға, ән ырғағымен орындауға баулу. Жеке және хормен айту. Билер: «Апатайым-ай» биі («Билеп үйренейік» жинағынан).Әуенді тыңдай отырып, ырғаққа ілесе нық қимылдар жасау. Ойындар, хороводтар: «Балақан да алақан» (Ө. Байділдаев). Музыкалық аспапта ойнау: «Латыш полькасы» (М. Раухвергер). 4.Дене шынықтыру Көшбасшы бол.Баскетбол эле
менттері.Кеуде
тұсынан екі қолымен допты бір-біріне
лақ< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |