Материалдар / "Мектеп-біздің анамыз" қысқа мерзімді сабақ жоспары

"Мектеп-біздің анамыз" қысқа мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
675
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 Сабақтың тақырыбы:Мектеп-біздің анамызБөлім: МЕНІҢ МЕКТЕБІММерзімі: 05.11.2018 жылы
Мұғалім:Мыржыбаева Ұ.БТексердім: Г.Тлеуова
Мектеп:№28 ЖОМПәні: ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ
Сынып:2 «А»Қатысты:14Қатыспады:0
Оқу мақсаты:2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу2.2.4.1 өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.2.1.2.1 шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзіменмазмұндау/үзіндісін сахналау.
Нәтиже:Барлығы; Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.



Көбі; : Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбіреуі; Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
РесурстарОқулық, суреттер, стикерлер, микрофон, орындық т.б
Әдіс-тәсілдер«Ыстық орындық»; «Кейіпкерге хат», «Сақина салмақ» ойыны, «Сабақ соңында қойылатын сұрақтар» тәсілі
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі;
Сабақтың жоспары
Жоспар-ланған уақытСабақ кезеңдеріБлум таксономиясыбойыншаСабақтың барысыБағалау түрлері
5-минутБасталуы(Оқуға дейінгі кезең)КіріспеМотивация

Топқа бөлу: Оқушылар 3 топқа бөлінеді«Шеңбердегі сұхбат» әдісімен өткен сабаққа рефлексия жасау.Не білдік? Не үйрендік?Эмоциялық релаксация; (Демалу жаттығулары) Баяу әуен орындалады. Лирикалық немесе классикалық.Мұғалім: Күз жайлы мәтін оқимын.Оқушылар: Көздерін жұмып отырып, тыңдайды және оқылым дағдысы бойынша мәтіннің мазмұнына сай сюжетті көз алдына елестетеді. Керемет көңіл-күйді сезінеді.

10-минутЖаңа білімМағынаны ажырату

Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Берілген тақырып аясында алдын ала дайындалған сұрақтарға жауап береді.Мектеп-біздің анамыз.Өтебай Тұрманжанов. Мектеп-біздің анамыз.«Сақина салмақ» ойыныБалалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді?
  • Неге мектепті анаға теңейміз?
  • Сен қандай мектепте оқисың?
  • Өз мектебіңді жақсы көресің бе?
    Смайликтер арқылы жеке бағалау
    10-минутСабақтың ортасы(Оқу кезеңі)Білім құрастыртуҚолдану

    Мұғалім: Өлеңді оқимын.Оқушылар: Өлеңді бөлімдерге бөліп оқиды.1-тапсырма бойынша сөзжұмбақты шешеді.Мектеп-біздің анамыз.Өтебай Тұрманжанов. Мектеп-біздің анамыз.Талдау«Ыстық орындық» әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Тапсырманың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып орындыққа жайғасады.Тақырып бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.Оқушылар анағұрлым сапалы сұрақтар қоюға тырысады.Яғни жабық сұрақтар қояды.
  • Автор бұл тақырыпта қандай мазмұнды ой қозғады?
  • Балалардың көңіл күйі туралы не айтар едің?
  • 3.Өлеңнен оқудың басталған күнін қалай аңғардың?
    Топтық бағалау




    Талдау(Анализ)



    10-минутСабақтың аяқталуы(Оқудан кейінгі кезең)Білімді ұштауОйтолғанысЖинақтау (Синтез)«Кейіпкерден кейіпкерге хат» әдісі бойынша оқушылар эссе жазады. Оқып, топта жариялайды.Жұптықбағалау
    3-минутСергіту сәті:Сергіту сәті :Ағылшынша 1,2,3,4,5 оң қолды көрсетеді, 1,2,3,4,5 сол қолды көрсетеді; Ха-ха, ха-ха, ха (шалқайып)(хи-хи, хи-хи, хи) еңкейіп1,2,3,4 оң қол, 1,2,3,4 сол қолды көрсетеді; Ха-ха, ха-ха, (шалқайып) ;(хи-хи, хи-хи, ) еңкейіп1,2,3 оң қол, 1,2,3, сол қолды көрсетеді; Ха-ха, ха, (шалқайып) ;(хи-хи, хи, ) еңкейіп1,2оң қол, 1,2, сол қолды көрсетеді; Ха-ха, (шалқайып) ;(хи-хи,) еңкейіп1 оң қол, 1, сол қолды көрсетеді; Ха (шалқайып) ;(хи) еңкейіп

    2-минутБағалауКері байланыс алу:«Сабақ соңында қойылатын сұрақтар» тәсілі арқылы..
  • Сабақты қалай атар едіңіздер?
  • Сабақтың  мақсатына жеттік пе?
  • Сабақтан кейінгі көңіл-күйіңіз қалай?
  • Рефлексиялық күнделік
    Үйге тапсырма:Жұмыс дәптерінің берілген беті бойынша жазба жұмысын орындау. Оқулық бойынша берілген тақырыптарды түсініп оқып келу. Сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар дайындау.
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары қушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақтың мақсатына жеттім2:Оқушылар оқу үшін бағалау тәсілін дұрыс қолданды.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Тиімді әдіс-тәсілдер.2:Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?Келесі сабақта оқушыларға креативті ойға толы тосын жаңалықтар әкелуді жоспарладым.Оқушыларды жабық сұрқтарға жетелейтін әдіс-тәсілдерді ойлап табуды жоспарладым.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ